دانلود کتاب Design Thinking for Strategic Innovation: What They Can’t Teach You at Business or Design School (به فارسی: تفکر طراحی برای نوآوری استراتژیک: آنچه که آنها نمی توانند در مدرسه کسب و کار یا طراحی به شما بیاموزند) نوشته شده توسط «Idris Mootee»
اطلاعات کتاب تفکر طراحی برای نوآوری استراتژیک: آنچه که آنها نمی توانند در مدرسه کسب و کار یا طراحی به شما بیاموزند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Idris Mootee
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 224 / 226
حجم فایل: 27.15 مگابایت
کد کتاب: 1118620127 , 9781118620120
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تفکر طراحی برای نوآوری استراتژیک: آنچه که آنها نمی توانند در مدرسه کسب و کار یا طراحی به شما بیاموزند
یک کتاب جامع برای تفکر طراحی کاربردی در کسب و کار و مدیریت، کامل با مفاهیم و جعبه ابزار
از آنجایی که بسیاری از شرکتها اعتماد خود را به روشهای سنتی اداره یک تجارت، طراحی از دست دادهاند. تفکر وارد ترکیب شده است. تفکر طراحی برای نوآوری استراتژیکچارچوبی برای تفکر طراحی ارائه میکند که به مدیریت کسبوکار، بازاریابی، و استراتژیهای طراحی مربوط میشود و همچنین ابزاری برای اعمال مفاهیم برای استفاده فوری در کارهای روزمره ارائه میدهد. این توضیح می دهد که چگونه تفکر طراحی می تواند راه حل های خلاقانه ای را برای حل مشکلات پیچیده کسب و کار به ارمغان بیاورد. این کتاب که در پنج بخش سازماندهی شده است، مقدمهای بر ارزشها و کاربردهای تفکر طراحی ارائه میکند، رویکردهای تفکر طراحی را برای هشت چالش کلیدی که اکثر کسبوکارها با آنها مواجه هستند، توضیح میدهد و چارچوبی کاربردی برای این چالشهای تجاری از طریق تمرینها، فعالیتها و منابع ارائه میدهد.
- راهنمای ضروری برای هر کسب و کاری که به دنبال استفاده از تفکر طراحی به عنوان ابزار حل مسئله و همچنین روشی تجاری برای تغییر شرکت ها و فرهنگ ها است
- این چارچوب بر اساس اثری که توسط نویسنده برای یک برنامه اجرایی در تفکر طراحی که در دانشکده طراحی هاروارد آموزش داده شده است ایجاد شده است
- نویسنده ادریس موتی یک مربی مدیریت و یک متخصص برجسته در تفکر طراحی کاربردی است
رویکرد خود را برای حل بزرگترین چالش های کسب و کار خود از طریق قدرت تفکر طراحی برای نوآوری استراتژیک انقلابی کنید.
A comprehensive playbook for applied design thinking in business and management, complete with concepts and toolkits
As many companies have lost confidence in the traditional ways of running a business, design thinking has entered the mix. Design Thinking for Strategic Innovation presents a framework for design thinking that is relevant to business management, marketing, and design strategies and also provides a toolkit to apply concepts for immediate use in everyday work. It explains how design thinking can bring about creative solutions to solve complex business problems. Organized into five sections, this book provides an introduction to the values and applications of design thinking, explains design thinking approaches for eight key challenges that most businesses face, and offers an application framework for these business challenges through exercises, activities, and resources.
- An essential guide for any business seeking to use design thinking as a problem-solving tool as well as a business method to transform companies and cultures
- The framework is based on work developed by the author for an executive program in Design Thinking taught in Harvard Graduate School of Design
- Author Idris Mootee is a management guru and a leading expert on applied design thinking
Revolutionize your approach to solving your business’s greatest challenges through the power of Design Thinking for Strategic Innovation.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.