دانلود کتاب Developing Serious Games (به فارسی: توسعه بازی های جدی) نوشته شده توسط «Bryan (Bryan Bergeron) Bergeron»
اطلاعات کتاب توسعه بازی های جدی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Charles River Media
نویسنده: Bryan (Bryan Bergeron) Bergeron
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 452
حجم فایل: 8.36 مگابایت
کد کتاب: 1584506407 , 9781584506409
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب توسعه بازی های جدی
اگرچه نام مفهوم «بازیهای جدی» عجیب به نظر میرسد و بحثهایی را برمیانگیزد، اما بهعنوان بازیهایی که برای سرگرمی (به تنهایی) در نظر گرفته نشدهاند، مانند بازیهایی برای آموزش و پرورش، پذیرفته شده است. نویسنده آن را حتی گستردهتر میداند و بازیها برای اهداف بازاریابی را نیز در این دسته قرار میدهد. بازیهای جدی تقریباً به طور ضمنی، بازیهای رایانهای و به اختصار بازیهای ویدیویی هستند. با این حال، بخشی از استدلال در کتاب در مورد بازی های غیر رایانه ای نیز صدق می کند.
برای کسانی که در این زمینه تازه کار هستند و برای کسانی که عمدتاً ریشه در بازیهای غیر رایانهای دارند، این کتاب یک نمای کلی از آنچه در این لحظه در حال وقوع است ارائه میکند: مثالهایی در بخشهای مختلف (مسلماً نه تنها آموزش)، امکانات، نرم افزار زیربنایی، نحوه سازماندهی پروژه های توسعه، تأمین مالی، بهترین شیوه ها و غیره. اگر در یکی از این موضوعات متخصص هستید، ممکن است درمان آن بسیار ساده باشد. برای موضوعاتی که در آنها متخصص نیستید، این کتاب یک مقدمه و مروری باارزش ارائه میدهد که با مراجع متعدد و پیوندهای جالب همراه است. تنها چیزی که از دست دادم یک دی وی دی همراه بود که مملو از نرم افزارهای نمایشی، کاغذهای سفید، پیوندهای قابل کلیک و غیره بود.
از آنجایی که به نظر میرسد بازیهای جدی در حال حاضر در حال هیاهو هستند، کتاب درست به موقع منتشر شد. کتاب پر از اطلاعات واقعی است. بنابراین در حال حاضر بسیار مفید است، اگرچه ممکن است انتظار داشته باشید ظرف چند سال منسوخ شود.
For those who are new in this field and for those who have their roots mainly in non-computer games, the book offers a broad overview of what is going on at this moment: examples in different sectors (certainly not education alone), possibilities, underlying software, the way of organising development projects, funding, best practices etc. If you are a specialist on one of these topics you may find its treatment too simple. For topics you are not a specialist on, the book offers a valuable introduction and overview, accompanied by numerous references and interesting links. The only thing I missed was an accompanying DVD crowded with demo software, white papers, clickable links etc.
As serious gaming seems to be hyping at the moment, the book was published just in time. The book is full of actual information. Therefore it is very useful NOW, although you may expect it to become out-of-date within a few years.
دانلود کتاب «توسعه بازی های جدی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.