دانلود کتاب Creating Public Value: Strategic Management in Government (به فارسی: ایجاد ارزش عمومی: مدیریت استراتژیک در دولت) نوشته شده توسط «Mark H. Moore»
اطلاعات کتاب ایجاد ارزش عمومی: مدیریت استراتژیک در دولت
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard University Press
نویسنده: Mark H. Moore
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1995
تعداد صفحه: 416
حجم فایل: 39.54 مگابایت
کد کتاب: 0674175581 , 9780674175587
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب ایجاد ارزش عمومی: مدیریت استراتژیک در دولت
مارک مور که یکی از چهره های برجسته در زمینه مدیریت دولتی است، جمع بندی پانزده سال تحقیق، مشاهده و آموزش خود را در مورد آنچه مدیران بخش دولتی باید برای بهبود عملکرد شرکت های دولتی انجام دهند، ارائه می دهد. این کتاب که هم برای مدیران اجرایی عمومی و هم برای کسانی که به آنها آموزش میدهند مفید است، برخی از غنیترین صدها مورد استفاده شده در مدرسه دولتی کندی هاروارد را توضیح میدهد و درسهای گستردهتر آنها را برای مدیران دولتی روشن میکند. مور به چهار سوالی می پردازد که مدت هاست مدیریت عمومی را به ستوه آورده است: شهروندان و نمایندگان آنها چه انتظار و خواسته ای از مدیران اجرایی داشته باشند؟ مدیران دولتی می توانند از چه منابعی استفاده کنند تا بدانند تولید چه چیزی برای آنها ارزشمند است؟ مدیران دولتی چگونه باید با دستورات سیاسی ناسازگار و بی ثبات کنار بیایند؟ چگونه مدیران دولتی می توانند فضایی برای نوآوری پیدا کنند؟
پاسخهای مور به دشواریهای درک شده مدیریت شرکتهای دولتی در جامعه مدرن با توصیه به تغییرات مشخص و مشخص در رویههای مدیران دولتی منفرد پاسخ میدهند: اینکه چگونه آنها تصور میکنند چه چیزی برای تولید ارزشمند است، چگونه ناظران سیاسی خود را درگیر میکنند و چگونه ارائه میکنند. خدمات و انجام تعهدات به مشتریان. پس از موارد مور، شاهد معضلاتی هستیم که بخشهایی از مدیران دولتی با آن مواجه هستند – ویلیام راکلشاس و آژانس حفاظت از محیط زیست، جروم میلر و وزارت خدمات جوانان، مایلز ماهونی و پروژه بازسازی پارک پلازا، دیوید سنسر و ترس از آنفولانزای خوکی. ، لی براون و اداره پلیس هیوستون، هری اسپنس و اداره مسکن بوستون. کار آنها، همراه با تحلیل مور، نشان می دهد که چگونه مدیران دولتی می توانند به هدف واقعی خود یعنی تولید ارزش عمومی دست یابند.
Moore’s answers respond to the well-understood difficulties of managing public enterprises in modern society by recommending specific, concrete changes in the practices of individual public managers: how they envision what is valuable to produce, how they engage their political overseers, and how they deliver services and fulfill obligations to clients. Following Moore’s cases, we witness dilemmas faced by a cross section of public managers–William Ruckelshaus and the Environmental Protection Agency, Jerome Miller and the Department of Youth Services, Miles Mahoney and the Park Plaza Redevelopment Project, David Sencer and the swine flu scare, Lee Brown and the Houston Police Department, Harry Spence and the Boston Housing Authority. Their work, together with Moore’s analysis, reveals how public managers can achieve their true goal of producing public value.
دانلود کتاب «ایجاد ارزش عمومی: مدیریت استراتژیک در دولت»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.