بازاریابی: تبلیغات

تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری

Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation

دانلود کتاب Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation (به فارسی: تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری) نوشته شده توسط «Mounir Kehal – Shahira El Alfy»


اطلاعات کتاب تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Mounir Kehal – Shahira El Alfy

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 208 / 193

حجم فایل: 9.55 مگابایت

کد کتاب: 0367184834 , 9780367184834

توضیحات کتاب تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری

نوآوری مبتنی بر تجزیه و تحلیل داده ها یک رویکرد معاصر برای توسعه پیشرفت های تجربی است که فعالیت های کارآفرینی را با الهام از استنتاج های جدید بازاریابی تشویق می کند. تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری، تکنیک ها، فرآیندها، مدل ها، ابزارها و شیوه های ایجاد فرصت های تجاری از طریق تجزیه و تحلیل داده ها را پوشش می دهد. این شامل مطالعات موردی است که نمونه های واقعی از برنامه ها را ارائه می دهد. این بررسی چند وجهی تجزیه و تحلیل داده ها به موارد زیر می پردازد: تجزیه و تحلیل کسب و کار استفاده از تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده استفاده از تجزیه و تحلیل انتخاب گسسته برای تصمیم گیری بازاریابی و تجزیه و تحلیل مشتری توسعه محصولات جدید فناوری آفرینش مخرب در مقابل نوآوری افزایشی این کتاب به محققان و متخصصان بینشی در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در حوزه ها می دهد. نوآوری، کارآفرینی و بازاریابی تجزیه و تحلیل نوآوری به شناسایی فرصت های توسعه محصولات و خدمات جدید و همچنین بهبود روش های موجود در تولید محصول و ارائه خدمات کمک می کند. تجزیه و تحلیل کارآفرینی تبدیل ایده های نوآورانه به استراتژی را تسهیل می کند و به کارآفرینان کمک می کند تا تصمیمات مهمی را بر اساس تکنیک های داده محور اتخاذ کنند. تجزیه و تحلیل بازاریابی در جمع آوری، مدیریت، ارزیابی و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی برای پیش بینی روندها، بررسی ترجیحات مشتری و راه اندازی کمپین ها استفاده می شود.


Innovation based in data analytics is a contemporary approach to developing empirically supported advances that encourage entrepreneurial activity inspired by novel marketing inferences. Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation covers techniques, processes, models, tools and practices for creating business opportunities through data analytics. It features case studies that provide realistic examples of applications. This multifaceted examination of data analytics looks at: Business analytics Applying predictive analytics Using discrete choice analysis for decision-making Marketing and customer analytics Developing new products Technopreneurship Disruptive versus incremental innovation The book gives researchers and practitioners insight into how data analytics is used in the areas of innovation, entrepreneurship, and marketing. Innovation analytics helps identify opportunities of developing new products and services as well as improving existing methods of product manufacturing and service delivery. Entrepreneurial analytics facilitates the transformation of innovative ideas into strategy and helps entrepreneurs make critical decisions based on data-driven techniques. Marketing analytics is used in collecting, managing, assessing, and analyzing marketing data to predict trends, investigate customer preferences, and launch campaigns.

دانلود کتاب «تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید