برنامه نويسي

تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی

Core Techniques and Algorithms in Game Programming

دانلود کتاب Core Techniques and Algorithms in Game Programming (به فارسی: تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Daniel Sanchez-Crespo Dalmau»


اطلاعات کتاب تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: New Riders Games

نویسنده: Daniel Sanchez-Crespo Dalmau

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 745

حجم فایل: 10.99 مگابایت

کد کتاب: 2003107185 , 9782003107184

توضیحات کتاب تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی

این کتاب تا حد اشک مرا خسته کرد. مانند یک کتاب درسی خوانده می شود، به ندرت نمونه ای وجود دارد. من هیچ توضیحی در مورد ابزارهایی که باید استفاده کنم، چگونه آنها را تنظیم کنم، یا هر چیزی که واقعاً می توانم در حین خواندن کتاب روی آن کار کنم، دریافت نمی کنم. برای یک “کتاب برنامه نویسی” احساس کردم این خیلی کوتاه است. من چیزهای زیادی یاد گرفتم از مفاهیم با خواندن آن، من فقط هیچ تکنیک برنامه نویسی C++ واقعی را یاد نگرفتم، زیرا آنها پیش زمینه کافی برای شروع کار در هیچ کامپایلری به من نمی دادند.


This book bored me to tears. It reads like a text book, theres rarely an example. I don’t get any explanation of what tools to use, how to set them up, or anything that i can actually work on while reading the book.For a ‘programming book’ i felt this fell way short.I did learn a lot of concepts by reading it, i just didn’t learn any real C++ programming techniques, because they didn’t give me enough background to get started in any compilers.

دانلود کتاب «تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید