دانلود کتاب Design and Use of Serious Games (به فارسی: طراحی و استفاده از بازی های جدی) نوشته شده توسط «Tuomas Mäkilä – Harri Hakonen – Jouni Smed – Andy Best (auth.) – Marja Kankaanranta – Pekka Neittaanmäki (eds.)»
اطلاعات کتاب طراحی و استفاده از بازی های جدی
موضوع اصلی: مهندسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Netherlands
نویسنده: Tuomas Mäkilä – Harri Hakonen – Jouni Smed – Andy Best (auth.) – Marja Kankaanranta – Pekka Neittaanmäki (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 206 / 200
حجم فایل: 21.44 مگابایت
کد کتاب: 1402094965 , 9781402094965
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب طراحی و استفاده از بازی های جدی
در چند سال گذشته، حوزه جدیدی از صنعت رسانه خلاق، به نام Serious Games، در سرتاسر جهان شروع به ظهور کرده است. اصطلاح بازیهای جدی برای مثال در زمینههای آموزشی، تجاری، رفاهی و ایمنی رایجتر شده است. با وجود این، هیچ تعریف واحدی از بازی های جدی وجود ندارد. یک سوال کلیدی، اینکه مفهوم خود به چه معناست، حل نشده باقی مانده است، اگرچه اکثر آنها بر این تعریف توافق کرده اند که بازی های جدی بازی ها یا سیستم های تعاملی شبیه بازی هستند که با فناوری بازی و اصول طراحی برای هدفی اصلی به غیر از سرگرمی خالص توسعه یافته اند.
در این کتاب، بازیهای جدی به عنوان بازیهایی شناخته میشوند که هدفشان فراهم کردن زمینهای جذاب و خودتقویتکننده برای ایجاد انگیزه و آموزش بازیکنان است. بازی های جدی می توانند از هر سبکی باشند، از هر تکنولوژی بازی استفاده کنند و برای هر پلتفرمی توسعه یابند. آنها می توانند سرگرم کننده باشند، اما معمولا چیزی به کاربر یاد می دهند. هدف اصلی بازی های جدی بالا بردن کیفیت زندگی و رفاه است. به عنوان بخشی از صنعت رسانه های تعاملی، حوزه بازی های جدی بر طراحی و استفاده از بازی های دیجیتال برای اهداف واقعی و برای زندگی روزمره شهروندان در جوامع اطلاعاتی تمرکز دارد. حوزه بازی های جدی بر حوزه هایی مانند آموزش، تجارت، رفاه، نظامی، ترافیک، ایمنی، مسافرت و گردشگری تمرکز دارد.
During the last few years, a new area of creative media industry, namely Serious Games, has started to emerge around the world. The term serious games has become more popular for example in the fields of education, business, welfare and safety. Despite this, there has been no single definition of serious games. A key question, what the concept itself means, has stayed unsolved though most have agreed on a definition that serious games are games or game-like interactive systems developed with game technology and design principles for a primary purpose other than pure entertainment.
In this book, serious games are understood as games which aim at providing an engaging, self-reinforcing context in which to motivate and educate the players. Serious games can be of any genre, use any game technology, and be developed for any platform. They can be entertaining, but usually they teach the user something. The central aim of serious games is to raise quality of life and well-being. As part of interactive media industry, the serious games field focuses on designing and using digital games for real-life purposes and for the everyday life of citizens in information societies. The field of serious games focuses on such areas as education, business, welfare, military, traffic, safety, travelling and tourism.
دانلود کتاب «طراحی و استفاده از بازی های جدی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.