دانلود کتاب Core Blender Development: Understanding the Essential Source Code (به فارسی: توسعه مخلوط کن هسته: درک کد منبع ضروری) نوشته شده توسط «Brad E. Hollister»
اطلاعات کتاب توسعه مخلوط کن هسته: درک کد منبع ضروری
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Brad E. Hollister
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 249
حجم فایل: 5.17 مگابایت
کد کتاب: 1484264150 , 9781484264157
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب توسعه مخلوط کن هسته: درک کد منبع ضروری
کد منبع ضروری Blender و سیستم ساخت منحصر به فرد آن را بیاموزید. این کتاب عملکرد درونی کد منبع مبتنی بر Blender C را ارائه میکند و برای کسانی که میخواهند در این پروژه مهم منبع باز مشارکت داشته باشند ضروری است.
Blender یک بسته نرمافزار مدلسازی و رندر سه بعدی منبع باز است که در تولید دارایی برای پروژه های متحرک، پرینت سه بعدی، بازی ها و حتی تجسم علمی. این کتاب به طور عمیق می رود و ماژول های اولیه مربوط به رابط کاربری گرافیکی و کار مدل سازی هندسی را مورد بحث قرار می دهد. شما با یادگیری نحوه مهندسی معکوس عملگرهای هندسی شروع می کنید و از آنجا به ویژگی های اصلی کد منبع و نحوه اعمال آنها می پردازید. پس از اتمام، پایه لازم برای کاوش در ماژول های دیگر کد منبع Blender را خواهید داشت.
فقدان دانش مهندسی نرمافزار، مانند تجربه با پایه کد بین پلتفرمی بزرگ، برای بسیاری از توسعهدهندگان جدید غیرقابل حل باقی مانده است. در حالی که سایت Blender حاوی اطلاعات مفید زیادی است، به اندازه کافی دقیق نیست. Core Blender Development موانع ورود برای توسعه منبع باز در مدل سازی سه بعدی را از بین می برد.
آنچه یاد خواهید گرفت
- کد توابع و ویرایشگرهای مختلف را در Blender پیدا کنید
- اشکالات را ردیابی کنید، و ارائه عملکرد جدید به پایه کد Blender
- بررسی فایل blend. و نحوه ذخیره سازی Blender State
- درک پایه کد اصلی Blender فراتر از اسناد وب سایت انجمن
- ردیابی کد صریح و فایل های منبع توضیحات پایه کد را مرور کنید
این کتاب برای چه کسانی است
در درجه اول برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان سطح مبتدی تا متوسط با علاقه به بلندر، گرافیک و تجسم، که احتمالاً تجربه مهندسی معکوس یک پایه کد بزرگ را ندارند.
Learn the essential source code of Blender and its unique build system. This book provides the inner workings of the Blender C-based source code, and will be indispensable for those wanting to contribute to this important open-source project.
Blender is an open-source 3D modeling and rendering software package used in the production of assets for animated projects, 3D printing, games, and even scientific visualization. This book goes in depth and discusses the primary modules related to the GUI and the geometric modeling work. You’ll start by learning how to reverse engineer geometric operators, and from there move on to the main features of the source code and how to apply them. When done, you’ll have the necessary foundation for exploration in other modules of the Blender source code.
Lack of software engineering knowledge, such as experience with large cross-platform code base, remains insurmountable for many new developers. While the Blender site includes much useful information, it is not detailed enough. Core Blender Development breaks down the barriers to entry for open-source development in 3-D modeling.
What You’ll Learn
- Find the code for various functions and editors in Blender
- Track down bugs, and contribute new functionality to the Blender code base
- Examine the .blend file and how it stores Blender state
- Understand the Blender core code base beyond the community website documentation
- Review the explicit code traces and source files of descriptions of the code base
Who This Book Is For
Primarily for novice to intermediate level developers and programmers with an interest in Blender, graphics, and visualization, who likely don’t have experience of reverse engineering a large code base.
دانلود کتاب «توسعه مخلوط کن هسته: درک کد منبع ضروری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.