اقتصاد ریاضی

ایجاد یک بانک خرده فروشی موفق اروپایی (گزارش های اجرایی فایننشال تایمز)

Creating the Successful European Retail Bank (Financial Times Executive Briefings)

دانلود کتاب Creating the Successful European Retail Bank (Financial Times Executive Briefings) (به فارسی: ایجاد یک بانک خرده فروشی موفق اروپایی (گزارش های اجرایی فایننشال تایمز)) نوشته شده توسط «Mark Moore»


اطلاعات کتاب ایجاد یک بانک خرده فروشی موفق اروپایی (گزارش های اجرایی فایننشال تایمز)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Management

نویسنده: Mark Moore

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 158

حجم فایل: 553 کیلوبایت

کد کتاب: 0273656767 , 9780273656760

توضیحات کتاب ایجاد یک بانک خرده فروشی موفق اروپایی (گزارش های اجرایی فایننشال تایمز)

امروزه، ارائه دهندگان خدمات مالی خرده فروشی بیش از رقبای سنتی خود نگران هستند. رقابت برای کیف پول مصرف کنندگان به یک تجارت جهانی تبدیل شده است که توسط مدل های کسب و کار جدید تقویت می شود، در حالی که خرده فروشان و استارت آپ های اینترنتی به بازار سنتی آنها نفوذ کرده اند. در همین حال، انتظارات مصرف کنندگان در حال افزایش است. چه چیزی برندگان خدمات مالی خرده فروشی را در سال های آینده متمایز می کند؟ این جلسه توجیهی به شما امکان می‌دهد تا سرعت سریع تغییرات استراتژیک و تکنولوژیکی را درک کنید و به شما نشان می‌دهد که چگونه به فرصت‌ها برای هماهنگ کردن و پیاده‌سازی کسب‌وکار جدید پاسخ دهید. با تکیه بر تحقیقات اولیه گسترده و دارای مطالعات موردی جامع، استراتژی‌های اساسی در ایجاد مدل برای ارائه‌دهنده خدمات مالی خرده‌فروشی برنده را شناسایی می‌کند. محتویات شامل: * ابعاد جدید در جذب و مدیریت مشتری * مدیریت مشتری محور کانال‌های تحویل چندگانه * خدمات مالی و اینترنت * چالش تجاری ایجاد شده توسط اینترنت * شعبه * خودپرداز و کیوسک سلف سرویس * بانکداری تلفنی * مرکز تماس * بانکداری آنلاین * iTV و تجارت تلفن همراه — آینده تحویل الکترونیک؟


Today, retail financial service providers have far more than their traditional competitors to worry about. Competition for the consumers’ wallet has become a global business powered by new business models, whilst retailers and Internet start-ups have encroached into their traditional marketplace. Meanwhile, consumer expectations are rising. What will distinguish the winners in retail financial services in the years ahead? This briefing allows you to understand the rapid pace of strategic and technological change and shows you how to respond to the opportunities to align and implement new business. Drawing on extensive primary research and featuring comprehensive case studies, it identifies the essential strategies in creating the model for the winning retail financial services provider.Contents include: * New dimensions in customer acquisition and management * Customer centric management of multiple delivery channels * Financial services and the Internet * The commercial challenge posed by the Internet * The branch * The ATM and self service kiosk * Telephone banking * The call centre * Banking online * iTV and mobile commerce — the future of electronic delivery?

دانلود کتاب «ایجاد یک بانک خرده فروشی موفق اروپایی (گزارش های اجرایی فایننشال تایمز)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید