دانلود کتاب Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics (به فارسی: طراحی برای تغییر رفتار: کاربرد روانشناسی و اقتصاد رفتاری) نوشته شده توسط «Stephen Wendel»
اطلاعات کتاب طراحی برای تغییر رفتار: کاربرد روانشناسی و اقتصاد رفتاری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: O’Reilly Media
نویسنده: Stephen Wendel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 400 / 393
حجم فایل: 22.39 مگابایت
کد کتاب: 1449367623 , 9781449367626
توضیحات کتاب طراحی برای تغییر رفتار: کاربرد روانشناسی و اقتصاد رفتاری
موج جدیدی از محصولات به افراد کمک می کند تا رفتار و روال روزانه خود را تغییر دهند، خواه بیشتر ورزش کنند (Jawbone Up)، کنترل امور مالی خود (HelloWallet)، یا سازماندهی ایمیل خود (Mailbox). این راهنمای عملی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید این نوع محصولات را برای کاربرانی که به دنبال اقدام و دستیابی به اهداف خاص هستند طراحی کنید.
استفان وندل، محقق ارشد HelloWallet، شما را گام به گام در فرآیند به کارگیری اقتصاد رفتاری و روانشناسی به شما راهنمایی می کند. مشکلات عملی طراحی و توسعه محصول با استفاده از ترکیبی از روشهای توسعه ناب و چابک، یک رویکرد تکراری ساده برای شناسایی کاربران و رفتارهای هدف، ساختن محصول و سنجش اثربخشی آن را خواهید آموخت. نحوه ایجاد محصولات با کاربرد آسان برای کمک به افراد در ایجاد تغییرات مثبت را بیاموزید.
– سه استراتژی اصلی برای کمک به افراد در تغییر رفتار را بیاموزید
– مخاطبان هدف خود و رفتارهایی را که به دنبال تغییر هستند شناسایی کنید
— استخراج داستان های کاربر و شناسایی موانع برای تغییر رفتار
– طراحی های رابط موثری ایجاد کنید که استفاده از آنها لذت بخش باشد
– تاثیر محصول خود را اندازه گیری کنید و راه های بهبود آن را بیاموزید
– از مثال های عملی از محصولاتی مانند Nest، Fitbit، استفاده کنید. و قدرت
Stephen Wendel, HelloWallet’s head researcher, takes you step-by-step through the process of applying behavioral economics and psychology to the practical problems of product design and development. Using a combination of lean and agile development methods, you’ll learn a simple iterative approach for identifying target users and behaviors, building the product, and gauging its effectiveness. Discover how to create easy-to-use products to help people make positive changes.
– Learn the three main strategies to help people change behavior
– Identify your target audience and the behaviors they seek to change
– Extract user stories and identify obstacles to behavior change
– Develop effective interface designs that are enjoyable to use
– Measure your product’s impact and learn ways to improve it
– Use practical examples from products like Nest, Fitbit, and Opower
دانلود کتاب «طراحی برای تغییر رفتار: کاربرد روانشناسی و اقتصاد رفتاری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.