تاریخ، خاطرات، زندگینامه

ارائه شادی: راهی به سوی سود، اشتیاق و هدف

Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose

دانلود کتاب Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose (به فارسی: ارائه شادی: راهی به سوی سود، اشتیاق و هدف) نوشته شده توسط «Tony Hsieh»


اطلاعات کتاب ارائه شادی: راهی به سوی سود، اشتیاق و هدف

موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگینامه – تجارت و امور مالی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Business Plus

نویسنده: Tony Hsieh

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 253

حجم فایل: 403 کیلوبایت

کد کتاب: 0446563048 , 9780446563048

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ارائه شادی: راهی به سوی سود، اشتیاق و هدف

در اولین کتاب خود، تونی هسیه – مدیر عامل باسن، نماد شکن، و مورد تحسین Zappos، خرده‌فروش آنلاین کفش – توضیح می‌دهد که چگونه یک فرهنگ شرکتی را با تعهد به خدمات ایجاد کرد که هدف آن بهبود زندگی کارکنان، مشتریان است. ، فروشندگان و پشتیبانان. هسیه با استفاده از حکایات و داستان هایی از تجربیات زندگی خود و سایر شرکت ها، راه های مشخصی را ارائه می دهد که شرکت ها می توانند به موفقیت بی سابقه ای دست یابند. او بسیاری از شیوه های منحصر به فرد Zappos را شرح می دهد، مانند فلسفه آنها برای تخصیص پول بازاریابی به تجربه مشتری، اهمیت ارزش های اصلی Zappos (“ارائه WOW از طریق خدمات”) و دلیل اینکه چرا اولویت شماره یک Zappos فرهنگ شرکت است و اعتقاد او این است که وقتی فرهنگ را به درستی دریافت کنید، همه چیز – خدمات عالی به مشتری، برندسازی بلندمدت – به خودی خود اتفاق می افتد. در نهایت، ارائه شادی توضیح می‌دهد که چگونه کارکنان Zappos ارزش‌های اصلی را برای بهبود زندگی خود در خارج از محل کار به کار می‌گیرند، و ثابت می‌کند که ایجاد شادی و نتایج رکورددار دست به دست هم می‌دهند.


In his first book, Tony Hsieh – the hip, iconoclastic, and widely-admired CEO of Zappos, the online shoe retailer – – explains how he created a corporate culture with a commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors, and backers. Using anecdotes and stories from his own life experiences, and from other companies, Hsieh provides concrete ways that companies can achieve unprecedented success. He details many of the unique practices at Zappos, such as their philosophy of allocating marketing money into the customer experience, the importance of Zappos’s Core Values (“Deliver WOW through Service”), and the reason why Zappos’s number one priority is company culture and his belief that once you get the culture right, everything else – great customer service, long-term branding – will happen on its own. Finally, Delivering Happiness explains how Zappos employees actually apply the Core Values to improving their lives outside of work, proving that creating happiness and record results go hand-in-hand.

دانلود کتاب «ارائه شادی: راهی به سوی سود، اشتیاق و هدف»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید