دانلود کتاب Convergence culture: where old and new media collide (به فارسی: فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند) نوشته شده توسط «Henry Jenkins»
اطلاعات کتاب فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند
موضوع اصلی: خودیاری، روابط و سبک زندگی – سلامت – بیماری ها و اختلالات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: New York University Press
نویسنده: Henry Jenkins
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 308 / 318
حجم فایل: 8.70 مگابایت
کد کتاب: 0814742955 , 9780814742952
نوبت چاپ: Revised
توضیحات کتاب فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند
برنده جایزه انجمن مطالعات سینما و رسانه در سال 2007 جایزه کتاب کاترین سینگر کوواکس انتخاب عنوان برجسته علمی2007 یک مطالعه کلاسیک در مورد پویایی بین یک فرد و کانالهای رسانهای مختلف، فرهنگ همگرایی قلمرو جدیدی را ترسیم میکند: جایی که رسانههای قدیمی و جدید تلاقی میکنند، جایی که رسانههای مردمی و شرکتها با هم برخورد میکنند، جایی که قدرت تولیدکننده رسانه و قدرت مصرفکننده به روشهای غیرقابل پیشبینی با هم در تعامل هستند. هنری جنکینز، یکی از معتبرترین تحلیلگران رسانهای آمریکا، در زیر هیاهوی رسانهای جدید میکاود تا تحولات فرهنگی مهمی را که با همگرایی رسانهها در حال وقوع است، آشکار کند. . او ما را به دنیای مخفی Survivor Spoilers می برد، جایی که کاربران مشتاق اینترنت دانش خود را جمع می کنند تا اسرار سریال را قبل از اینکه روی آنتن افشا شود، کشف کنند. او ما را با طرفداران جوان هری پاتر آشنا می کند که در حال نوشتن داستان های هاگوارتز خود هستند در حالی که مدیران برادران وارنر برای کنترل فرنچایز خود تلاش می کنند. او به ما نشان میدهد که چگونه The Matrix داستانسرایی ترانمدیا را به سطوح جدیدی سوق داده است و دنیایی تخیلی را ایجاد میکند که در آن مصرفکنندگان بخشهایی از داستان را در کانالهای رسانهای متعدد دنبال میکنند. رهبران صنعت فرصت هایی را برای هدایت محتوا در کانال های بسیاری برای افزایش درآمد و گسترش بازارها می بینند. در عین حال، مصرف کنندگان یک حوزه عمومی آزاد، عاری از کنترل شبکه، در یک محیط رسانه ای غیرمتمرکز را تصور می کنند. گاهی اوقات تلاشهای شرکتی و مردمی یکدیگر را تقویت میکنند و روابط نزدیکتر و مفیدتر بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان رسانه ایجاد میکنند. گاهی اوقات این دو نیرو در حال جنگ هستند. جنکینز یک معرفی جذاب به جهانی ارائه می دهد که در آن هر داستانی گفته می شود و هر برندی در چندین پلت فرم رسانه ای فروخته می شود. او تغییر فرهنگی را توضیح می دهد که در حالی رخ می دهد که مصرف کنندگان برای کنترل در کانال های متفاوت مبارزه می کنند، نحوه انجام تجارت، انتخاب رهبران و آموزش فرزندانمان را تغییر می دهند.
دانلود کتاب «فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.