علم علم

سیستم‌های مختصات برای بازی‌ها: ساده‌سازی تعاملات «من» و «ما».

Coordinate Systems For Games: Simplifying The "me" And "we" Interactions

دانلود کتاب Coordinate Systems For Games: Simplifying The “me” And “we” Interactions (به فارسی: سیستم‌های مختصات برای بازی‌ها: ساده‌سازی تعاملات «من» و «ما».) نوشته شده توسط «Daniel T. Jessie – Donald G. Saari»


اطلاعات کتاب سیستم‌های مختصات برای بازی‌ها: ساده‌سازی تعاملات «من» و «ما».

موضوع اصلی: علوم (عمومی)

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Birkhäuser Basel/Springer

نویسنده: Daniel T. Jessie – Donald G. Saari

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 217

حجم فایل: 3.46 مگابایت

کد کتاب: 303035847X , 9783030358471

توضیحات کتاب سیستم‌های مختصات برای بازی‌ها: ساده‌سازی تعاملات «من» و «ما».

این مونوگراف روشی را برای ایجاد سیستم‌های مختصات مناسب برای نظریه بازی ایجاد می‌کند که به خوانندگان امکان می‌دهد آسان‌تر بازی‌ها را در سطوح مختلف پیچیدگی درک، تجزیه و تحلیل و ایجاد کنند. با شناسایی خصوصیات منحصر به فرد بازی‌ها که علایق استراتژیک فرد را از رفتار جمعی گروه جدا می‌کند، نویسندگان یک روش تحلیلی واحد می‌سازند که خوانندگان می‌توانند آن را در طیف گسترده‌ای از بازی‌ها اعمال کنند. با تأکید بر عملی بودن و قابلیت دسترسی، خوانندگان این کتاب را ابزاری ارزشمند و جایگزین مناسبی برای رویکرد تحلیلی موقتی می یابند که برای محققانی که از نظریه بازی ها استفاده می کنند مرسوم شده است. فصل‌های مقدماتی دو هدف مهم را دنبال می‌کنند: آن‌ها چندین بازی با اهمیت اساسی را بررسی می‌کنند و همچنین پویایی را معرفی می‌کنند که در ذات بازی‌ها وجود دارد، اما تاکنون ناشناخته مانده است. پس از ایجاد این موضوع، خوانندگان از بازی‌های ساده ۲×۲ به بازی‌هایی با استراتژی‌ها و پویایی بازیکنان بیشتر خواهند رفت. برای خوانندگان علاقه مند، یک بررسی دقیق از ریاضیات اساسی به راحتی در انتهای کتاب جمع آوری شده است. موضوعات مورد علاقه اضافی، مانند فرم گسترده و بازی‌های ائتلافی، برای کمک به خوانندگان برای تجسم تنظیمات پیچیده‌تر که برای کمک به درک موضوعات پیشرفته حیاتی هستند، مانند نقاط نش بدون ائتلاف، بازی‌های تکراری چند نفره، و موارد دیگر ارائه می‌شوند. . Coordinate Systems for Games برای طیف گسترده ای از محققان علاقه مند به نظریه بازی ها، از جمله دانشمندان علوم اجتماعی، اقتصاددانان، ریاضیدانان، دانشمندان کامپیوتر و غیره ایده آل است. سبک رویکردی نویسندگان نیز این امکان را برای مخاطبان در هر مقیاسی از تجربه، از افراد غیرمتخصص مبتدی تا محققین مجرب تر، قابل دسترس می کند.


This monograph develops a method of creating convenient coordinate systems for game theory that will allow readers to more easily understand, analyze, and create games at various levels of complexity. By identifying the unique characterization of games that separates the individual’s strategic interests from the group’s collective behavior, the authors construct a single analytical methodology that readers will be able to apply to a wide variety of games. With its emphasis on practicality and approachability, readers will find this book an invaluable tool, and a viable alternative to the ad hoc analytical approach that has become customary for researchers utilizing game theory. The introductory chapters serve two important purposes: they review several games of fundamental importance, and also introduce a dynamic that is inherent in games, but has gone unexplored until now. After this has been established, readers will advance from simple 2 x 2 games to games with more player strategies and dynamics. For interested readers, a rigorous treatment of the underlying mathematics is conveniently gathered at the end of the book. Additional topics of interest, such as extensive form and coalitional games, are presented to help readers visualize more complex settings that will be vital in aiding the understanding of advanced topics, such as coalition-free Nash points, multi-player repeated games, and more. Coordinate Systems for Games is ideal for a wide variety of researchers interested in game theory, including social scientists, economists, mathematicians, computer scientists, and more. The authors’ approachable style also makes this accessible to an audience at any scale of experience, from beginning non-specialists to more practiced researchers.

دانلود کتاب «سیستم‌های مختصات برای بازی‌ها: ساده‌سازی تعاملات «من» و «ما».»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید