دانلود کتاب Curriculum Development for Medical Education: A Six-Step Approach (به فارسی: تدوین برنامه درسی آموزش پزشکی: رویکردی شش مرحله ای) نوشته شده توسط «Patricia A. Thomas – David E. Kern – Mark T. Hughes – Belinda Y. Chen»
اطلاعات کتاب تدوین برنامه درسی آموزش پزشکی: رویکردی شش مرحله ای
موضوع اصلی: دارو
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Johns Hopkins University Press
نویسنده: Patricia A. Thomas – David E. Kern – Mark T. Hughes – Belinda Y. Chen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 312 / 313
حجم فایل: 20.48 مگابایت
کد کتاب: 1421418517 , 9781421418513
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب تدوین برنامه درسی آموزش پزشکی: رویکردی شش مرحله ای
بر اساس یک مدل شش مرحلهای اثبات شده و شامل مثالها و سؤالاتی برای هدایت بهکارگیری آن اصول بیزمان، توسعه برنامه درسی برای آموزش پزشکی یک کتاب راهنمای عملی برای همه اعضای هیئت علمی و مدیران مسئول در امر آموزشی است. تجارب دانشجویان پزشکی، دستیاران، همکاران، و پزشکان بالینی.
دربرگیرنده تجدیدنظرهایی است که ناشی از فراخوانها برای اصلاحات و نوآوریها در آموزش پزشکی است که مدلهای تدریس را به چالش میکشد، ویرایش سوم شامل آگاهی از استانداردهای جدید اعتباربخشی و مقررات است. دستورالعمل ها نویسندگان بحث خود را در مورد روششناسی نظرسنجی برای ارزیابی نیازها گسترش دادهاند و بر اهمیت نوشتن اهداف و اهداف مبتنی بر شایستگی که نقاط عطف، فعالیتهای حرفهای قابل اعتماد و فعالیتهای عملی قابل مشاهده را در بر میگیرد، تأکید میکنند. با نمونههای بهروز شده با تمرکز بر آموزش بینحرفهای، تمرین مشارکتی، و فناوری آموزشی، استراتژیهای آموزشی را توصیف میکنند که علم جدید یادگیری را در بر میگیرد. یک فصل کاملاً جدید چالش های منحصر به فرد توسعه برنامه درسی را برای برنامه های درسی بزرگ، طولانی و یکپارچه ارائه می دهد.
Based on a proven six-step model and including examples and questions to guide application of those timeless principles, Curriculum Development for Medical Education is a practical guidebook for all faculty members and administrators responsible for the educational experiences of medical students, residents, fellows, and clinical practitioners.
Incorporating revisions driven by calls for reform and innovations in medical education that challenge established teaching models, the third edition includes an awareness of new accreditation standards and regulatory guidelines. The authors have expanded their discussion of survey methodology for needs assessment and stress the importance of writing competency-based goals and objectives that incorporate milestones, entrustable professional activities, and observable practice activities. With updated examples focusing on interprofessional education, collaborative practice, and educational technology, they describe educational strategies that incorporate the new science of learning. A completely new chapter presents the unique challenges of curriculum development for large, long, and integrated curricula.
دانلود کتاب «تدوین برنامه درسی آموزش پزشکی: رویکردی شش مرحله ای»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.