دانلود کتاب Customer Share Marketing: How the World’s Great Marketers Unlock Profits from Customer Loyalty (به فارسی: بازاریابی سهم مشتری: چگونه بازاریابان بزرگ جهان سود حاصل از وفاداری مشتری را باز می کنند) نوشته شده توسط «Tom Osenton»
اطلاعات کتاب بازاریابی سهم مشتری: چگونه بازاریابان بزرگ جهان سود حاصل از وفاداری مشتری را باز می کنند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Prentice Hall
نویسنده: Tom Osenton
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 312
حجم فایل: 2.29 مگابایت
کد کتاب: 013148026X , 9780131480261
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب بازاریابی سهم مشتری: چگونه بازاریابان بزرگ جهان سود حاصل از وفاداری مشتری را باز می کنند
استراتژی بازاریابی سهم مشتری که به درستی اجرا شود، یک رابطه ثمربخش دوجانبه بین شما و مشتریانتان ایجاد می کند. بهترین راه ها برای تعمیق روابط خود با مشتریانی را که قبلاً برای به دست آوردن آنها سرمایه گذاری کرده اید، کشف کنید.
Properly deployed, a customer share marketing strategy creates a mutually rewarding relationship between you and your customers. Discover the best ways to deepen your relationship with customers you’ve already invested to acquire.
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)