بازاریابی: تبلیغات

طراحی برند شرکتی: توسعه و مدیریت هویت برند

Corporate Brand Design: Developing and Managing Brand Identity

دانلود کتاب Corporate Brand Design: Developing and Managing Brand Identity (به فارسی: طراحی برند شرکتی: توسعه و مدیریت هویت برند) نوشته شده توسط «Foroudi Mohammad Mahdi – Foroudi Pantea»


اطلاعات کتاب طراحی برند شرکتی: توسعه و مدیریت هویت برند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Foroudi Mohammad Mahdi – Foroudi Pantea

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 282

حجم فایل: 17.97 مگابایت

کد کتاب: 0367515024 , 9780367515027

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی برند شرکتی: توسعه و مدیریت هویت برند

طراحی برند شرکتی کاوشی منحصر به فرد و جامع از رابطه بین شرکت ها، طراحی برند آنها و ذینفعان آنها ارائه می دهد.

این کتاب رویکرد خود را با مروری بر ادبیات آغاز می کند تا یک مرور کلی از تفکر فعلی ارائه دهد. در مورد موضوع و ایجاد یک چارچوب نظری. بخش‌های زیر مراحل کلیدی فرآیند توسعه برند شرکتی را پوشش می‌دهند: طراحی امضای برند، اجزای آن و تأثیر آن بر شهرت برند. طراحی وب سایت و نحوه ایجاد درک مشتری از برند؛ طراحی معماری شرکتی و برندسازی فضا و مکان؛ طراحی تجربه برند از دیدگاه حسی مطالعات موردی بین‌المللی از طیف وسیعی از صنایع در هر فصل برای نشان دادن چگونگی تبدیل نظریه به عمل، در کنار سؤالات موردی به یادگیری سیمانی و تعاریف سازه‌های کلیدی ارائه می‌شود.

با ترکیب نظریه دانشگاهی با مطالعات موردی عملی و به عنوان مثال، خوانندگان درک کاملی از فرآیند طراحی برند شرکتی و چگونگی تأثیر آن بر شناسایی مشتری و وفاداری به برند به دست خواهند آورد. این کتاب یک منبع مفید برای دانشجویان پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک برند، طراحی برند شرکتی و هویت بصری، و ارتباطات بازاریابی است.


Corporate Brand Design offers a unique and comprehensive exploration of the relationship between companies, their brand design, and their stakeholders.

The book begins its approach with a literature review, to provide an overview of current thinking on the subject and establish a theoretical framework. The following sections cover key stages during the corporate brand development process: Brand signature design, its components and impact on brand reputation; website design and how it builds customer perception of the brand; corporate architecture design and the branding of space and place; brand experience design from a sensuality perspective. International case studies from a range of industries feature in each chapter to demonstrate how the theory translates to practice, alongside case questions to cement learning and definitions of the key constructs.

By combining academic theory with practical case studies and examples, readers will gain a thorough understanding of the corporate brand design process and how it influences customer identification and loyalty to the brand. The book is a useful resource for advanced undergraduate and postgraduate students of strategic brand management, corporate brand design and visual identity, and marketing communications.

دانلود کتاب «طراحی برند شرکتی: توسعه و مدیریت هویت برند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید