بازاریابی: تبلیغات

مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید

Consumerology: The Market Research Myth, the Truth About Consumers, and the Psychology of Shopping

دانلود کتاب Consumerology: The Market Research Myth, the Truth About Consumers, and the Psychology of Shopping (به فارسی: مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید) نوشته شده توسط «Philip Graves»


اطلاعات کتاب مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Nicholas Brealey Publishing

نویسنده: Philip Graves

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 226

حجم فایل: 1.13 مگابایت

کد کتاب: 1857885503 , 9781857885507

توضیحات کتاب مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید

تحقیقات بازار یک افسانه است. فیلیپ گریوز، یکی از کارشناسان برجسته جهان در رفتار مصرف کننده، نشان می دهد که چرا یافته های به دست آمده از اکثر تحقیقات بازار کاملاً غیرقابل اعتماد هستند. چه مدیران شرکت به دنبال تعریف استراتژی شرکت خود باشند و چه سیاستمدارانی که مایل به درک رای دهندگان هستند، این ایده که سوالاتی که در یک پرسشنامه پاسخ داده می شوند یا در یک گروه متمرکز مورد بحث قرار می گیرند، می تواند بینش مفیدی را ارائه دهد که بر اساس آن تصمیمات تجاری مبتنی بر آنها باشد، دلیل شکست محصول است. اشتباهات سیاسی و میلیاردها هدر رفته. Consumer.ology برخی از گران‌ترین نمونه‌های تفکر مبتنی بر تحقیق را افشا می‌کند که قضاوت، تجربه و شواهد را محو می‌کند – از New Coke تا General Motors، از Mattel تا Millennium Dome – و نمونه‌هایی از موفقیت از طریق نادیده گرفتن تحقیقات بازار مانند بیلیس و دکتر هو. همچنین به سازمان‌ها نشان می‌دهد که اگر می‌خواهند مشتریان خود را درک کنند، باید از ابزارهایی استفاده کنند. گریوز با استفاده از رویکرد منحصربه‌فرد AFECT، مجموعه‌ای از پنج معیار برای ارزیابی قابلیت اطمینان هر بینش مصرف‌کننده، اظهار می‌دارد که وقت آن رسیده است که رویکرد جدیدی داشته باشیم که این را در بر بگیرد. درک جدید از رفتار انسان در طول راه، او فاش می‌کند که چرا روش فعلی تحقیقات بازار یک علم نادرست است، چرا ما اغلب آنچه را که می‌گوییم خریداری نمی‌کنیم، و چگونه می‌توان مصرف‌کنندگان را بهتر از خودشان درک کرد. پس از خواندن Consumer.ology، رهبران تجاری و سیاستمداران دیگر هرگز به تحقیقات بازار به همان شکل نگاه نخواهند کرد.


Market research is a myth. Philip Graves, one of the world’s leading experts in consumer behaviour, reveals why the findings obtained from most market research are completely unreliable. Whether it is company executives seeking to define their corporate strategy or politicians wanting to understand the electorate, the idea that questions answered on a questionnaire or discussed in a focus group can provide useful insights on which to base business decisions is the cause of product failures, political blunders and wasted billions.Consumer.ology exposes some of the most expensive examples of research-driven thinking clouding judgement, experience and evidence – from New Coke to General Motors, from Mattel to the Millennium Dome – and instances of success through ignoring market research, such as Baileys and Dr Who. It also shows organisations the tools they should be using if they want to understand their customers.Using his unique AFECT approach, a set of five criteria to evaluate the reliability of any consumer insight, Graves asserts that it’s time for a fresh approach that embraces this new understanding of human behaviour. Along the way, he reveals why the current practice of market research is a false science, why we often don’t buy what we say we will, and how to understand consumers better than they do themselves. After reading Consumer.ology business leaders and politicians will never look at market research in the same way again.

دانلود کتاب «مصرف شناسی: افسانه تحقیقات بازار، حقیقت در مورد مصرف کنندگان و روانشناسی خرید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید