کتاب های خودآموز

کنجکاوی بازپس‌گرفته شد: کشف راه‌هایی که فکر می‌کنیم و حرکت می‌کنیم [تکنیک الکساندر]

Curiosity Recaptured: Exploring Ways We Think and Move [Alexander Technique]

دانلود کتاب Curiosity Recaptured: Exploring Ways We Think and Move [Alexander Technique] (به فارسی: کنجکاوی بازپس‌گرفته شد: کشف راه‌هایی که فکر می‌کنیم و حرکت می‌کنیم [تکنیک الکساندر]) نوشته شده توسط «Jerry Sontag (Ed.)»


اطلاعات کتاب کنجکاوی بازپس‌گرفته شد: کشف راه‌هایی که فکر می‌کنیم و حرکت می‌کنیم [تکنیک الکساندر]

موضوع اصلی: خودیاری، روابط و سبک زندگی – خودیاری روانی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Mornum Time Press

نویسنده: Jerry Sontag (Ed.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1997

تعداد صفحه: 272 / 275

حجم فایل: 51.28 مگابایت

کد کتاب: 0964435225 , 9780964435223

توضیحات کتاب کنجکاوی بازپس‌گرفته شد: کشف راه‌هایی که فکر می‌کنیم و حرکت می‌کنیم [تکنیک الکساندر]

15 مقاله در کنجکاوی Recaptured مقدمه ای قانع کننده برای تکنیک الکساندر ارائه می دهد. چه به هنرهای نمایشی علاقه مند باشید، چه به حل مسئله، در زمینه سلامتی یا به سادگی به روشی رضایت بخش تر برای زندگی، این کتاب می تواند دری را به سوی دنیای جدیدی باز کند. می تواند آنچه را که متوجه می شوید و نحوه حرکت شما را تغییر دهد.

هر مقاله در Curiosity Recaptured داستانی را بیان می کند. برخی در مورد یادگیری یک مهارت جدید یا هیجان حل یک مشکل حل نشدنی خاص هستند. برخی دیگر لحظات عادی روزهای ما را که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرند، دوباره بررسی می کنند. هر نویسنده داستانی شخصی تعریف می‌کند که ما را از یک فعالیت خاص که شرح داده می‌شود به تأثیر فعالیت بر علاقه و کنجکاوی کلی ما در زندگی روزمره می‌برد.

کنجکاوی Recapture، با 14 تصویر اصلی، اکنون در جلد شومیز موجود است. در پیشگفتار، رابرتسون دیویس – نویسنده بین المللی تحسین شده و شاگرد دیرینه تکنیک الکساندر – تاریخچه گسترده ای از این تکنیک و معرفی خود از آن در بیش از 40 سال پیش ارائه می دهد. در این مجموعه مقالاتی در مورد دوچرخه سواری، حل مسئله، طراحی صندلی، رقص، بازیگری، زایمان، آواز، غم، پیاده روی، تنیس و موارد دیگر گنجانده شده است. علایق شما هرچه که باشد، کنجکاوی Recaptured می تواند به شما کمک کند به شیوه های جدیدی به دنیای اطراف خود نگاه کنید.

نویسندگان
ادوارد آواک در سال 1937 به دنیا آمد. پس از پایان تحصیلات آکادمیک خود در کلاسیک و چینی، قبل از آموزش برای آموزش تکنیک الکساندر توسط کارینگتون ها در لندن، به تدریس ریاضیات دبیرستانی پرداخت. از سال 1972، او و همسرش، لیندا آواک، مرکز تکنیک الکساندر را در منلو پارک، کالیفرنیا مدیریت کردند، که در سال 1982 به یک دوره آموزشی معلم تبدیل شد.

آن بلوتنتال موسس و مدیر هنری Anne Bluethenthal and Dancers است، شرکتی که او در سال 1984 در سانفرانسیسکو تأسیس کرد. آن کار خود و دیگران را در سراسر ایالات متحده اجرا کرده است و همچنین کار خود را به عنوان طراح رقص و مجری، رویکردی نوآورانه برای آموزش رقص و آموزش رقصندگان ایجاد کرده است. آن یک مطب خصوصی در F.M. تکنیک الکساندر از سال 1985، و رقص را در سراسر منطقه خلیج سانفرانسیسکو آموزش می دهد.

دبورا کاپلان گواهینامه خود را به عنوان معلم تکنیک الکساندر در سال 1953 دریافت کرد. او یکی از اعضای مؤسس مرکز آمریکایی تکنیک الکساندر است. در سال 1956 مدرک کارشناسی ارشد خود را در فیزیوتراپی دریافت کرد و به مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک وابسته بود. به مدت هشت سال او نویسنده کتاب دردسر برگشت: رویکردی جدید برای پیشگیری و بهبودی بر اساس تکنیک الکساندر است. دبورا در آموزش تکنیک الکساندر به افراد مبتلا به مشکلات کمر تخصص دارد.

والتر کارینگتون در سال 1915 به دنیا آمد و تنها فرزند کشیش W.M. و هانا کارینگتون او ابتدا در سال 1935 با آقای الکساندر درس خواند و در سال 1936 به دوره آموزشی او پیوست و در سال 1939 به عنوان معلم تکنیک در سال 1939 واجد شرایط شد. از سال 1941 تا 1946 به عنوان خلبان در نیروی هوایی سلطنتی خدمت کرد و پس از آن به عنوان خلبان به کار بازگشت. یک دستیار معلم؛ و سپس دوره آموزشی را پس از مرگ آقای الکساندر در سال 1955 ادامه داد. او و همسرش دیلیس مدیران مرکز آموزشی سازنده در لندن هستند.

بری دبلیو. کالینز در سیدنی استرالیا بزرگ شد و در آنجا به دانشگاه رفت و مدرک خود را در رشته جراحی دندان در سال 1965 دریافت کرد. او برای تبدیل شدن به معلم الکساندر زیر نظر دان برتون و الیزابت اتکینسون از 1981-1984 آموزش دید. او یک تمرین آموزشی اسکندر در شمال لندن دارد. علاوه بر این، دو روز در هفته به دندانپزشکی عمومی می پردازد. در 25 سال گذشته، حمل و نقل اصلی او در اطراف لندن دوچرخه او بوده است و تعطیلات تعطیلات دوچرخه سواری بوده است.

گالن کرانز برای مدرک لیسانس خود به کالج رید رفت و برای تحصیلات تکمیلی خود به دانشگاه شیکاگو ادامه داد و دکترا گرفت. در سال 1971 در جامعه شناسی. او برای تبدیل شدن به یک معلم الکساندر با توماس لمنز از سال 1987 تا 1990 در شهر نیویورک آموزش دید. در حال حاضر او در اوکلند، کالیفرنیا زندگی می کند و به تدریس تکنیک می پردازد. او همچنین در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، در بخش معماری تدریس می کند.

رابرتسون دیویس سه شغل متوالی داشت: اول به عنوان بازیگر در کمپانی Old Vic در انگلستان. سپس به عنوان ناشر Peterborough، Ontario، Examiner، و اخیراً به عنوان استاد دانشگاه و اولین استاد کالج Massey در دانشگاه تورنتو، که در سال 1981 از آنجا بازنشسته شد. مجموعه‌ای از نمایشنامه‌ها، و همچنین مجموعه‌ای از مقالات، سخنرانی‌ها، و نامه‌های زیبا. او به عنوان یک رمان نویس به ویژه برای سه گانه دپتفورد شهرت پیدا کرده است. برای سه گانه سالترتون؛ و برای سه گانه کورنیش. او اولین کانادایی بود که به عضویت افتخاری آکادمی و موسسه هنر و ادبیات آمریکا درآمد. وی در 2 دسامبر 1995 درگذشت.

مری هالند در مدرسه نورثفیلد، واتفورد، انگلستان تحصیل کرد. او رویای بازیگری خود را در مدرسه هنرهای دراماتیک وبر داگلاس لندن دنبال کرد. او برای تبدیل شدن به یک معلم تکنیک الکساندر در مرکز آموزش سازنده با والتر و دیلیس کارینگتون از 1968-1970 آموزش دید. از سال 1984، او یک مطب خصوصی به عنوان معلم اسکندر در مونیخ آلمان داشت و دو سال بعد یک دوره آموزشی کوچک را آغاز کرد. او به عنوان طراح گرافیک و همچنین بازیگر کار کرده است.

باربارا کنت مدیر برنامه صدور گواهینامه معلم در مرکز آمریکایی تکنیک الکساندر در شهر نیویورک است. او در سال 1971 توسط (ACAT-NY) گواهینامه دریافت کرد و بیش از 20 سال در آموزش معلمان آنجا مشغول بوده است. او مدرک لیسانس خود را دارد. در موسیقی از دانشگاه ایالتی سن خوزه در ایالت زادگاهش کالیفرنیا و کارشناسی ارشد موسیقی از کالج بروکلین دانشگاه سیتی نیویورک. او چندین سال به طور حرفه ای آواز خواند. او همچنان به آواز خواندن و آموزش صدا ادامه می دهد. باربارا کلاس ها و کارگاه های گروهی در تکنیک الکساندر در اینجا و خارج از کشور تدریس کرده است. علاوه بر آموزش معلمان، خانم کنت یک مطب خصوصی در شهر نیویورک دارد و به طور گسترده با هنرمندان و معلمان الکساندر کار می کند.

ایلانا ماکوور یک معلم واجد شرایط تکنیک الکساندر و حرکت موزون مداو و یک معلم پیشرفته برای انجمن ملی زایمان بریتانیا است. او در مدرسه آموزش میشا ماگیدوف برای معلمان تکنیک الکساندر در لندن کمک می کند.
او به عنوان بخشی از تمرین خصوصی خود، دوره های ویژه Eutokia را برای زنان باردار برگزار می کند. او همچنین کارگاه های زیادی را برای ماماها، مربیان زایمان و معلمان تکنیک الکساندر در مورد ارتباط این تکنیک با زایمان برگزار کرده است. او به همراه آنجلا و جاناتان دریک کتاب بارداری و تولد به روش الکساندر را نوشت. او دو فرزند و چهار نوه دارد.

ران مرداک در نوا اسکوشیا کانادا به دنیا آمد و بزرگ شد. او دارای مدرک لیسانس هنر و دیپلم موسیقی از دانشگاه Mount Allison در نیوبرانزویک است. از سال 1962 تا 1966 به طور خصوصی نزد پروفسور برنارد دیامانت در مونترال تحصیل کرد. بین سالهای 1966 و 1969 او تحصیلات آواز خود را نزد پروفسور فردریک هاسلر و ایوان راد مارلینگ در سوئیس به پایان رساند. در سال 1969 او به لندن، انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان یک تنور انفرادی، آواز خواندن با گروه اپرای انگلیسی و اجرا در اجراهای اوراتوریو در بسیاری از کلیساهای جامع انگلیسی، فعالیت کرد. بین سالهای 1976 و 1979 او به عنوان معلم الکساندر نزد والتر و دیلیس کارینگتون آموزش دید. او در تمام شهرهای بزرگ اروپایی و همچنین در نیویورک و مونترال کارگاه‌های آموزشی صدا/الکساندر برگزار کرده است. او اکنون در آمستردام زندگی می‌کند.

الکساندر موری در کالج سلطنتی موسیقی لندن و کنسرواتوار پاریس شرکت کرد. او در گروه نیروی هوایی سلطنتی فلوت می نواخت و سالها مدیر اپرای سلطنتی و سمفونی لندن بود. او از سال 1958 تا 1966 با والتر کارینگتون در مرکز آموزش سازنده در تکنیک الکساندر آموزش دید. در 19 سال گذشته، او استاد دانشگاه ایلینویز، اوربانا، ایلینویز بوده است.

فیلیس جی. ریچموند مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. از کالج بارنارد، M.A از دانشگاه کلمبیا، و گواهینامه به عنوان معلم تکنیک الکساندر از جان نیکولز در مرکز آموزشی برایتون الکساندر در انگلستان. او همچنین یک تحلیلگر معتبر جنبش لابان و متخصص در رقص تاریخی است. خانم ریچموند بیش از 20 سال به عنوان مجری، معلم، مربی حرکت، کارگردان و طراح رقص با تئاتر، رقص و اپرا کار کرده است. او در حال حاضر در دانشکده هنرهای Meadows در دانشگاه متدیست جنوبی در دالاس، TX و دانشکده موسیقی بلر در دانشگاه Vanderbilt در نشویل، TN مشغول به کار است.

ویوین شاپرا در سال 1956 در کیپ تاون آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او در تکنیک الکساندر توسط جویس رابرتز در آفریقای جنوبی و والتر کارینگتون در لندن آموزش دید و در سال 1983 توسط والتر کارینگتون گواهینامه معلمی دریافت کرد. او در دسامبر 1984 کارشناسی ارشد خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه کیپ تاون دریافت کرد. او و خانواده اش در اکتبر 1991 به ایالات متحده مهاجرت کردند و در سپتامبر 1993 دوره آموزشی را آغاز کردند.

جری سونتاگ ناشر و سردبیر Mornum Time Press است، یک تجارت خانوادگی که در سال 1993 تاسیس شد. جلد دوم گفتگوهای آقای کارینگتون قرار است در اواخر سال 1998 منتشر شود. جری برای تبدیل شدن به معلم اسکندر در مرکز تکنیک الکساندر در منلو پارک، کالیفرنیا آموزش دید. او از سال 1985 یک دفتر تدریس خصوصی در سانفرانسیسکو داشته است.

والتون لارنس وایت، معروف به لری، اهل لس آنجلس است. لیسانس خود را به پایان رساند. در سال 1963 در UCLA در هنرهای تئاتر، و چندین سال را در برنامه فیلم فارغ التحصیل گذراند. لری از سال 1973 تا 1976 با پاتریک مک دونالد آموزش معلمی خود را در لندن انجام داد. لری از سال 1976 در سانتا مونیکا، کالیفرنیا زندگی کرده و به تدریس تکنیک پرداخته است.


The 15 essays in Curiosity Recaptured provide a compelling introduction to the Alexander Technique. Whether you are interested in the performing arts, problem-solving, the field of health, or simply a more satisfying way to live, this book can open the door to a new world. It can change what you notice and how you move.

Each essay in Curiosity Recaptured tells a story. Some are about learning a new skill or the excitement of solving a particularly intractable problem. Others reexamine commonplace moments of our days that often go unnoticed. Each writer tells a personal story that takes us from a specific activity being described to the impact the activity has on our overall interest and curiosity in daily life.

Curiosity Recaptured, with 14 original illustrations, is now available in paperback. In the foreword, Robertson Davies – internationally acclaimed author and long-time student of the Alexander Technique – provides a sweeping history of the Technique, and of his introduction to it more than 40 years ago. Included in this collection are essays on cycling, problem-solving, chair design, dance, acting, childbirth, singing, grief, walking, tennis, and much more. Whatever your interests, Curiosity Recaptured can help you look at the world around you in new ways.

The Authors
Edward Avak was born in 1937. After finishing his academic studies in Classics and Chinese, he taught high school mathematics before being trained to teach the Alexander Technique by the Carringtons in London. Since 1972, he and his wife, Linda Avak, have directed the Center for the Alexander Technique in Menlo Park, California, which became a teacher training course in 1982.

Anne Bluethenthal is founder and artistic director of Anne Bluethenthal and Dancers, a company she established in 1984 in San Francisco. Anne has performed her own and other’s work throughout the U.S. As well as her work as a choreographer and performer, she has developed an innovative approach to teaching dance and training dancers. Anne has had a private practice in the F.M. Alexander Technique since 1985, and teaches dance throughout the San Francisco Bay Area.

Deborah Caplan received her certification as a teacher of the Alexander Technique in 1953. She is a founding member of The American Center for the Alexander Technique, Inc. In 1956 she received her M.A. in physical therapy, and was affiliated with New York University Medical Center for eight years. She is the author of Back Trouble: A New Approach To Prevention and Recovery Based on the Alexander Technique. Deborah specializes in teaching the Alexander Technique to people with back problems.

Walter Carrington was born in 1915, the only child of the Rev. W.M. and Hannah Carrington. He first had lessons with Mr. Alexander in 1935 and joined his Training Course in 1936, qualifying as a teacher of the Technique in 1939. From 1941 to 1946 he served as a pilot in the Royal Air Force, after which he returned to work as an Assistant Teacher; and then carried on the Training Course after Mr. Alexander’s death in 1955. He and his wife Dilys are Directors of the Constructive Teaching Centre Ltd in London.

Barry W. Collins grew up in Sydney, Australia where he went to University, receiving his degree in Dental Surgery in 1965. He trained to become an Alexander teacher under Don Burton and Elizabeth Atkinson from 1981-1984. He maintains an Alexander teaching practice in North London. In addition, he practices general dentistry two days a week. For the last 25 years, his main transport around London has been his bicycle, and holidays were cycling holidays.

Galen Cranz went to Reed College for her B.A., and continued on to the University of Chicago for her graduate work, getting a Ph.D. in Sociology in 1971. She trained to become an Alexander teacher with Thomas Lemens from 1987-1990 in New York City. Presently she lives and teaches the Technique in Oakland, California. She also teaches at the University of California, Berkeley, in the Architecture department.

Robertson Davies had three successive careers: first as an actor with the Old Vic Company in England; then as publisher of the Peterborough, Ontario, Examiner, and most recently as a university professor and first Master of Massey College at the University of Toronto, from which he retired in 1981. He has more than thirty books to his credit, among them several volumes of plays, as well as collections of essays, speeches, and belles lettres. As a novelist he has gained fame especially for his Deptford Trilogy; for the Salterton Trilogy; and for the Cornish Trilogy. He was the first Canadian to become an honorary member of the American Academy and Institute of Arts and Letters. He died on December 2, 1995.

Mary Holland was educated at Northfield School, Watford, England. She followed her dream of acting at the Webber-Douglas School of Dramatic Art, London. She trained to become an Alexander Technique teacher at the Constructive Teaching Centre with Walter and Dilys Carrington from 1968-1970. Since 1984, she has had a private practice as an Alexander teacher in Munich, Germany, and two years later began a small training course. She has worked as a graphic designer as well as an actress.

Barbara Kent is the Director of the Teacher Certification Program at the American Center for the Alexander Technique in New York City. She was certified by (ACAT-NY) in 1971, and has been involved in training teachers there for over 20 years. She has her B.A. in music from San Jose State University in her native state of California, and her M.A. in music from Brooklyn College of the City University of N.Y.. She sang professionally for a number of years. She continues to sing and to teach voice. Barbara has taught group classes and workshops in the Alexander Technique here and abroad. In addition to training teachers, Ms. Kent maintains a private practice in New York City, working extensively with performers and Alexander Teachers.

Ilana Machover is a qualified teacher of the Alexander Technique and of Medau Rhythmic Movement, and an Advanced Teacher for Britain’s National Childbirth Trust. She assists at Misha Magidov’s training school for Alexander Technique teachers in London.
As part of her private practice, she runs special Eutokia courses for pregnant women. She has also conducted many workshops for midwives, childbirth educators and Alexander Technique teachers on the relevance of the Technique to childbirth.Together with Angela and Jonathan Drake, she wrote Pregnancy and Birth the Alexander Way. She has two children and four grandchildren.

Ron Murdock was born and raised in Nova Scotia, Canada. He holds a Bachelor of Arts degree and Associateship in Music Diploma from Mount Allison University in New Brunswick. From 1962 to 1966 he studied privately with Professor Bernard Diamant in Montreal. Between 1966 and 1969 he completed his vocal studies with Professor Frederick Husler and Yvonne Rodd-Marling in Switzerland. In 1969 he moved to London, England where he established a career as a solo tenor, singing with English Opera Group and performing in oratorio performances in many English cathedrals. Between 1976 and 1979 he trained as an Alexander Teacher with Walter and Dilys Carrington. He has given voice/Alexander voice workshops in every major European city as well as in New York and Montreal and maintains a practice in London and Amsterdam.He now lives in Amsterdam.

Alexander Murray attended the Royal College of Music, London, and the Paris Conservatoire. He played flute in the Royal Air Force Band, and was for many years principal at the Royal Opera and the London Symphony. He trained in the Alexander Technique with Walter Carrington at the Constructive Teaching Centre from 1958-1966. For the past 19 years, he has been a professor at the University of Illinois, Urbana, Illinois.

Phyllis G. Richmond received her B.A. from Barnard College, M.A. from Columbia University, and certification as an Alexander Technique teacher from John Nicholls at the Brighton Alexander Training Centre in England. She is also a Certified Laban Movement Analyst and specialist in Historical Dance. Ms. Richmond has worked with theatre, dance, and opera as performer, teacher, movement coach, director, and choreographer for over 20 years. She is presently on the faculty of the Meadows School of the Arts at Southern Methodist University in Dallas, TX and the Blair School of Music at Vanderbilt University in Nashville, TN.

Vivien Schapera was born in 1956 in Cape Town, South Africa. She was trained in the Alexander Technique by Joyce Roberts in South Africa and Walter Carrington in London, and was certified as a teacher in 1983 by Walter Carrington. She received her Masters in Psychology from the University of Cape Town in December 1984. She and her family immigrated to the United States in October, 1991, and started a training course in September 1993.

Jerry Sontag is the publisher and editor of Mornum Time Press, a family-run business founded in 1993. In 1994, Jerry edited and published Thinking Aloud: Talks on Teaching the Alexander Technique by Walter Carrington. A second volume of Mr. Carrington’s talks is planned for release in late 1998. Jerry trained to become an Alexander teacher at the Center for the Alexander Technique in Menlo Park, California. He has maintained a private teaching practice in San Francisco since 1985.

Walton Laurence White, known as Larry, is a native of Los Angeles. He completed his B.A. at UCLA in Theatre Arts in 1963, and spent several years in the graduate film program. Larry did his teacher training in London from 1973-1976 with Patrick Macdonald. Larry has lived and taught the Technique in Santa Monica, California since 1976.

دانلود کتاب «کنجکاوی بازپس‌گرفته شد: کشف راه‌هایی که فکر می‌کنیم و حرکت می‌کنیم [تکنیک الکساندر]»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید