دانلود کتاب Creating Games in C++: A Step-by-Step Guide (به فارسی: ایجاد بازی در C++: راهنمای گام به گام) نوشته شده توسط «David Conger – Ron Little»
اطلاعات کتاب ایجاد بازی در C++: راهنمای گام به گام
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: New Riders Games
نویسنده: David Conger – Ron Little
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 464
حجم فایل: 1.24 مگابایت
کد کتاب: 0735714347 , 9780735714342
نوبت چاپ: Pap/Cdr
توضیحات کتاب ایجاد بازی در C++: راهنمای گام به گام
من دیوید کانگر، نویسنده اصلی این کتاب هستم. لطفاً به من اجازه دهید توضیح دهم که با مثال های کد چه اتفاقی افتاده است.
وقتی من و رون (نویسنده دیگر) این را می نوشتیم، هیچ مشکلی با کد نداشتیم. ما آن را روی انواع رایانهها آزمایش کردیم و تمام تلاش خود را کردیم تا مطمئن شویم که درست کار میکند. من از شنیدن این که برای حدود 1/3 از مشتریانی که این کتاب را خریده اند کار نمی کند، وحشت کردم. من کاملاً قادر به بازتولید خطاهای مردم نبوده ام. با این حال، با توجه به گزارشهایی که دریافت کردهام، معتقدم که در فایلهای MAKE که افراد ایجاد میکنند، مشکل پیوند دهنده وجود دارد. مگر اینکه دقیقاً دستورالعمل های من را دنبال کنید، ممکن است در کامپایل و اجرای کد موفق نشوید. همچنین، برخی از افرادی که دقیقاً دستورالعملهای من را دنبال میکنند، هنوز مشکلاتی را تجربه میکنند. من نتوانسته ام اطلاعات اشکال زدایی در این مورد را به دست بیاورم، اما گمان می کنم که ربطی به پیکربندی حافظه رایانه آنها داشته باشد. با این حال، این فقط یک حدس است.
طولانی و کوتاه آن این است که من به عنوان نویسنده مسئول هستم. من از کامپایلر GCC برای این کتاب استفاده کردم زیرا نسخه اکسپرس ویژوال سی پلاس پلاس مایکروسافت تا قبل از انتشار کتاب در دسترس نبود. اگرچه GCC از بسیاری جهات یک زنجیره ابزار خوب است، اما به تجربه غم انگیزی آموخته ام که کامپایلری نیست که باید در دست مبتدیان قرار گیرد. پرداختن به مسائل مربوط به ساخت فایل ها برای ظاهری دلخواه نیست.
در نتیجه این تجربه، من به شدت به مبتدیان توصیه می کنم که از کامپایلرهای منابع تجاری مانند Mirosoft و Apple استفاده کنند. تا زمانی که تجربه بیشتری کسب کنید، از GCC دوری کنید.
من از همه کسانی که این کتاب را خریدند و با آن مشکل داشتند عذرخواهی می کنم.
When Ron (the other author) and I were writing this, we experienced no problems with the code. We tested it on a variety of computers and did our best to ensure that it worked properly. I was appalled to hear that it was not working for about 1/3 of the customers who bought this book. I have been completely unable to reproduce the errors that people are having. However, from the reports I have received, I believe that there is a linker problem in the MAKE files that people are creating. Unless you follow my instructions EXACTLY, you may not succeed in compiling and running the code. Also, some people who DO follow my instructions exactly still experience problems. I have been unable to obtain any debugging information on this, butI suspect it has something to do with their computer’s memory configuration. That, however, is just a guess.
The long and short of it is that, as the author, I am responsible. I used the GCC compiler for this book because Microsoft’s Visual C++ Express Edition was not available until just before the book was released. Although GCC is a nice toolchain in many ways, I have learned by sad experience that it is not a compiler that should be put into the hands of beginners. Dealing with makefile issues is not for the feint of heart.
As a result of this experience, I strongly adivise beginners to use compilers from commercial sources, such as Mirosoft and Apple. Stay away from GCC until you have more experience.
I extend my apologies to anyone who purchased this book and had problems with it.
دانلود کتاب «ایجاد بازی در C++: راهنمای گام به گام»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.