دانلود کتاب Corporate Reputation and Competitiveness (به فارسی: شهرت شرکت و رقابت پذیری) نوشته شده توسط «Gary Davies»
اطلاعات کتاب شهرت شرکت و رقابت پذیری
موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگینامه – تجارت و امور مالی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Gary Davies
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 224 / 287
حجم فایل: 1.74 مگابایت
کد کتاب: 041528743X , 9780415287432
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شهرت شرکت و رقابت پذیری
این کتاب موردی برای شهرت به عنوان یک ابزار استراتژیک برای سازمان ها در قرن 21 ارائه می کند. و همچنین مروری بر تفکر فعلی در مورد نحوه مدیریت شهرت، متن شامل یک رویکرد منحصر به فرد برای اندازه گیری و مدیریت شهرت، زنجیره شهرت است. رویکرد نویسندگان در تعدادی از سازمان ها آزمایش و آزمایش شده است. نویسندگان نشان میدهند که چگونه بهبود شهرت، صرفاً با یادگیری بیشتر در مورد کاری که یک شرکت در حال حاضر انجام میدهد، ثابت شده است که رشد فروش را پنج درصد افزایش میدهد. شرکت های آمریکایی مورد بررسی عبارتند از Coke، IBM، Intel، McDonalds، Fortune و Enron.
دانلود کتاب «شهرت شرکت و رقابت پذیری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.