دانلود کتاب Computer Graphics Through OpenGL: From Theory to Experiments (به فارسی: گرافیک کامپیوتری از طریق OpenGL: از نظریه تا آزمایش) نوشته شده توسط «Sumanta Guha»
اطلاعات کتاب گرافیک کامپیوتری از طریق OpenGL: از نظریه تا آزمایش
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Sumanta Guha
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 732 / 761
حجم فایل: 291.01 مگابایت
کد کتاب: 1138612642 , 9781138612648
نوبت چاپ: 3rd
توضیحات کتاب گرافیک کامپیوتری از طریق OpenGL: از نظریه تا آزمایش
پوشش جامع شیدرها و خط لوله قابل برنامه ریزی
از هندسی اولیه تا انیمیشن تا مدل سازی سه بعدی تا نورپردازی، سایه و بافت،گرافیک کامپیوتری از طریق OpenGL(R) از تئوری تا آزمایش ها مقدمه ای جامع برای گرافیک کامپیوتری است که از یک سبک یادگیری فعال برای آموزش مفاهیم کلیدی استفاده می کند. این کتاب که به همان اندازه بر تئوری و عمل تأکید دارد، نه تنها درکی از اصول گرافیک رایانهای سه بعدی، بلکه استفاده از رابط برنامهنویسی کاربردی OpenGL(R) (API) برای کدنویسی صحنهها و انیمیشنهای سه بعدی، از جمله بازیها و فیلمها را نیز ارائه میکند. br>
هسته ی کارشناسی این کتاب دانش آموز را از دانش صفر گرافیک کامپیوتری به تسلط بر مفاهیم اساسی با توانایی کدنویسی برنامه ها با استفاده از نسل چهارم OpenGL(R) می برد. فصلهای باقیمانده به بررسی موضوعات پیشرفتهتر، از جمله ساختار منحنیها و سطوح، کاربرد فضاهای تصویری و تبدیلها و اجرای خطوط لوله گرافیکی میپردازد.
این کتاب را میتوان برای دورههای مقدماتی گرافیک کامپیوتری در مقطع کارشناسی بیش از یک تا دو مورد استفاده قرار داد. ترم ها سبک نمایش دقیقی که سعی می کند هر مفهوم را به ساده ترین عبارات ممکن توضیح دهد باید برای دانش آموز خودآموز نیز جذاب باشد.
ویژگی ها
– مبانی گرافیک های کامپیوتری سه بعدی، از جمله انیمیشن، تکنیک های بصری و مدل سازی سه بعدی
– پوشش جامع OpenGL(R) 4.x، شامل GLSL و رأس، قطعه، تسلاسیون و سایه زن های هندسی
– شامل 180 برنامه با 270 آزمایش مبتنی بر بر روی آنها
– شامل 750 تمرین، 110 مثال کار شده، و 700 تصویر چهار رنگ
– نیازی به دانش قبلی در زمینه گرافیک کامپیوتری ندارد
– بین نظریه و تمرین برنامه نویسی با استفاده از یک رویکرد تعاملی عملی برای توضیح مفاهیم زیربنایی
From geometric primitives to animation to 3D modeling to lighting, shading and texturing,Computer Graphics Through OpenGL(R) From Theory to Experimentsis a comprehensive introduction to computer graphics which uses an active learning style to teach key concepts. Equally emphasizing theory and practice, the book provides an understanding not only of the principles of 3D computer graphics, but also the use of the OpenGL(R) Application Programming Interface (API) to code 3D scenes and animation, including games and movies.
The undergraduate core of the book takes the student from zero knowledge of computer graphics to a mastery of the fundamental concepts with the ability to code applications using fourth-generation OpenGL(R). The remaining chapters explore more advanced topics, including the structure of curves and surfaces, applications of projective spaces and transformations and the implementation of graphics pipelines.
This book can be used for introductory undergraduate computer graphics courses over one to two semesters. The careful exposition style attempting to explain each concept in the simplest terms possible should appeal to the self-study student as well.
Features
– Covers the foundations of 3D computer graphics, including animation, visual techniques and 3D modeling
– Comprehensive coverage of OpenGL(R) 4.x, including the GLSL and vertex, fragment, tessellation and geometry shaders
– Includes 180 programs with 270 experiments based on them
– Contains 750 exercises, 110 worked examples, and 700 four-color illustrations
– Requires no previous knowledge of computer graphics
– Balances theory with programming practice using a hands-on interactive approach to explain the underlying concepts
دانلود کتاب «گرافیک کامپیوتری از طریق OpenGL: از نظریه تا آزمایش»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.