دانلود کتاب Core Techniques and Algorithms in Game Programming (به فارسی: تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Daniel Sanchez-Crespo Dalmau»
اطلاعات کتاب تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: New Riders Games
نویسنده: Daniel Sanchez-Crespo Dalmau
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 888
حجم فایل: 4.47 مگابایت
کد کتاب: 0131020099 , 9780131020092
توضیحات کتاب تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی
حتی برای اینکه بخواهید با تکامل سریع توسعه بازی همگام شوید، به یک پایه قوی در تکنیک های برنامه نویسی اصلی نیاز دارید – نه حجم زیادی از یک موضوع محدود یا موضوعی که خود را به پیاده سازی های خاص API اختصاص دهد. در نهایت، یک راهنمای است که ارائه وجود دارد! نویسنده، دانیل سانچز-کرسپو، به عنوان استاد دانشگاه اسپانیایی که اولین مدرک کارشناسی ارشد آن کشور را در زمینه خلق بازیهای ویدیویی ارائه کرد، تشخیص میدهد که یک برنامه درسی اصلی برنامهنویسی وجود دارد که هر طراح بازی باید به خوبی با آن آشنا باشد و او آن را در این صفحات تشریح کرده است! دانیل با تمرکز بر تکنیکهای کدنویسی آزمایششده با زمان – و ارائه نمونههای کدی که از C++ استفاده میکنند، و OpenGL و DirectX APIs-راهنمای تولید کرده است که عمر مفید آن بسیار فراتر از آخرین روند صنعت خواهد بود. طراحی کد، ساختارهای داده، الگوهای طراحی، هوش مصنوعی، موتورهای اسکریپت، خطوط لوله سه بعدی، نگاشت بافت و موارد دیگر: همه آنها در اینجا به شکلی واضح و منسجم و با تمرکز بر موارد ضروری که شما را مجبور می کند به این موضوع مراجعه کنید، پوشش داده شده است. حجم برای سالهای آینده
دانلود کتاب «تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.