برنامه نويسي

توسعه بازی های آنلاین: راهنمای خودی

Developing Online Games: An Insider's Guide

دانلود کتاب Developing Online Games: An Insider’s Guide (به فارسی: توسعه بازی های آنلاین: راهنمای خودی) نوشته شده توسط «Jessica Mulligan – Bridgette Patrovsky»


اطلاعات کتاب توسعه بازی های آنلاین: راهنمای خودی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: New Riders Games

نویسنده: Jessica Mulligan – Bridgette Patrovsky

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 528

حجم فایل: 1.83 مگابایت

کد کتاب: 1592730000 , 9781592730001

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب توسعه بازی های آنلاین: راهنمای خودی

این کتاب بر عناصر لازم برای توسعه موفقیت آمیز یک بازی آنلاین تمرکز دارد. برای داشتن راه اندازی موفقیت آمیز، این کتاب به آنچه باید در ساخت بازی در نظر گرفته شود از دیدگاه تیم سازنده نگاه می کند. فرض این است که شما می دانید چگونه کدنویسی کنید، می دانید چه نوع بازی می خواهید بسازید و منابع لازم برای ایجاد آن را دارید. اما این جعبه ابزار برای پیش از راه اندازی، راه اندازی و پس از راه اندازی است. این نگاه جالبی به تئوری های پشت ساخت بازی شما برای طول عمر است. پس از راه اندازی احتمالا جالب ترین مرحله از این دیدگاه است.

“این بازی شما نیست، بازی بازیکن است.”

این بیشتر برای بازی‌های جهانی Persistent نوشته شده است، زیرا آنها به یک انجمن برای پیشرفت نیاز دارند. فصل هایی وجود دارد که به نحوه ساختن این جوامع و پرورش آنها می پردازد تا آنها به بازی شما (یا آنها؟) ادامه دهند. یک فصل به بازیکنان مختلفی می‌پردازد که با آن‌ها روبرو می‌شوید که می‌توانند به موفقیت یک بازی کمک کنند، مانع یا خراب کنند (این 3 گروه گسترده به درستی Barbarians، Tribesmen و Citizens نامیده می‌شوند).

این کتاب همچنین ارزش نگاه کردن به جدول زمانی آنلاین را دارد که از سال 1986 شروع شد و حکایات بازی‌هایی که کارآمد بودند و بازی‌هایی که کار نکردند. ممکن است به یاد برخی از وقایع ذکر شده، مانند اولین آزمایش Quake در سال 1995، کمی بخندید. اگر به دنبال توسعه یک بازی هستید که طرفدارانی داشته باشد، قطعاً نکاتی در اینجا وجود دارد که ارزش دانستن دارد.

غدا
www.ZoDAL.net
نیوزلند


This book focuses on the elements necessary to develop a successful launch of an online game. In order to have the successful launch, the book looks at what needs to be considers in creating the game from the development team’s point of view. The assumption is that you know how to code, you know what kind of game you want to create and you have the resources to create one. But this is the toolbox for the pre-launch, launch and the post-launch. It is an interesting look at the theories behind creating your game for longevity. The post launch is probably the most interesting phase from this point of view.

“It isn’t your game, it’s the player’s game.”

This has been written more for Persistent World Games as they need a community for them to thrive. There are chapters that look at how to build these communities and nurture them so they continue playing your (or is it their?) game. One chapter looks at the different players you will encounter that can help, hinder or downright sabotage the success of a game (the 3 broad groups are aptly called Barbarians, Tribesmen and Citizens).

This book is also worth a look for the Online Timeline starting in 1986 and the anecdotes from games that worked and games that didn’t. You might chuckle a bit in remembrance of some of the events mentioned, like the first testing of Quake in 1995. If you are looking to develop a game that has a following, there are definitely some tips here worth knowing about.

Ghada
www.ZoDAL.net
New Zealand

دانلود کتاب «توسعه بازی های آنلاین: راهنمای خودی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید