برنامه نويسي

توسعه چارچوب های گرافیکی با پایتون و OpenGL

Developing Graphics Frameworks with Python and OpenGL

دانلود کتاب Developing Graphics Frameworks with Python and OpenGL (به فارسی: توسعه چارچوب های گرافیکی با پایتون و OpenGL) نوشته شده توسط «Lee Stemkoski – Michael Pascale»


اطلاعات کتاب توسعه چارچوب های گرافیکی با پایتون و OpenGL

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Lee Stemkoski – Michael Pascale

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 344 / 345

حجم فایل: 8.40 مگابایت

کد کتاب: 0367721805 , 9780367721800

توضیحات کتاب توسعه چارچوب های گرافیکی با پایتون و OpenGL

توسعه چارچوب‌های گرافیکی با پایتون و OpenGL به شما نشان می‌دهد که چگونه نرم‌افزاری برای رندر کردن صحنه‌های سه‌بعدی کامل ایجاد کنید. نویسندگان مفاهیم نظری بنیادی و همچنین تکنیک های برنامه نویسی عملی را توضیح می دهند که به شما امکان می دهد جهان های متحرک و تعاملی تولید شده توسط رایانه خود را ایجاد کنید.

شما خواهید آموخت که چگونه قدرت OpenGL را ترکیب کنید. API بین پلتفرمی به طور گسترده برای برنامه نویسی GPU، با قابلیت دسترسی و تطبیق پذیری زبان برنامه نویسی پایتون. موضوعاتی که کاوش خواهید کرد شامل ایجاد اشکال هندسی، تبدیل اشیا با ماتریس، اعمال بافت های مبتنی بر تصویر بر روی سطوح و نورپردازی صحنه شما است. بخش‌های پیشرفته نحوه پیاده‌سازی بافت‌های تولید شده رویه‌ای، افکت‌های پس پردازش و نگاشت سایه را توضیح می‌دهند. علاوه بر چارچوب گرافیکی پیچیده‌ای که در طول این کتاب توسعه خواهید داد، با دانش پایه‌ای که به دست خواهید آورد، می‌توانید چارچوب را برای دستیابی به نتایج گرافیکی تماشایی‌تر تطبیق داده و گسترش دهید.


Developing Graphics Frameworks with Python and OpenGL shows you how to create software for rendering complete three-dimensional scenes. The authors explain the foundational theoretical concepts as well as the practical programming techniques that will enable you to create your own animated and interactive computer-generated worlds.

You will learn how to combine the power of OpenGL, the most widely adopted cross-platform API for GPU programming, with the accessibility and versatility of the Python programming language. Topics you will explore include generating geometric shapes, transforming objects with matrices, applying image-based textures to surfaces, and lighting your scene. Advanced sections explain how to implement procedurally generated textures, postprocessing effects, and shadow mapping. In addition to the sophisticated graphics framework you will develop throughout this book, with the foundational knowledge you will gain, you will be able to adapt and extend the framework to achieve even more spectacular graphical results.

دانلود کتاب «توسعه چارچوب های گرافیکی با پایتون و OpenGL»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید