برنامه نويسي

ایجاد احساسات در بازی ها: هنر و هنر هیجان انگیزی

Creating Emotion in Games: The Craft and Art of Emotioneering

دانلود کتاب Creating Emotion in Games: The Craft and Art of Emotioneering (به فارسی: ایجاد احساسات در بازی ها: هنر و هنر هیجان انگیزی) نوشته شده توسط «David E. Freeman»


اطلاعات کتاب ایجاد احساسات در بازی ها: هنر و هنر هیجان انگیزی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: New Riders Games

نویسنده: David E. Freeman

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 576

حجم فایل: 4.59 مگابایت

کد کتاب: 1592730078 , 9781592730070

توضیحات کتاب ایجاد احساسات در بازی ها: هنر و هنر هیجان انگیزی

دیوید فریمن در مورد نحوه به کارگیری تکنیک های Emotioneering (TM) که او به خوبی به آن شهرت دارد، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. این تکنیک های قدرتمند، وسعت و عمق احساسات را در یک بازی ایجاد می کند و بازیکن را وادار می کند تا با نقشی که بازی می کند همذات پنداری کند. تکنیک‌های آقای فریمن بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، زیرا کلید موفقیت بازار انبوه در بازار رقابتی بازی‌های امروزی هستند. بیش از 300 تکنیک متمایز Emotioneering در این کتاب شامل (به نام چند مورد): راه هایی برای عمق بخشیدن به یک NPC (شخصیت غیربازیکن)، حتی اگر NPC فقط یک خط گفتگو داشته باشد. تکنیک هایی برای اتصال بازیکن به NPC های یک بازی؛ و تکنیک هایی برای تبدیل یک بازی به یک سفر احساسی شدید. در سبکی گرم و شفاف، آقای فریمن مثال هایی ارائه می دهد که دقیقاً نحوه به کارگیری تکنیک ها را نشان می دهد. او همچنین نشان می‌دهد که چگونه برخی از این تکنیک‌ها در موفقیت بازی‌هایی مانند “Grand Theft Auto: Vice City” کمک زیادی کرده است. “Deus Ex”؛ و “دزد” من & II، در میان دیگران. این کتاب مملو از هنرهای چشمگیر برخی از هنرمندان و تصویرگران مفهومی برتر امروزی است، از جمله یک بخش رنگی هشت صفحه ای و یک جلد چهار رنگ و تاشو. وقتی این کتاب را تمام کردید، مجهز خواهید بود تا از تکنیک‌های قدرتمند هیجان‌انگیز آقای فریمن برای ایجاد هنرمندانه احساسات در بازی‌هایی که طراحی، ساخت یا تولید می‌کنید، استفاده کنید.


David Freeman brings you the inside scoop on how to apply the Emotioneering(TM) techniques he’s so well known for. These powerful techniques create a breadth and depth of emotion in a game, and induce a player to identify with the role he or she is playing. Mr. Freeman’s techniques are so highly sought after because they’re the key to mass market success in today’s competitive game market. The over 300 distinct Emotioneering techniques in this book include (to name but a few): ways to give emotional depth to an NPC (non-player character), even if the NPC has just one line of dialogue; techniques to bond a player to a game’s NPCs; and techniques to transform a game into an intense emotional journey. In a warm and crystal-clear style, Mr. Freeman provides examples which demonstrate exactly how to apply the techniques. He also shows how some of these techniques were utilized in, and contributed greatly to the success of such games as “Grand Theft Auto: Vice City”; “Deus Ex”; and “Thief” I & II, among others. The book is packed with striking art by some of today’s top concept artists and illustrators, including an eight-page color section and a four-color, fold-out cover. When you’ve finished this book, you’ll be equipped to apply Mr. Freeman’s powerful Emotioneering techniques to artfully create emotion in the games you design, build, or produce.

دانلود کتاب «ایجاد احساسات در بازی ها: هنر و هنر هیجان انگیزی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید