تجارت

اعترافات مرد قیمت گذاری: چگونه قیمت بر همه چیز تأثیر می گذارد

Confessions of the Pricing Man: How Price Affects Everything

دانلود کتاب Confessions of the Pricing Man: How Price Affects Everything (به فارسی: اعترافات مرد قیمت گذاری: چگونه قیمت بر همه چیز تأثیر می گذارد) نوشته شده توسط «Hermann Simon (auth.)»


اطلاعات کتاب اعترافات مرد قیمت گذاری: چگونه قیمت بر همه چیز تأثیر می گذارد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Copernicus

نویسنده: Hermann Simon (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 231

حجم فایل: 6.42 مگابایت

کد کتاب: 3319203991 , 9783319203997

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب اعترافات مرد قیمت گذاری: چگونه قیمت بر همه چیز تأثیر می گذارد

مهمترین متخصص جهان در استراتژی قیمت گذاری نشان می دهد که چگونه این فرآیند مرموز کار می کند و چگونه می توان ارزش را از طریق قیمت گذاری برای شرکت و مشتری به حداکثر رساند.

در در همه اقشار زندگی، ما دائماً تصمیم می گیریم که آیا چیزی ارزش پول یا وقت ما را دارد یا سعی می کنیم دیگران را متقاعد کنیم که از پول یا وقت خود جدا شوند. قیمت جایی است که ارزش و پول به هم می رسند. از عرضه جهانی جدیدترین ابزار الکترونیکی گرفته تا چرخش‌های گیج‌کننده معاملات آتی نفت تا کاهش قیمت‌ها در فروشگاه‌های مقرون‌به‌صرفه، قیمت قدرتمندترین و فراگیرترین نیروی اقتصادی در زندگی روزمره ما و یکی از کم‌شناخته‌ترین نیروی اقتصادی است.

دستورالعمل قیمت‌گذاری موفق اغلب شبیه یک کوکتل عجیب و غریب به نظر می‌رسد، با بخش‌های مساوی روانشناسی، اقتصاد، استراتژی، ابزارها و انگیزه‌ها، معمولاً با ریاضیات کافی که طعم را ترش کند. این باعث می‌شود که مدیران با قاطعیت و قوانین سرانگشتی نوشیدنی را کم کنند یا بخش‌هایی را که با آن احساس راحتی نمی‌کنند کنار بگذارند. در حالی که این نوشیدنی شیرین‌تری را ایجاد می‌کند، اما اغلب فاقد تأثیرگذاری بر مشتری یا کسب‌وکار است.

البته همانطور که هرمان سیمون در ده‌ها نشان می‌دهد اینطور نیست. داستان هایی که بیش از چهار دهه در سنگرها و پشت صحنه جمع آوری شده اند. سفر مادام العمر سایمون، سخنران مشهور جهان در زمینه قیمت گذاری و مشاور مورد اعتماد مدیران Fortune 500، او را از بازارهای کشاورزان روستایی، به یک حرفه آکادمیک ممتاز، به شغل دوم طولانی مدت به عنوان یک

n کارآفرین و مشاور مدیریت شرکت های بزرگ و کوچک در سراسر جهان. در طول مسیر، او از برندگان جایزه نوبل و استادان برجسته مدیریت آموخته است و به مدیران و مدیران بی‌شماری کمک کرده است تا از قیمت‌گذاری به عنوان راهی برای ایجاد بازارهای جدید، رشد کسب‌وکار خود و کسب مزیت رقابتی پایدار استفاده کنند. او همچنین درس‌های شخصی سختی در مورد ارزش، نحوه درک مردم از آن و نحوه سود بردن مردم از آن آموخت.

در این روایت جذاب و کاربردی، سایمون چیزی از کوکتل قیمت‌گذاری باقی نمی‌گذارد، اما همچنان باعث می‌شود که به آرامی پایین بیاید و شما را رغبت به یادگیری بیشتر و انجام کارهای بیشتر می‌کند – به عنوان یک مصرف‌کننده یا به عنوان یک فرد تجاری. دیگر هرگز به قیمت گذاری به همان شکل نگاه نخواهید کرد.


The world’s foremost expert on pricing strategy shows how this mysterious process works and how to maximize value through pricing to company and customer.

In all walks of life, we constantly make decisions about whether something is worth our money or our time, or try to convince others to part with their money or their time. Price is the place where value and money meet. From the global release of the latest electronic gadget to the bewildering gyrations of oil futures to markdowns at the bargain store, price is the most powerful and pervasive economic force in our day-to-day lives and one of the least understood.

The recipe for successful pricing often sounds like an exotic cocktail, with equal parts psychology, economics, strategy, tools and incentives stirred up together, usually with just enough math to sour the taste. That leads managers to water down the drink with hunches and rules of thumb, or leave out the parts with which they don’t feel comfortable. While this makes for a sweeter drink, it often lacks the punch to have an impact on the customer or on the business.

It doesn’t have to be that way, though, as Hermann Simon illustrates through dozens of stories collected over four decades in the trenches and behind the scenes. A world-renowned speaker on pricing and a trusted advisor to Fortune 500 executives, Simon’s lifelong journey has taken him from rural farmers’ markets, to a distinguished academic career, to a long second career as a

n entrepreneur and management consultant to companies large and small throughout the world. Along the way, he has learned from Nobel Prize winners and leading management gurus, and helped countless managers and executives use pricing as a way to create new markets, grow their businesses and gain a sustained competitive advantage. He also learned some tough personal lessons about value, how people perceive it, and how people profit from it.

In this engaging and practical narrative, Simonleaves nothing out of the pricing cocktail, but still makes it go down smoothly and leaves you wanting to learn more and do more—as a consumer or as a business person. You will never look at pricing the same way again.

دانلود کتاب «اعترافات مرد قیمت گذاری: چگونه قیمت بر همه چیز تأثیر می گذارد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید