دانلود کتاب Core Techniques and Algorithms in Game Programming (به فارسی: تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Daniel Sanchez-Crespo Dalmau»
اطلاعات کتاب تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: New Riders Games
نویسنده: Daniel Sanchez-Crespo Dalmau
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 745
حجم فایل: 10.99 مگابایت
کد کتاب: 2003107185 , 9782003107184
توضیحات کتاب تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی
این کتاب تا حد اشک مرا خسته کرد. مانند یک کتاب درسی خوانده می شود، به ندرت نمونه ای وجود دارد. من هیچ توضیحی در مورد ابزارهایی که باید استفاده کنم، چگونه آنها را تنظیم کنم، یا هر چیزی که واقعاً می توانم در حین خواندن کتاب روی آن کار کنم، دریافت نمی کنم. برای یک “کتاب برنامه نویسی” احساس کردم این خیلی کوتاه است. من چیزهای زیادی یاد گرفتم از مفاهیم با خواندن آن، من فقط هیچ تکنیک برنامه نویسی C++ واقعی را یاد نگرفتم، زیرا آنها پیش زمینه کافی برای شروع کار در هیچ کامپایلری به من نمی دادند.
دانلود کتاب «تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.