برنامه نويسي

برنامه نویسی گرافیک کامپیوتری در OpenGL با استفاده از C++

Computer Graphics Programming in OpenGL Using C++

دانلود کتاب Computer Graphics Programming in OpenGL Using C++ (به فارسی: برنامه نویسی گرافیک کامپیوتری در OpenGL با استفاده از C++) نوشته شده توسط «V Scott Gordon – John L Clevenger»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی گرافیک کامپیوتری در OpenGL با استفاده از C++

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Mercury Learning & Information

نویسنده: V Scott Gordon – John L Clevenger

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 403

حجم فایل: 37.75 مگابایت

کد کتاب: 1683922212 , 9781683922216

توضیحات کتاب برنامه نویسی گرافیک کامپیوتری در OpenGL با استفاده از C++

این کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی سایه زن گرافیکی سه بعدی مدرن را در C++ و OpenGL ارائه می دهد. برای دوره های برنامه نویسی گرافیک در مقطع کارشناسی علوم کامپیوتر و برای حرفه ای هایی که علاقه مند به تسلط بر مهارت های گرافیک سه بعدی هستند مناسب است. این در قالب 4 رنگ، “آموزش خودت” با نمونه های متعدد طراحی شده است که خواننده می تواند آن را همانطور که ارائه شده اجرا کند. این کتاب در تاکید شدید خود بر یادگیری دانش آموزان منحصر به فرد است و موضوع پیچیده برنامه نویسی شیدر را تا حد امکان در دسترس قرار می دهد. شامل فایل‌های همراه با کد منبع و تصاویر.

ویژگی‌ها:

– برنامه‌نویسی سایه‌زن OpenGL 4.0+ را با استفاده از C++، با استفاده از Windows یا Mac پوشش می‌دهد.

– شامل فایل‌های همراه با کد ، مدل‌ها، بافت‌ها، تصاویر از کتاب، و موارد دیگر.

– هر تکنیک را با نمونه‌های کامل کد در حال اجرا نشان می‌دهد. همه چیز مورد نیاز برای نصب و اجرای هر نمونه ارائه شده و به طور کامل توضیح داده شده است.

– شامل دستورالعمل های گام به گام برای هر مرحله خط لوله قابل برنامه ریزی GLSL (راس، تسلاسیون، هندسه، و قطعه) — همراه با مثال.

– نحوه نصب و استفاده از کتابخانه های OpenGL ضروری مانند GLEW، GLFW، glm و موارد دیگر را برای Windows و Mac توضیح می دهد.


This book provides step-by-step instruction on modern 3D graphics shader programming in C++ and OpenGL. It is appropriate for computer science undergraduate graphics programming courses and for professionals who are interested in mastering 3D graphics skills. It has been designed in a 4-color, “teach-yourself” format with numerous examples that the reader can run just as presented. The book is unique in its heavy emphasis on student learning, making the complex topic of shader programming as accessible as possible. Includes companion files with source code and images.

Features:

– Covers OpenGL 4.0+ shader programming using C++, using Windows or Mac.

– Includes companion files with code, models, textures, images from the book, and more.

– Illustrates every technique with complete running code examples. Everything needed to install and run every example is provided and fully explained.

– Includes step-by-step instruction for every GLSL programmable pipeline stage (vertex, tessellation, geometry, and fragment) — with examples.

– Explains how to install and use essential OpenGL libraries such as GLEW, GLFW, glm, and others, for both Windows and Mac.

دانلود کتاب «برنامه نویسی گرافیک کامپیوتری در OpenGL با استفاده از C++»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید