دانلود کتاب Creating Games with Unity and Maya: How to Develop Fun and Marketable 3D Games (به فارسی: ایجاد بازی با یونیتی و مایا: نحوه توسعه بازی های سه بعدی سرگرم کننده و قابل فروش) نوشته شده توسط «Adam Watkins»
اطلاعات کتاب ایجاد بازی با یونیتی و مایا: نحوه توسعه بازی های سه بعدی سرگرم کننده و قابل فروش
موضوع اصلی: هنرها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Focal Press
نویسنده: Adam Watkins
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 546
حجم فایل: 21.77 مگابایت
کد کتاب: 0240818814 , 9780240818818
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ایجاد بازی با یونیتی و مایا: نحوه توسعه بازی های سه بعدی سرگرم کننده و قابل فروش
یونیتی شما را بیش از پیش به رویای «نویسنده یک بار، هرجا مستقر کن» نزدیکتر میکند. با قابلیت های چند پلتفرمی آن، می توانید دسکتاپ، وب، دستگاه های تلفن همراه و کنسول ها را با استفاده از یک موتور توسعه هدف قرار دهید. جای تعجب نیست که یونیتی به سرعت به موتور بازی شماره 1 تبدیل شده است. تسلط بر یونیتی در بازار بازیهای رقابتی که در آن چابکی انتظار میرود، کاملاً ضروری است، اما تا کنون یافتن آموزشهای عملی تقریباً غیرممکن بود. ایجاد بازیها با یونیتی و مایا به شما یک راهحل نهایی برای توسعه بازی یونیتی با مایا میدهد. این کتاب که توسط یک کهنه کار دوازده ساله صنعت انیمیشن و بازی های سه بعدی و استاد انیمیشن های سه بعدی نوشته شده است، شما را گام به گام در روند توسعه یک بازی کامل از ابتدا شامل کدنویسی، هنر، تولید و استقرار راهنمایی می کند. این راهنمای قابل دسترس یک نقطه ورود “غیر برنامه نویس” به دنیای بازی سازی را ارائه می دهد. توسعه دهندگان مشتاق با تجربه کم یا بدون تجربه کدنویسی، توسعه کاراکتر در مایا، اسکریپت ها، رابط کاربری گرافیکی و تعاملات اول و سوم شخص را یاد خواهند گرفت.–یونیتی داغ است! این موتور بازی شماره 1 در آنجاست و دنیای بازی را غرق در طوفان کرده است. یافتن اسناد سخت است. کانونی برای نجات. Unity را از ابتدا یاد بگیرید. یک بازی بدون دانش قبلی در زمینه اسکریپت بسازید و یک بازی سرگرم کننده بسازید. –معتبر – نویسنده، آدام واتکینز، یک کهنه سرباز 12 ساله و نویسنده چندین کتاب و بیش از 100 مقاله در مورد انیمیشن سه بعدی است. شاگردان او برنده جوایز و جشنواره های متعدد انیمیشن ملی و بین المللی هستند. با این تجربه، بینش عالی درباره بهترین راهها برای یادگیری هنر سه بعدی و مفاهیم بازی به دست میآید. –قابل دسترسی برای همه کاربران Unity (هنرمندان و برنامه نویسان) – نویسنده از یک پیشینه هنری می آید. او قبل از اینکه در بازی ها کار کند، سال ها انیمیشن می کرد. این یک نقطه ورود “غیر برنامه نویس” به دنیای ساخت بازی را فراهم می کند. –کامل – این جلد دستورالعملهایی را از شروع بازی تا تکمیل و تحویل ارائه میدهد. ایجاد و صادرات سه بعدی آغاز می شود، اما عملکرد کاربردی و تحویل کتاب را کامل می کند. در طول کتاب، خواننده داراییهای سه بعدی مؤثر و کارآمد را از ابتدا با استفاده از مایا (شامل شخصیتها) ایجاد میکند. سپس، از این دارایی ها برای ایجاد یک بازی کاربردی کامل با اسکریپت ها، رابط های رابط کاربری گرافیکی و تعاملات اول و سوم شخص استفاده کنید. –وب سایت همراه شامل: نسخه اصلی تصاویر، تمامی فایل های تکمیل شده از آموزش ها، لینک های مهم و تمامی کدهای کتاب می باشد.
دانلود کتاب «ایجاد بازی با یونیتی و مایا: نحوه توسعه بازی های سه بعدی سرگرم کننده و قابل فروش»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.