دانلود کتاب Cultural oneceptions of Agency (به فارسی: برداشت های فرهنگی آژانس) نوشته شده توسط «Morris – Menon – Ames»
اطلاعات کتاب برداشت های فرهنگی آژانس
موضوع اصلی: روانشناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Morris – Menon – Ames
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
تعداد صفحه: 38
حجم کتاب: 1 مگابایت
توضیحات کتاب برداشت های فرهنگی آژانس
بسیاری از گرایشها در قضاوتهای ادراککنندگان اجتماعی درباره افراد و گروهها را میتوان بر اساس این فرض که ادراککنندگان بر نظریههای ضمنی عاملیت به دست آمده از سنتهای فرهنگی تکیه میکنند، ادغام کرد. در حالی که فرهنگ آمریکایی اساساً عاملیت را به عنوان دارایی افراد مجزا میداند، فرهنگهای دیگر عاملیت را عمدتاً بر حسب گروههایی مانند گروهها یا بازیگران غیرانسانی مانند خدایان یا سرنوشت مفهومسازی میکنند. مفاهیم فرهنگی از عاملیت در اشکال عمومی (گفتمان ها، متون و نهادها) و اشکال خصوصی (ساختارهای دانش ادراک کننده) وجود دارند و هر چه بازنمایی عمومی از یک مفهوم خاص در یک جامعه برجسته تر باشد، به طور مزمن در ذهن ادراک کننده قابل دسترس تر خواهد بود. ما شواهدی را برای این ادعاها با تقابل فرهنگ های آمریکای شمالی و چین بررسی می کنیم. از این مدل یکپارچه ادراک اجتماعی که توسط مفاهیم عاملی میانجی گری می شود، ما بینش هایی را برای تحقیق در مورد نظریه های ضمنی و تحقیق در مورد فرهنگ به دست می آوریم. آنچه پژوهش تئوری ضمنی به دست میآورد، درک بهتر محتوا، ریشهها و تنوع ساختارهای دانش محوری برای ادراک اجتماعی است. آنچه روانشناسی فرهنگی به دست میآورد، مدلی میانرده از مکانیسم زیربنایی تأثیر فرهنگی بر انتساب اختیاری است، که پیشبینیهای دقیقی در مورد ویژگی دامنه و پویایی تفاوتهای فرهنگی به دست میدهد.
دانلود کتاب «برداشت های فرهنگی آژانس»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.