مهندسی

طراحی محصولات لذت بخش: مقدمه ای بر عوامل انسانی جدید

Designing Pleasurable Products: An Introduction to the New Human Factors

دانلود کتاب Designing Pleasurable Products: An Introduction to the New Human Factors (به فارسی: طراحی محصولات لذت بخش: مقدمه ای بر عوامل انسانی جدید) نوشته شده توسط «Patrick W. Jordan»


اطلاعات کتاب طراحی محصولات لذت بخش: مقدمه ای بر عوامل انسانی جدید

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Patrick W. Jordan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 210

حجم فایل: 4.28 مگابایت

کد کتاب: 0748408444 , 9780748408443

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی محصولات لذت بخش: مقدمه ای بر عوامل انسانی جدید

ملاحظات عوامل انسانی به طور فزاینده ای در فرآیند طراحی محصول گنجانده می شود. کاربران بیشتر به عنوان فاکتورهای مهم در ظاهر کلی و قابلیت استفاده محصولات در نظر گرفته می شوند تا فقط به عنوان کاربران منفعل. ما اکنون به عنوان اجزای شناختی و فیزیکی سیستم فرد/محصول در نظر گرفته می‌شویم. نویسنده، که یکی از پیشروها در زمینه ارگونومی شناختی است، به رویکردهایی نگاه می‌کند که فرض می‌کنند اگر کاری را بتوان با درجه معقولی از کارایی و در سطح قابل قبولی از راحتی انجام داد، آنگاه محصول را می‌توان مناسب دید. به کاربر. در این کتاب استدلال شده است که در عمل این رویکردها می توانند غیرانسانی باشند. مردم چیزی فراتر از پردازشگرهای فیزیکی و شناختی هستند. آنها امیدها، ترس‌ها، رویاها، ارزش‌ها و آرزوهایی دارند، در واقع اینها همان چیزهایی هستند که ما را انسان می‌سازند. طراحی محصولات لذت‌بخش هم به قابلیت استفاده و هم فراتر از آن نگاه می‌کند، با در نظر گرفتن اینکه چگونه محصولات می‌توانند برای استفاده کل‌نگر جذاب باشند، و منجر به محصولاتی می‌شوند که لذت بخش هستند. خود.


Human factors considerations are increasingly being incorporated into the product design process. Users are seen more as being important factors in the overall look and usability of products than just as passive users. We are now treated as cognitive and physical components of the person/product system. The author, who is one of the leading lights in the field of cognitive ergonomics, looks at approaches that assume that if a task can be accomplished with a reasonable degree of efficiency and within acceptable levels of comfort, then the product can be seen as fitting to the user. In this book it is argued that in practice these approaches can be dehumanizing. People are more than merely physical and cognitive processors. They have hopes, fears, dreams, values and aspirations, indeed these are the very things that make us human.Designing Pleasurable Products looks both at and beyond usability, considering how products can appeal to use holistically, leading to products that are a joy to own.

دانلود کتاب «طراحی محصولات لذت بخش: مقدمه ای بر عوامل انسانی جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید