دانلود کتاب Creating and Capturing Value Through Crowdsourcing (به فارسی: ایجاد و جذب ارزش از طریق جمع سپاری) نوشته شده توسط «Allan Afuah – Christopher Tucci – Gianluigi Viscusi (Editors)»
اطلاعات کتاب ایجاد و جذب ارزش از طریق جمع سپاری
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press USA
نویسنده: Allan Afuah – Christopher Tucci – Gianluigi Viscusi (Editors)
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 384
حجم فایل: 2.05 مگابایت
کد کتاب: 0198816227 , 9780198816225
نوبت چاپ: ePub
توضیحات کتاب ایجاد و جذب ارزش از طریق جمع سپاری
نمونههایی از ارزشی که میتوان از طریق جمعسپاری ایجاد کرد و به دست آورد، حداقل به سال 1714 بازمیگردد، زمانی که بریتانیا از جمعسپاری برای حل مشکل طول جغرافیایی استفاده کرد، و راهحلی به دست آورد که بریتانیا را قادر میسازد تا به نیروی دریایی غالب زمان خود تبدیل شود. امروزه ویکیپدیا از جمعیت برای ارائه مدخلهای بزرگترین و رایگان دانشنامه جهان استفاده میکند. علاقه به تحقیق در مورد این پدیده تا حدی ناشی از ارزشی است که می توان از طریق جمع سپاری ایجاد کرد و به دست آورد.
علیرغم این – یا شاید به دلیل آن – تحقیقات در مورد جمع سپاری در سیلوهای تحقیقاتی مختلف انجام شده است. زمینه های مدیریت (از استراتژی گرفته تا امور مالی تا عملیات و سیستم های اطلاعاتی)، زیست شناسی، ارتباطات، علوم کامپیوتر، اقتصاد، علوم سیاسی و غیره. در این سیلوها، جمعسپاری نامهایی مانند جستجوی پخش، مسابقات نوآوری، تامین مالی جمعی، نوآوری جامعه، نوآوری توزیعشده، هوش جمعی، منبع باز، نیروی جمعی و حتی نوآوری باز را به خود میگیرد. هدف این کتاب جمعآوری فصلهایی از بسیاری از این سیلوها است، زیرا پتانسیل نهایی تحقیقات جمعسپاری احتمالاً تنها با پل زدن آنها به دست میآید. فصول یک نمای کلی سیستماتیک از تحقیقات در زمینه جمع سپاری از زمینه های مختلف را بر اساس تعریف جامع تر از مفهوم، تفاوت آن برای نوآوری، و ارزش آن برای هر دو بخش خصوصی و عمومی ارائه می دهد.
Despite this – or perhaps because of it – research into crowdsourcing has been conducted in different research silos, within the fields of management (from strategy to finance to operations to information systems), biology, communications, computer science, economics, political science, among others. In these silos, crowdsourcing takes names such as broadcast search, innovation tournaments, crowdfunding, community innovation, distributed innovation, collective intelligence, open source, crowdpower, and even open innovation. This book aims to assemble chapters from many of these silos, since the ultimate potential of crowdsourcing research is likely to be attained only by bridging them. Chapters provide a systematic overview of the research on crowdsourcing from different fields based on a more encompassing definition of the concept, its difference for innovation, and its value for both private and public sector.
دانلود کتاب «ایجاد و جذب ارزش از طریق جمع سپاری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.