برنامه نویسی: بازی

ایجاد بازی با Unreal Engine، Substance Painter و Maya: Models، Textures، انیمیشن و Blueprint

Creating Games with Unreal Engine, Substance Painter, & Maya: Models, Textures, Animation, & Blueprint

دانلود کتاب Creating Games with Unreal Engine, Substance Painter, & Maya: Models, Textures, Animation, & Blueprint (به فارسی: ایجاد بازی با Unreal Engine، Substance Painter و Maya: Models، Textures، انیمیشن و Blueprint) نوشته شده توسط «Kassandra Arevalo – Matthew Tovar – Jingtian Li»


اطلاعات کتاب ایجاد بازی با Unreal Engine، Substance Painter و Maya: Models، Textures، انیمیشن و Blueprint

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Kassandra Arevalo – Matthew Tovar – Jingtian Li

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 826 / 827

حجم فایل: 166.17 مگابایت

کد کتاب: 036751267X , 9780367512675

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ایجاد بازی با Unreal Engine، Substance Painter و Maya: Models، Textures، انیمیشن و Blueprint

این کتاب مبتنی بر آموزش به خوانندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزار استاندارد صنعتی (و رایگان برای دانش‌آموزان) Maya، Substance Painter و Unreal Engine یک بازی اول شخص از ابتدا تا انتها ایجاد کنند. نیمه اول کتاب اصول استفاده از Maya و Substance Painter را برای ایجاد دارایی های آماده بازی بیان می کند. این شامل مدل سازی چند ضلعی، چیدمان UV و نقاشی بافت سفارشی می شود. سپس، این کتاب راه‌حل‌های تقلب و انیمیشن را برای ایجاد دارایی‌هایی که در بازی قرار می‌گیرند شامل دارایی‌های اول شخص متحرک و انیمیشن‌های NPC ضبط‌شده را پوشش می‌دهد. در نهایت، خوانندگان می‌توانند همه آن‌ها را کنار هم بگذارند و تعاملی ایجاد کنند که به بازیکن اجازه می‌دهد با استفاده از دارایی‌های ساخته شده و متحرک قبلی در کتاب، یک بازی تمام‌شده ایجاد کند.

• نوشته شده توسط متخصصان صنعت با تجربه واقعی در ساخت دارایی ها و بازی ها.

• ساخت یک بازی کامل از ابتدا تا انتها.

>

• یاد بگیرید حرفه ای ها از چه چیزی استفاده می کنند: همه دارایی ها را با استفاده از ابزارهای مورد استفاده در صنایع در سراسر جهان بسازید.

• همه نرم افزارهای مورد استفاده برای دانش آموزان رایگان است.

• پس از تکمیل ، دانش آموزان یک نسخه قابل پخش از یک بازی FPS خواهند داشت.

جینگ تیان لی فارغ التحصیل آکادمی مرکزی هنرهای زیبای چین و مدرسه نیویورک است. هنرهای تجسمی، جایی که او مدرک MFA را در هنر کامپیوتر دریافت کرد. او در حال حاضر استادیار انیمیشن سه بعدی و amp; طراحی بازی در دانشگاه تجسم ورد در سن آنتونیو، تگزاس.

کاساندرا آریوالو مدرس انیمیشن سه بعدی و amp; طراحی بازی در دانشگاه واژه تجسم در سن آنتونیو، تگزاس. او قبلاً به عنوان انیماتور در Immersed Games کار می کرد.

مت توار یک انیماتور کهنه کار در صنعت است. او در Naughty Dog، Infinity Ward و Sony Interactive روی بازی هایی مانند The Last of Us، Call of Duty: Modern Warfare و اخیراً Marvel’s کار کرده است. Avengersبا کریستال داینامیکس. او استادیار انیمیشن های سه بعدی در دانشگاه ورد تجسم در سن آنتونیو، تگزاس است.


This tutorial-based book allows readers to create a first-person game from start to finish using industry-standard (and free to student) tools of Maya, Substance Painter, and Unreal Engine. The first half of the book lays out the basics of using Maya and Substance Painter to create game-ready assets. This includes polygonal modeling, UV layout, and custom texture painting. Then, the book covers rigging and animation solutions to create assets to be placed in the game including animated first-person assets and motion-captured NPC animations. Finally, readers can put it all together and build interactivity that allows the player to create a finished game using the assets built and animated earlier in the book.

• Written by industry professionals with real-world experience in building assets and games.

• Build a complete game from start to finish.

• Learn what the pros use: construct all assets using the tools used at industries across the world.

• All software used are free to students.

• When complete, students will have a playable version of an FPS game.

Jing Tian Li is a graduate of China’s Central Academy of Fine Arts and New York’s School of Visual Arts, where he earned an MFA in Computer Art. He currently is an Assistant Professor of 3D Animation & Game Design at the University of the Incarnate Word in San Antonio, Texas.

Kassandra Arevalo is an instructor of 3D Animation & Game Design at the University of the Incarnate Word in San Antonio, Texas. She previously worked as an animator at Immersed Games.

Matt Tovar is an industry veteran animator. He has worked at Naughty Dog, Infinity Ward, and Sony Interactive on such games as The Last of Us, Call of Duty: Modern Warfare, and most recently Marvel’s Avengers with Crystal Dynamics. He is an Assistant Professor of 3D Animation at the University of the Incarnate Word in San Antonio, Texas.

دانلود کتاب «ایجاد بازی با Unreal Engine، Substance Painter و Maya: Models، Textures، انیمیشن و Blueprint»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید