اقتصاد

داده گرایی: تحول در تصمیم گیری، رفتار مصرف کننده و تقریباً همه چیز

Data-ism: The Revolution Transforming Decision Making, Consumer Behavior, and Almost Everything Else

دانلود کتاب Data-ism: The Revolution Transforming Decision Making, Consumer Behavior, and Almost Everything Else (به فارسی: داده گرایی: تحول در تصمیم گیری، رفتار مصرف کننده و تقریباً همه چیز) نوشته شده توسط «Steve Lohr»


اطلاعات کتاب داده گرایی: تحول در تصمیم گیری، رفتار مصرف کننده و تقریباً همه چیز

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: HarperBusiness

نویسنده: Steve Lohr

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 318 کیلوبایت

کد کتاب: 0062226819 , 9780062226815

توضیحات کتاب داده گرایی: تحول در تصمیم گیری، رفتار مصرف کننده و تقریباً همه چیز

استیو لور، خبرنگار فناوری نیویورک تایمز، ظهور Big Data را شرح می دهد، به استراتژی های تجاری پیشرفته می پردازد و جنبه تاریک دنیای مبتنی بر داده را بررسی می کند.

زغال سنگ، آهن. سنگ معدن و نفت دارایی های تولیدی کلیدی بودند که به انقلاب صنعتی دامن زدند. امروزه داده ها ماده خام حیاتی اقتصاد اطلاعاتی هستند. فراوانی انفجاری این دارایی دیجیتال، که هر دو سال یکبار بیش از دو برابر می‌شود، دنیای جدیدی از فرصت‌ها و چالش‌ها را ایجاد می‌کند.

داده‌گرایی مربوط به این مرحله بعدی است که در آن مجموعه‌های داده گسترده و در مقیاس اینترنت وجود دارد. تقریباً در هر زمینه ای برای کشف و پیش بینی استفاده می شود. این سفری است در سراسر این جهان نوظهور با مردم، مثال‌های روایی روشن‌کننده و بینش‌ها. این نشان می‌دهد که اگر از این انقلاب جدید بهره‌برداری شود، نحوه تصمیم‌گیری‌ها – با تکیه بیشتر بر داده‌ها و تحلیل‌ها و کمتر بر شهود و تجربه – تغییر می‌کند و ماهیت رهبری و مدیریت را متحول می‌کند.

لور توضیح می‌دهد. چگونه افراد و موسسات به بهره برداری، حفاظت و مدیریت داده های خود برای رقابتی ماندن در سال های آینده نیاز دارند. مملو از مثال‌ها و حکایات غنی از روش‌های مختلفی است که ظهور کلان داده‌ها بر زندگی روزمره تأثیر می‌گذارد، سؤالات تحریک‌آمیزی در مورد خط‌مشی و عملکرد ایجاد می‌کند که پیامدهای گسترده‌ای برای زندگی همه ما دارد.


Steve Lohr, a technology reporter for the New York Times, chronicles the rise of Big Data, addressing cutting-edge business strategies and examining the dark side of a data-driven world.

Coal, iron ore, and oil were the key productive assets that fueled the Industrial Revolution. Today, Data is the vital raw material of the information economy. The explosive abundance of this digital asset, more than doubling every two years, is creating a new world of opportunity and challenge.

Data-ism is about this next phase, in which vast, Internet-scale data sets are used for discovery and prediction in virtually every field. It is a journey across this emerging world with people, illuminating narrative examples, and insights. It shows that, if exploited, this new revolution will change the way decisions are made—relying more on data and analysis, and less on intuition and experience—and transform the nature of leadership and management.

Lohr explains how individuals and institutions will need to exploit, protect, and manage their data to stay competitive in the coming years. Filled with rich examples and anecdotes of the various ways in which the rise of Big Data is affecting everyday life it raises provocative questions about policy and practice that have wide implications for all of our lives.

دانلود کتاب «داده گرایی: تحول در تصمیم گیری، رفتار مصرف کننده و تقریباً همه چیز»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید