کامپیوترها

منحنی ها و سطوح برای گرافیک کامپیوتری

Curves and Surfaces for Computer Graphics

دانلود کتاب Curves and Surfaces for Computer Graphics (به فارسی: منحنی ها و سطوح برای گرافیک کامپیوتری) نوشته شده توسط «David Salomon»


اطلاعات کتاب منحنی ها و سطوح برای گرافیک کامپیوتری

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: David Salomon

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 465

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9781846289064

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب منحنی ها و سطوح برای گرافیک کامپیوتری

گرافیک کامپیوتری در بسیاری از زمینه ها از جمله طراحی مهندسی، معماری، آموزش و هنر کامپیوتر و انیمیشن مهم است. این کتاب مجموعه وسیعی از روش‌های رایج مورد استفاده در ایجاد اشیاء واقعی در رایانه را که یکی از اهداف اصلی گرافیک رایانه‌ای است، بررسی می‌کند.

ویژگی های کلیدی:

* مقدمه ریاضی پایه خوب برای منحنی ها و سطوح. نیازی به ریاضیات پیشرفته نیست

* موضوعات سازمان‌دهی شده توسط تکنیک‌های درون یابی/تقریبی مختلف، هر تکنیک اطلاعات مفیدی در مورد منحنی‌ها و سطوح ارائه می‌کند

* ارائه انگیزه‌ای با مثال‌ها و تمرین‌های متعددی که در سرتاسر پاشیده شده‌اند، کمک می‌کند reader

* شامل یک گالری از تصاویر رنگی، فهرست کدهای Mathematica، و بخش‌هایی در منحنی‌ها و سطوح با اصلاح و روی سطوح جاروبرقی است

* وب‌سایت نگهداری و به‌روزرسانی شده توسط نویسنده، ارائه می‌شود. خوانندگان با اشتباهات و مطالب کمکی

این متن جذاب برای خوانندگان گسترده و عمومی مهندسین علوم کامپیوتر/معماری که از گرافیک کامپیوتری برای طراحی اشیا، برنامه نویسان برای بازی سازان کامپیوتری، ریاضیدانان کاربردی و دانشجویان رشته کامپیوتر استفاده می کنند، تهیه شده است. گرافیک و کاربردهای آن ممکن است در یک محیط کلاس درس یا به عنوان یک مرجع کلی استفاده شود.


Computer graphics is important in many areas including engineering design, architecture, education, and computer art and animation. This book examines a wide array of current methods used in creating real-looking objects in the computer, one of the main aims of computer graphics.

Key features:

* Good foundational mathematical introduction to curves and surfaces; no advanced math required

* Topics organized by different interpolation/approximation techniques, each technique providing useful information about curves and surfaces

* Exposition motivated by numerous examples and exercises sprinkled throughout, aiding the reader

* Includes a gallery of color images, Mathematica code listings, and sections on curves & surfaces by refinement and on sweep surfaces

* Web site maintained and updated by the author, providing readers with errata and auxiliary material

This engaging text is geared to a broad and general readership of computer science/architecture engineers using computer graphics to design objects, programmers for computer gamemakers, applied mathematicians, and students majoring in computer graphics and its applications. It may be used in a classroom setting or as a general reference.

دانلود کتاب «منحنی ها و سطوح برای گرافیک کامپیوتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.