برنامه نويسي

تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی

Core Techniques and Algorithms in Game Programming

دانلود کتاب Core Techniques and Algorithms in Game Programming (به فارسی: تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Daniel Sanchez-Crespo Dalmau»


اطلاعات کتاب تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: New Riders Games

نویسنده: Daniel Sanchez-Crespo Dalmau

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 888

حجم فایل: 4.47 مگابایت

کد کتاب: 0131020099 , 9780131020092

توضیحات کتاب تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی

حتی برای اینکه بخواهید با تکامل سریع توسعه بازی همگام شوید، به یک پایه قوی در تکنیک های برنامه نویسی اصلی نیاز دارید – نه حجم زیادی از یک موضوع محدود یا موضوعی که خود را به پیاده سازی های خاص API اختصاص دهد. در نهایت، یک راهنمای است که ارائه وجود دارد! نویسنده، دانیل سانچز-کرسپو، به عنوان استاد دانشگاه اسپانیایی که اولین مدرک کارشناسی ارشد آن کشور را در زمینه خلق بازی‌های ویدیویی ارائه کرد، تشخیص می‌دهد که یک برنامه درسی اصلی برنامه‌نویسی وجود دارد که هر طراح بازی باید به خوبی با آن آشنا باشد و او آن را در این صفحات تشریح کرده است! دانیل با تمرکز بر تکنیک‌های کدنویسی آزمایش‌شده با زمان – و ارائه نمونه‌های کدی که از C++ استفاده می‌کنند، و OpenGL و DirectX APIs-راهنمای تولید کرده است که عمر مفید آن بسیار فراتر از آخرین روند صنعت خواهد بود. طراحی کد، ساختارهای داده، الگوهای طراحی، هوش مصنوعی، موتورهای اسکریپت، خطوط لوله سه بعدی، نگاشت بافت و موارد دیگر: همه آنها در اینجا به شکلی واضح و منسجم و با تمرکز بر موارد ضروری که شما را مجبور می کند به این موضوع مراجعه کنید، پوشش داده شده است. حجم برای سالهای آینده


To even try to keep pace with the rapid evolution of game development, you need a strong foundation in core programming techniques-not a hefty volume on one narrow topic or one that devotes itself to API-specific implementations. Finally, there’s a guide that delivers! As a professor at the Spanish university that offered that country’s first master’s degree in video game creation, author Daniel Sanchez-Crespo recognizes that there’s a core programming curriculum every game designer should be well versed in-and he’s outlined it in these pages! By focusing on time-tested coding techniques-and providing code samples that use C++, and the OpenGL and DirectX APIs-Daniel has produced a guide whose shelf life will extend long beyond the latest industry trend. Code design, data structures, design patterns, AI, scripting engines, 3D pipelines, texture mapping, and more: They’re all covered here-in clear, coherent fashion and with a focus on the essentials that will have you referring back to this volume for years to come.

دانلود کتاب «تکنیک ها و الگوریتم های اصلی در برنامه نویسی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید