بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی سهم مشتری: چگونه بازاریابان بزرگ جهان سود حاصل از وفاداری مشتری را باز می کنند

Customer Share Marketing: How the World's Great Marketers Unlock Profits from Customer Loyalty

دانلود کتاب Customer Share Marketing: How the World’s Great Marketers Unlock Profits from Customer Loyalty (به فارسی: بازاریابی سهم مشتری: چگونه بازاریابان بزرگ جهان سود حاصل از وفاداری مشتری را باز می کنند) نوشته شده توسط «Tom Osenton»


اطلاعات کتاب بازاریابی سهم مشتری: چگونه بازاریابان بزرگ جهان سود حاصل از وفاداری مشتری را باز می کنند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Prentice Hall

نویسنده: Tom Osenton

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 312

حجم فایل: 2.29 مگابایت

کد کتاب: 013148026X , 9780131480261

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب بازاریابی سهم مشتری: چگونه بازاریابان بزرگ جهان سود حاصل از وفاداری مشتری را باز می کنند

استراتژی بازاریابی سهم مشتری که به درستی اجرا شود، یک رابطه ثمربخش دوجانبه بین شما و مشتریانتان ایجاد می کند. بهترین راه ها برای تعمیق روابط خود با مشتریانی را که قبلاً برای به دست آوردن آنها سرمایه گذاری کرده اید، کشف کنید.


Properly deployed, a customer share marketing strategy creates a mutually rewarding relationship between you and your customers. Discover the best ways to deepen your relationship with customers you’ve already invested to acquire.

دانلود کتاب «بازاریابی سهم مشتری: چگونه بازاریابان بزرگ جهان سود حاصل از وفاداری مشتری را باز می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید