دانلود کتاب CryENGINE Game Programming with C++, C#, and Lua (به فارسی: برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua) نوشته شده توسط «Filip Lundgren – Ruan Pearce-Authers»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Filip Lundgren – Ruan Pearce-Authers
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 276
حجم فایل: 4.27 مگابایت
کد کتاب: 1849695903 , 9781849695909
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua
با ابزارهای ضروری برای توسعه بازیها با CryENGINE عالی و قدرتمند آشنا شوید
نمای کلی
- در زیرسیستمهای مختلف CryENGINE شیرجه بزنید. برای یادگیری سریع نحوه تسلط بر موتور
- با استفاده از C++، C#، یا Lua در CryENGINE بازی خود را بسازید
- ساختار و طراحی موتور را درک کنید
در جزئیات
CryENGINE یک راه حل کامل توسعه بازی سه بعدی است که می تواند بر روی چندین پلتفرم اجرا شود. این برنامه حول محور دادن ابزارهای بصری به توسعه دهنده است. انواع بازی های ویدئویی تعاملی را می توان با استفاده از CryENGINE ایجاد کرد. CryENGINE یکی از مبتدی ترین موتورهای موجود برای یادگیری است. اگر شما علاقه مند به غواصی در سیستم های مختلف و درک عملکرد آنها به روشی هستید که به راحتی قابل درک باشد، پس این کتاب برای شما مناسب است.
این کتاب دانشی را در اختیار شما می گذارد که می توانید سیستم های قدرتمند اما سخت را رام کنید. به مستر CryENGINE. برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua به سیستم های مختلف می پردازد و عملکرد آنها را به گونه ای توضیح می دهد که برای توسعه دهندگان در همه سطوح به راحتی قابل درک باشد. این دانش در مورد موتور همراه با تمرینات گام به گام و اطلاعات دقیق در مورد اجرای backend زیرسیستم ها ارائه می دهد و به شما یک پایه عالی برای ایجاد بازی های CryENGINE خود می دهد.
نوشته شده توسط توسعه دهندگان. با سالها تجربه CryENGINE، این کتاب سردرگمی رایجی را که شامل کد موتور CryENGINE میشود، از بین میبرد و شما را در یک سری از فصلها راهنمایی میکند که هدفشان این است که توانایی ایجاد بازیهای خود را به شیوهای سریع و در عین حال سازنده به شما بدهد. شما همه چیزهایی را که برای ایجاد بازی های مجهز به CryENGINE خود نیاز دارید و همچنین اطلاعات دقیقی در مورد نحوه استفاده از موتور به نفع خود یاد خواهید گرفت. با آموزش سیستمهایی مانند صدا، جلوههای ذرات، رندر، هوش مصنوعی، شبکهسازی و موارد دیگر، درونیترین بخشهای CryENGINE را که معمولاً برنامهنویسان را سردرگم میکند، در معرض دید قرار خواهیم داد. اگر می خواهید به سرعت دانش لازم برای ایجاد عنوان بازی CryENGINE خود را به دست آورید، پس این کتاب برای شما مناسب است.
آنچه از این کتاب خواهید آموخت
- گره های فلوگراف بسازید و تغییر دهید تا به اسکریپت بصری خود مزیت واضحی بدهد
- از موجودیت های سفارشی، از اشیاء فیزیکی ساده گرفته تا مدیران شبیه سازی آب و هوای پیچیده استفاده کنید
- جریان آب و هوا را کنترل کنید. بازی در زمان واقعی با ایجاد قوانین و حالت های بازی
- ایجاد بازیگران سفارشی، به منظور ایجاد عناصر منحصر به فرد قابل کنترل توسط بازیکنان انسانی
- از سیستم هوش مصنوعی به نفع خود با هوش مصنوعی سفارشی استفاده کنید. واحدها
- رابط های کاربری سفارشی را طراحی کنید تا به بازیکن خود راهی برای پیمایش در منوها و HUD های بازی بدهید
- عناصر چند نفره و شبکه را برای بازی خود پیاده سازی کنید و به چندین بازیکن اجازه دهید تجربه را با هرکدام به اشتراک بگذارند. دیگر
- تسلط بر فیزیک بازی و نحوه ایجاد اشیاء فیزیکی خود که می توانند با دنیای بازی تعامل داشته باشند
- Unde فرآیند استفاده و دستکاری رندر CryENGINE را به نفع خود تحمل کنید، از جمله ایجاد سایه بان سفارشی
- با معرفی جلوه هایی مانند ذرات و صدا، بازی خود را زنده کنید
- اشکال زدایی و نمایه بازی خود را کدی برای استفاده حداکثری از رایانههایی که بازی شما را اجرا میکنند
- سیستمهای استوک GameDll مانند وسایل نقلیه و سلاحها را پیادهسازی کنید
Get to grips with the essential tools for developing games with the awesome and powerful CryENGINE
Overview
- Dive into the various CryENGINE subsystems to quickly learn how to master the engine
- Create your very own game using C++, C#, or Lua in CryENGINE
- Understand the structure and design of the engine
In Detail
CryENGINE is a complete 3D game development solution that can run on multiple platforms. It is orientated around giving intuitive tools to the developer. A variety of interactive video games can be created using CryENGINE. CryENGINE is one of the most beginner-friendly engines out there to learn. If you are interested in diving into the various systems and understanding their workings in a way that is easily understood, then this book is for you.
This book provides you with the knowledge to tame the powerful but hard-to-master CryENGINE. CryENGINE Game Programming with C++, C#, and Lua dives into the various systems and explains their workings in a way that can be easily understood by developers of all levels. It provides knowledge on the engine along with step-by-step exercises and detailed information on the backend implementation of the subsystems, giving you an excellent foundation to build upon when developing your own CryENGINE games.
Written by developers with years of CryENGINE experience, this book breaks down the common confusion that encompasses the CryENGINE engine code, guiding you through a series of chapters aimed towards giving you the ability to create your own games in a rapid yet productive fashion. You will learn everything you need to know in order to create your own CryENGINE-powered games as well as detailed information on how to use the engine to your advantage. By teaching systems such as audio, particle effects, rendering, AI, networking, and more, we’ll be exposing the most inner parts of CryENGINE that commonly confuse programmers. If you want to quickly gain the knowledge required to create your own CryENGINE game title, then this book is for you.
What you will learn from this book
- Make and modify Flowgraph nodes to give your visual scripting a clear advantage
- Utilize custom entities, from simple physicalized objects to complex weather simulation managers
- Control the flow of the game in real-time by creating game rules and modes
- Create custom actors, in order to create unique elements controllable by human players
- Use the Artificial Intelligence system to your advantage with custom AI units
- Design custom User Interfaces to give your player a way to navigate the game’s menus and HUDs
- Implement multiplayer and networking elements for your game, allowing several players to share the experience with each other
- Master game physics and how to create your own physicalized objects that can interact with the game world
- Understand the process of using and manipulating the CryENGINE renderer to your advantage, including custom shader authoring
- Bring your game to life by introducing effects such as particles and sound
- Debug and profile your game code to get the most out of the computers running your game
- Implement stock GameDll systems such as vehicles and weapons
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی CryENGINE با C++، C# و Lua»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.