تجارت

علم طراحی در گردشگری: مبانی مدیریت مقصد

Design Science in Tourism: Foundations of Destination Management

دانلود کتاب Design Science in Tourism: Foundations of Destination Management (به فارسی: علم طراحی در گردشگری: مبانی مدیریت مقصد) نوشته شده توسط «Daniel R. Fesenmaier – Zheng Xiang (eds.)»


اطلاعات کتاب علم طراحی در گردشگری: مبانی مدیریت مقصد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Daniel R. Fesenmaier – Zheng Xiang (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 279

حجم فایل: 4.93 مگابایت

کد کتاب: 3319427733 , 9783319427737

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب علم طراحی در گردشگری: مبانی مدیریت مقصد

این کتاب تأثیر علم طراحی و تفکر طراحی بر برنامه ریزی گردشگری را بررسی می کند، مشارکت های مقامات برجسته در زمینه تحقیقات گردشگری را جمع آوری می کند و یک چشم انداز جامع و به هم پیوسته از نتایج پیشرفته ارائه می دهد. طراحی فعلی و آینده مقاصد گردشگری

این کتاب بر اساس یافته‌های اخیر در روان‌شناسی، جغرافیا، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای و همچنین اقتصاد، بازاریابی و ارتباطات است و فرصت‌های ناشی از پیشرفت‌های اخیر در اینترنت و فناوری‌های مرتبط مانند حافظه، ذخیره‌سازی، RFID را بررسی می‌کند. ، GIS، موبایل و رسانه های اجتماعی در زمینه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مرتبط با مسافران. طیف وسیعی از بینش‌ها و موارد را در مورد چگونگی استفاده از رویکردهای طراحی مدرن برای توسعه تجربیات جدید و بهتر توریستی ارائه می‌کند، و اینکه چگونه صنعت گردشگری را قادر می‌سازد تا بازدیدکنندگان را به شیوه‌ای معنادارتر ردیابی و با آنها ارتباط برقرار کند و تجربیات بازدیدکنندگان را به طور مؤثرتری مدیریت کند.


This book explores the impact of design science and design thinking on tourism planning, gathering contributions from leading authorities in the field of tourism research and providing a comprehensive and interconnected panorama of cutting-edge results that influence the current and future design of tourist destinations.

The book builds on recent findings in psychology, geography and urban and regional planning, as well as from economics, marketing and communications, and explores the opportunities arising from recent advances in the Internet and related technologies like memory, storage, RFID, GIS, mobile and social media in the context of collecting and analyzing traveler-related data. It presents a broad range of insights and cases on how modern design approaches can be used to develop new and better touristic experiences, and how they enable the tourism industry to track and communicate with visitors in a more meaningful way and more effectively manage visitor experiences.

دانلود کتاب «علم طراحی در گردشگری: مبانی مدیریت مقصد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید