دانلود کتاب Corporate Identity and Crisis Response Strategies: Challenges and Opportunities of Communication in Times of Crisis (به فارسی: هویت سازمانی و استراتژی های واکنش به بحران: چالش ها و فرصت های ارتباطی در زمان بحران) نوشته شده توسط «Olga Bloch (auth.)»
اطلاعات کتاب هویت سازمانی و استراتژی های واکنش به بحران: چالش ها و فرصت های ارتباطی در زمان بحران
موضوع اصلی: خودیاری، روابط و سبک زندگی – خودیاری روانی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften
نویسنده: Olga Bloch (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 301 / 314
حجم فایل: 3.36 مگابایت
کد کتاب: 3658062223 , 9783658062224
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب هویت سازمانی و استراتژی های واکنش به بحران: چالش ها و فرصت های ارتباطی در زمان بحران
تاریخچه مدیریت بحران نشان می دهد که شرکت ها استراتژی های خاصی را در پاسخ به بحران در پیش می گیرند. پس چرا استراتژی های ارتباطی بحران برخی از شرکت ها موفق هستند، در حالی که برخی دیگر موفق نیستند؟ هدف این کتاب گسترش دانش موجود در مورد استراتژی های واکنش به بحران با تمرکز بر هویت شرکتی به عنوان یکی از عواملی است که به احتمال زیاد بر انتخاب آنها تأثیر می گذارد. اولگا بلوخ با استناد به بینشهایی از تئوریهای حسسازی و آشوب، و همچنین رویکردهای سنتی و جایگزین، غیر اروپایی برای شکلگیری استراتژی، ادعا میکند که یک رابطه متقابل بین هویت شرکتی و استراتژیهای واکنش به بحران وجود دارد. این رابطه در مثالی از ارتباطات شرکت تویوتا موتور در پاسخ به بحران ناشی از یک سری فراخوانهای خودروهای آن در سالهای 2009-2010 بررسی میشود.
The history of crisis management shows that companies embark on particular strategies in response to crisis. So why are some companies’ crisis communication strategies successful, while others are not? The purpose of this book is to broaden the existing knowledge of crisis response strategies by focusing on corporate identity as one of the factors that is most likely to influence their choice. Drawing upon insights from the sensemaking and chaos theories, as well as traditional and alternative, non-European, approaches to strategy formation, Olga Bloch contends that there is a reciprocal relationship between corporate identity and crisis response strategies. This relationship is examined on the example of Toyota Motor Corporation’s communication in response to a crisis caused by a series of recalls of its vehicles in 2009-2010.
دانلود کتاب «هویت سازمانی و استراتژی های واکنش به بحران: چالش ها و فرصت های ارتباطی در زمان بحران»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.