سرمایه گذاری

تفکر طراحی برای استراتژی: نوآوری به سمت مزیت رقابتی

Design Thinking for Strategy: Innovating Towards Competitive Advantage

دانلود کتاب Design Thinking for Strategy: Innovating Towards Competitive Advantage (به فارسی: تفکر طراحی برای استراتژی: نوآوری به سمت مزیت رقابتی) نوشته شده توسط «Claude Diderich»


اطلاعات کتاب تفکر طراحی برای استراتژی: نوآوری به سمت مزیت رقابتی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Claude Diderich

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 223 / 220

حجم فایل: 2.62 مگابایت

کد کتاب: 3030258750 , 9783030258757

نوبت چاپ: illustrated

توضیحات کتاب تفکر طراحی برای استراتژی: نوآوری به سمت مزیت رقابتی

محیط کسب و کار با سرعت بیشتری نسبت به قبل در حال تغییر است و ایده های تجاری جدیدی در حال ظهور هستند. این کتاب درباره بکارگیری بینش‌هایی از تفکر طراحی تا ایجاد استراتژی‌های بدیع است که نیازهای مشتری را برآورده می‌کند، از قابلیت‌های موجود استفاده می‌کند، الزامات موفقیت مالی را یکپارچه می‌کند و مزیت رقابتی را فراهم می‌کند.

خوانندگان را در جنگل‌هایی که هنگام توسعه با آن مواجه می‌شوند راهنمایی می‌کند. یک استراتژی برای رشد پایدار و سودآوری این طرح با استفاده از استدلال ابداعی، مشاهده مکرر مشتریان و تمرکز بر همدلی، و همچنین نمونه‌سازی ایده‌ها و استفاده از مشتریان برای اعتبار بخشیدن به آنها، طراحی استراتژی را به روشی جامع مورد بررسی قرار می‌دهد.

استفاده منحصر به فرد از بینش‌ها از تفکر طراحی تا استراتژی، این کتاب برای فارغ التحصیلان، MBA ها و مدیران اجرایی علاقه مند به نوآوری و استراتژی، و همچنین استراتژیست های شرکتی، مدیران نوآوری، تحلیلگران تجاری و مشاوران ضروری است.


The business environment is changing more rapidly than ever before, and new business ideas are emerging. This book discusses applying insights from design thinking to craft novel strategies that satisfy customer needs, make use of the available capabilities, integrate requirements for financial success and provide competitive advantage.

It guides readers through the jungle encountered when developing a strategy for sustained growth and profitability. It addresses strategy design in a holistic way by applying abductive reasoning, iteratively observing customers and focusing on empathy, as well as prototyping ideas and using customers to validate them.

Uniquely applying insights from design thinking to strategy, this book is a must-read for graduates, MBAs and executives interested in innovation and strategy, as well as corporate strategists, innovation managers, business analysts and consultants.

دانلود کتاب «تفکر طراحی برای استراتژی: نوآوری به سمت مزیت رقابتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید