تجارت

بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان

Connected Marketing: The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution

دانلود کتاب Connected Marketing: The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution (به فارسی: بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان) نوشته شده توسط «Justin Kirby – Paul Marsden»


اطلاعات کتاب بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Justin Kirby – Paul Marsden

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 319

حجم فایل: 1.94 مگابایت

کد کتاب: 075066634X , 9780750666343

توضیحات کتاب بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان

بازاریابی متصل یک کتاب تجاری در مورد وضعیت هنر در بازاریابی ویروسی، وزوز و دهان به دهان است. نوشته شده توسط 17 متخصص که در لبه برش بازاریابی ویروسی، هجوم و دهان به دهان کار می کنند، بازاریابی متصل طیف وسیعی از راه حل های مقیاس پذیر، قابل پیش بینی و قابل اندازه گیری را برای هدایت رشد کسب و کار با تحریک گفتگوهای مثبت برند بین مشتریان، مشتریان و مصرف کنندگان معرفی می کند. ویرایش شده توسط مشاوران بازاریابی جاستین کربی (ارتباطات رسانه های دیجیتال) و دکتر پل مارسدن (مدرسه اقتصاد Spheeris/London) و با پیشگفتار امانوئل روزن (نویسنده کتاب پرفروش “آناتومی وزوز”) بازاریابی متصل اثری مشترک است که نوشته شده است. توسط 17 مشاور و متخصص برجسته که در لبه برش بازاریابی ویروسی، وزوز و شفاهی کار می کنند. نویسندگان مشارکت کننده در بازاریابی متصل عبارتند از: استفان آلارد (Spheeris)، شویلر براون (Buzz@Euro RSCG)، ایدیل کاکیم (Burson-Marsteller)، اندرو کورکوران (مدرسه کسب و کار لینکلن)، استیو کوران، (Pod Digital)، براد فرگوسن (آموزنده) ، جاستین فاکستون (CommentUK)، گراهام گودکیند (فرانک روابط عمومی)، جاستین کربی (ارتباطات رسانه های دیجیتال)، پل مارسدن (Spheeris)، لیام مولهال (Brewtopia)، گرگ نیلاسی (دانشگاه جورجیا)، مارتین اوتینگ (مدرسه اروپایی ESCP-EAP) از مدیریت)، Bernd Röthlingshöfer (مستقل)، Sven Rusticus (Icemedia)، پیت اسنایدر (New Media Strategies) و Thomas Zorbach (vm-people). بازاریابی متصل نشان می دهد که چگونه کسب و کارها می توانند ارتباط بین مشتریان، مشتریان و مصرف کنندگان را به عنوان رسانه بازاریابی قدرتمند مهار کنند. برای افزایش تقاضا * تمرکز بر رویکرد مصرف کننده به مصرف کننده در بازاریابی: دهان به دهان * توصیه هایی در مورد راه هایی برای ایجاد تقاضای همه گیر برای یک محصول یا خدمات جدید * نشان می دهد که چگونه می توان با افراد عفونی اجتماعی ارتباط برقرار کرد تا پیام بازاریابی را منتقل کرد.


Connected Marketing is a business book about the state of the art in viral, buzz and word-of-mouth marketing. Written by 17 experts working at the cutting edge of viral, buzz and word-of-mouth marketing, Connected Marketing introduces the range of scalable, predictable and measurable solutions for driving business growth by stimulating positive brand talk between clients, customers and consumers. Edited by marketing consultants Justin Kirby (Digital Media Communications) and Dr. Paul Marsden (Spheeris/London School of Economics), and with a foreword by Emanuel Rosen (author of the bestselling ‘Anatomy of Buzz’) Connected Marketing is a collaborative work written by 17 opinion-leading consultants and practitioners working at the cutting edge of viral, buzz and word of mouth marketing. Contributing authors to Connected Marketing are Stéphane Allard (Spheeris), Schuyler Brown (Buzz@Euro RSCG), Idil Cakim (Burson-Marsteller), Andrew Corcoran (Lincoln Business School), Steve Curran, (Pod Digital), Brad Ferguson (Informative), Justin Foxton (CommentUK), Graham Goodkind (Frank PR), Justin Kirby (Digital Media Communications), Paul Marsden (Spheeris), Liam Mulhall (Brewtopia), Greg Nyilasy (University of Georgia), Martin Oetting (ESCP-EAP European School of Management), Bernd Röthlingshöfer (Independent), Sven Rusticus (Icemedia), Pete Snyder (New Media Strategies) and Thomas Zorbach (vm-people).Connected Marketing shows how businesses can harness connectivity between clients, customers and consumers as powerful marketing media for driving demand. * Focuses on the consumer to consumer approach to marketing: word of mouth* Advises on ways to create an epidemic demand for a new product or service* Shows how to identify and form relationships with socially infectious individuals in order to convey the marketing message

دانلود کتاب «بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید