تجارت

تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید

Consumer Research for Museum Marketers: Audience Insights Money Can’t Buy

دانلود کتاب Consumer Research for Museum Marketers: Audience Insights Money Can’t Buy (به فارسی: تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید) نوشته شده توسط «Margot A. Wallace»


اطلاعات کتاب تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AltaMira Press

نویسنده: Margot A. Wallace

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 160 / 187

حجم فایل: 615 کیلوبایت

کد کتاب: 0759118086 , 9780759118089

توضیحات کتاب تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید

کدام موزه نمی خواهد بینشی در مورد آنچه بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان بالقوه اش به دنبال آن هستند، داشته باشد؟ تقریباً هر کارکردی در موزه از درک عمیق‌تری از بازدیدکنندگان سود می‌برد: متصدیان، مربیان، جمع‌آوران کمک مالی، بازاریابان، مدیران فروشگاه‌ها و کافه‌ها، نگهبانان و داوطلبان. این کتاب خلاقانه به موزه‌ها آموزش می‌دهد که چگونه بازدیدکنندگان را مطالعه کنند تا نمایشگاه‌ها، برنامه‌ها و فروشگاه‌های خود را برای همه بخش‌های عمومی جذاب‌تر کنند. هر فصل یک رفتار یا نگرش بازدیدکننده مشاهده شده را مشخص می‌کند و به جزئیات می‌پردازد که چگونه می‌تواند به طور قابل توجهی بر حضور، رضایت و وفاداری تأثیر بگذارد. رویکرد نویسنده توضیح می‌دهد که چگونه همه پرسنل موزه می‌توانند در تحقیقات مشاهده‌ای ارزشمند شرکت کنند، بدون اینکه هزینه‌های مطالعاتی گران‌قیمت را زیر پا بگذارند.


What museum does not want insight into what its visitors and potential visitors are looking for? Nearly every function within the museum benefits from a deeper understanding of visitors: curators, educators, fundraisers, marketers, store and cafe managers, guards, and volunteers. This book creatively instructs museums on how to study visitors to make their exhibits, programs, and shops more appealing for all segments of the public. Each chapter identifies an observed visitor behavior or attitude and details how it can significantly affect attendance, satisfaction, and loyalty. The author’s approach explains how all museum personnel can participate in valuable observational research without breaking the bank on expensive studies.

دانلود کتاب «تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید