کامپیوترها

شبکه های کامپیوتر

Computer Networks

دانلود کتاب Computer Networks (به فارسی: شبکه های کامپیوتر) نوشته شده توسط «Tanenbaum Andrew S.»


اطلاعات کتاب شبکه های کامپیوتر

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall

نویسنده: Tanenbaum Andrew S.

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 912

حجم کتاب: 9 مگابایت

کد کتاب: 9780130661029 , 0130661023

نوبت چاپ: 4

توضیحات کتاب شبکه های کامپیوتر

من این کتاب را برای درک آنچه که به طور فزاینده ای در همه جا حاضر اما بخشی نامرئی از زیرساختی است که دنیایی را که در آن زندگی می کنیم، بسیار مفید یافتم. از آنجایی که در حال توسعه محصول بودم، به کتابی نیاز داشتم که به درک همه ابزارهای مختلف برای شبکه کمک کند. این کتاب آن اطلاعات را به روشی بسیار شهودی ارائه می‌کند و به خواننده کمک می‌کند پیشرفت‌های آینده در شبکه‌سازی را درک کند. این در سطحی برای کادر فنی نوشته شده است که ممکن است نیاز به درک کافی این موضوع در سطح عملکردی داشته باشند اما در سطح اداری/عملیاتی نه.
بخش ارتباط امن همان چیزی بود که در زمان خرید کتاب به آن نیاز داشتم، اما سازماندهی کتاب، سطح جزئیات و خوانایی آن قطعاً این کتاب را به یک کتاب مرجع محبوب تبدیل خواهد کرد.


I found this book very helpful in understanding what is increasingly an ubiquitous but invisible part of the infrastructure that make up the world that we live in. Being in product development, I needed a book to help make sense of all the different means for networking. This book presents that information in a very intuitive way, and helps the reader understand future advances in networking. This is written at a level for the technical staff who may need to understand this topic enough at a functional level but not at the administrative/operational level.
The section on secure communication was what I needed at the time I purchased the book, but the book’s organization, level of detail and readability will definitely make this a popular reference book.

دانلود کتاب «شبکه های کامپیوتر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.