دانلود کتاب Consumerology: The Market Research Myth, the Truth About Consumers, and the Psychology of Shopping (به فارسی: مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید) نوشته شده توسط «Philip Graves»
اطلاعات کتاب مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Nicholas Brealey Publishing
نویسنده: Philip Graves
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 226
حجم فایل: 1.13 مگابایت
کد کتاب: 1857885503 , 9781857885507
توضیحات کتاب مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید
تحقیقات بازار یک افسانه است. فیلیپ گریوز، یکی از کارشناسان برجسته جهان در رفتار مصرف کننده، نشان می دهد که چرا یافته های به دست آمده از اکثر تحقیقات بازار کاملاً غیرقابل اعتماد هستند. چه مدیران شرکت به دنبال تعریف استراتژی شرکت خود باشند و چه سیاستمدارانی که مایل به درک رای دهندگان هستند، این ایده که سوالاتی که در یک پرسشنامه پاسخ داده می شوند یا در یک گروه متمرکز مورد بحث قرار می گیرند، می تواند بینش مفیدی را ارائه دهد که بر اساس آن تصمیمات تجاری مبتنی بر آنها باشد، دلیل شکست محصول است. اشتباهات سیاسی و میلیاردها هدر رفته. Consumer.ology برخی از گرانترین نمونههای تفکر مبتنی بر تحقیق را افشا میکند که قضاوت، تجربه و شواهد را محو میکند – از New Coke تا General Motors، از Mattel تا Millennium Dome – و نمونههایی از موفقیت از طریق نادیده گرفتن تحقیقات بازار مانند بیلیس و دکتر هو. همچنین به سازمانها نشان میدهد که اگر میخواهند مشتریان خود را درک کنند، باید از ابزارهایی استفاده کنند. گریوز با استفاده از رویکرد منحصربهفرد AFECT، مجموعهای از پنج معیار برای ارزیابی قابلیت اطمینان هر بینش مصرفکننده، اظهار میدارد که وقت آن رسیده است که رویکرد جدیدی داشته باشیم که این را در بر بگیرد. درک جدید از رفتار انسان در طول راه، او فاش میکند که چرا روش فعلی تحقیقات بازار یک علم نادرست است، چرا ما اغلب آنچه را که میگوییم خریداری نمیکنیم، و چگونه میتوان مصرفکنندگان را بهتر از خودشان درک کرد. پس از خواندن Consumer.ology، رهبران تجاری و سیاستمداران دیگر هرگز به تحقیقات بازار به همان شکل نگاه نخواهند کرد.
دانلود کتاب «مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.