تاریخ، خاطرات، زندگینامه

شهرت شرکت و رقابت پذیری

Corporate Reputation and Competitiveness

دانلود کتاب Corporate Reputation and Competitiveness (به فارسی: شهرت شرکت و رقابت پذیری) نوشته شده توسط «Gary Davies»


اطلاعات کتاب شهرت شرکت و رقابت پذیری

موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگینامه – تجارت و امور مالی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Gary Davies

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 224 / 287

حجم فایل: 1.74 مگابایت

کد کتاب: 041528743X , 9780415287432

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شهرت شرکت و رقابت پذیری

این کتاب موردی برای شهرت به عنوان یک ابزار استراتژیک برای سازمان ها در قرن 21 ارائه می کند. و همچنین مروری بر تفکر فعلی در مورد نحوه مدیریت شهرت، متن شامل یک رویکرد منحصر به فرد برای اندازه گیری و مدیریت شهرت، زنجیره شهرت است. رویکرد نویسندگان در تعدادی از سازمان ها آزمایش و آزمایش شده است. نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه بهبود شهرت، صرفاً با یادگیری بیشتر در مورد کاری که یک شرکت در حال حاضر انجام می‌دهد، ثابت شده است که رشد فروش را پنج درصد افزایش می‌دهد. شرکت های آمریکایی مورد بررسی عبارتند از Coke، IBM، Intel، McDonalds، Fortune و Enron.


This book presents the case for reputation as a strategic tool for organizations in the 21st century. As well as a review of current thinking on how reputation is managed, the text contains a unique approach to reputation measurement and management, the Reputation Chain. The authors’ approach has been tried and tested in a number of organizations. The authors demonstrate how improving reputation, merely by learning more about what a company is already doing, has been proven to increase sales growth at five percent. US companies examined include Coke, IBM, Intel, McDonalds, Fortune and Enron.

دانلود کتاب «شهرت شرکت و رقابت پذیری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید