بازاریابی: تبلیغات

تبدیل شده – روشی مبتنی بر داده برای به دست آوردن قلب مشتریان

Converted - The Data-Driven Way to Win Customers' Hearts

دانلود کتاب Converted – The Data-Driven Way to Win Customers’ Hearts (به فارسی: تبدیل شده – روشی مبتنی بر داده برای به دست آوردن قلب مشتریان) نوشته شده توسط «Neil Hoyne»


اطلاعات کتاب تبدیل شده – روشی مبتنی بر داده برای به دست آوردن قلب مشتریان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Penguin

نویسنده: Neil Hoyne

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

تعداد صفحه: 240

حجم فایل: 2.09 مگابایت

کد کتاب: 0593420659 , 9780593420652

توضیحات کتاب تبدیل شده – روشی مبتنی بر داده برای به دست آوردن قلب مشتریان

وقتی بزرگ‌ترین برندهای جهان می‌خواهند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تقویت کنند، نیل هوین – استراتژیست ارشد اندازه‌گیری گوگل و عضو ارشد مدرسه وارتون را صدا می‌زنند. در اولین کتاب خود، او یک کتاب ساده و مبتنی بر تحقیق ارائه می‌کند که هر کسی می‌تواند از آن برای یافتن بهترین مشتریان خود و ایجاد روابط پایدار استفاده کند. تحت فشار برای نتایج سریع و مواجهه با رقابت شدید در بازار، بسیاری از بازاریابان در قالب‌های اسپاگتی به دیوار بازاریابی دیجیتال قرار می‌گیرند که پتانسیل ساعات طولانی، آزمایش‌های بی‌شمار و انبارهای داده‌های آنها را محدود می‌کند. و در پایان، آنها رقابت خود را به سرعت پیش رو تماشا می کنند. اما اگر کسب‌وکاری را حول روابط بلندمدت با مشتریان ایجاد کنید و از داده‌ها برای درک اینکه چه کسانی هستند، به چه چیزی نیاز دارند و کجا می‌توانید مشتریان بیشتری را درست مثل آنها پیدا کنید، استفاده کنید، چه؟ تو می توانی. و شما رقبای خود را با تمام داده‌هایشان و تفکر کوتاه‌مدت‌شان رها می‌کنید تا به دنبال آن باشند. در Converted، شما یاد خواهید گرفت که چگونه: • ارزش کامل هر رابطه را درک کنید • در یک مکالمه مداوم با بهترین مشتریان خود شرکت کنید • سوالات درست بپرسید تا بتوانید نیازهای مشتریان خود را پیش بینی کنید • مشتریان بزرگ بیشتری پیدا کنید یک شخص واقعی همیشه است. در طرف دیگر معامله Converted به شما نشان می دهد که چگونه قلب آنها را به دست آورید.


When the world’s biggest brands want to sharpen their digital marketing strategy, they call Neil Hoyne – Google’s Chief Measurement Strategist and Senior Fellow at the Wharton School. In his first book, he offers a simple, research-backed playbook that anyone can use to find their best customers and develop relationships that last. Under pressure for quick results and facing fierce marketplace competition, too many marketers are boxed into spaghetti-to-the-wall forms of digital marketing that limit the potential of their long hours, countless experiments, and warehouses of data. And in the end, they watch their competition sprint ahead. But what if you built a business around long-term relationships with customers, using data to understand who they are, what they need, and where to find more customers just like them? You can. And you’ll leave your competitors, with all of their data and their short-term thinking, to poke around in the scraps. In Converted, you will learn how to: • Understand the full value of each relationship • Engage in an ongoing conversation with your best customers • Ask the right questions so you can anticipate your customers’ needs • Find more great customers A real person is always on the other end of the transaction. Converted shows you how to win their hearts.

دانلود کتاب «تبدیل شده – روشی مبتنی بر داده برای به دست آوردن قلب مشتریان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید