دانلود کتاب Consumer Research for Museum Marketers: Audience Insights Money Can’t Buy (به فارسی: تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید) نوشته شده توسط «Margot A. Wallace»
اطلاعات کتاب تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: AltaMira Press
نویسنده: Margot A. Wallace
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 160 / 187
حجم فایل: 615 کیلوبایت
کد کتاب: 0759118086 , 9780759118089
توضیحات کتاب تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید
کدام موزه نمی خواهد بینشی در مورد آنچه بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان بالقوه اش به دنبال آن هستند، داشته باشد؟ تقریباً هر کارکردی در موزه از درک عمیقتری از بازدیدکنندگان سود میبرد: متصدیان، مربیان، جمعآوران کمک مالی، بازاریابان، مدیران فروشگاهها و کافهها، نگهبانان و داوطلبان. این کتاب خلاقانه به موزهها آموزش میدهد که چگونه بازدیدکنندگان را مطالعه کنند تا نمایشگاهها، برنامهها و فروشگاههای خود را برای همه بخشهای عمومی جذابتر کنند. هر فصل یک رفتار یا نگرش بازدیدکننده مشاهده شده را مشخص میکند و به جزئیات میپردازد که چگونه میتواند به طور قابل توجهی بر حضور، رضایت و وفاداری تأثیر بگذارد. رویکرد نویسنده توضیح میدهد که چگونه همه پرسنل موزه میتوانند در تحقیقات مشاهدهای ارزشمند شرکت کنند، بدون اینکه هزینههای مطالعاتی گرانقیمت را زیر پا بگذارند.
دانلود کتاب «تحقیقات مصرف کننده برای بازاریابان موزه: بینش مخاطبان با پول نمی توان خرید»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.