دانلود کتاب Computer Games: Fourth Workshop on Computer Games, CGW 2015, and the Fourth Workshop on General Intelligence in Game-Playing Agents, GIGA 2015, Held in Conjunction with the 24th International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2015, Buenos Aires (به فارسی: بازیهای رایانهای: چهارمین کارگاه آموزشی بازیهای رایانهای، CGW 2015، و چهارمین کارگاه آموزشی هوش عمومی در عوامل بازیسازی، GIGA 2015، که همزمان با بیست و چهارمین کنفرانس بینالمللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، بوئنوس آیرس برگزار شد.) نوشته شده توسط «Tristan Cazenave – Mark H.M. Winands – Stefan Edelkamp – Stephan Schiffel – Michael Thielscher – Julian Togelius (eds.)»
اطلاعات کتاب بازیهای رایانهای: چهارمین کارگاه آموزشی بازیهای رایانهای، CGW 2015، و چهارمین کارگاه آموزشی هوش عمومی در عوامل بازیسازی، GIGA 2015، که همزمان با بیست و چهارمین کنفرانس بینالمللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، بوئنوس آیرس برگزار شد.
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Tristan Cazenave – Mark H.M. Winands – Stefan Edelkamp – Stephan Schiffel – Michael Thielscher – Julian Togelius (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 188
حجم فایل: 13.09 مگابایت
کد کتاب: 3319394029 , 9783319394022
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازیهای رایانهای: چهارمین کارگاه آموزشی بازیهای رایانهای، CGW 2015، و چهارمین کارگاه آموزشی هوش عمومی در عوامل بازیسازی، GIGA 2015، که همزمان با بیست و چهارمین کنفرانس بینالمللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، بوئنوس آیرس برگزار شد.
این کتاب مجموعه مقالات داوری چهارمین کارگاه بازیهای رایانهای، CGW 2015، و چهارمین کارگاه آموزشی هوش عمومی در عوامل بازیسازی، GIGA 2015 است که همزمان با بیست و چهارمین کنفرانس بینالمللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، برگزار شد. بوئنوس آیرس، آرژانتین، در ژوئیه 2015. 12 مقاله کامل اصلاح شده ارائه شده به دقت بررسی و از بین 27 مورد ارسالی انتخاب شدند. این مقاله به تمام جنبه های هوش مصنوعی و بازی های رایانه ای می پردازد. آنها درباره موضوعاتی مانند روش های مونت کارلو بحث می کنند. جستجوی اکتشافی؛ بازی های تخته ای؛ بازی های کارتی؛ بازی های ویدیویی؛ بازی های اطلاعاتی کامل و ناقص؛ پازل و بازی های تک نفره; بازی های چند نفره؛ تئوری بازی های ترکیبی؛ برنامه های کاربردی؛ خلاقیت محاسباتی؛ نظریه بازی های محاسباتی؛ ارزیابی و تحلیل؛ طراحی بازی؛ بازنمایی دانش؛ فراگیری ماشین؛ سیستم های چند عاملی؛ مدل سازی حریف؛ برنامه ریزی؛ استدلال؛ جستجو کنید.
This book constitutes the refereed proceedings of the Fourth Computer Games Workshop, CGW 2015, and the Fourth Workshop on General Intelligence in Game-Playing Agents, GIGA 2015, held in conjunction with the 24th International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2015, Buenos Aires, Argentina, in July 2015.The 12 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 27 submissions. The papers address all aspects of artificial intelligence and computer game playing. They discuss topics such as Monte-Carlo methods; heuristic search; board games; card games; video games; perfect and imperfect information games; puzzles and single player games; multi-player games; combinatorial game theory; applications; computational creativity; computational game theory; evaluation and analysis; game design; knowledge representation; machine learning; multi-agent systems; opponent modeling; planning; reasoning; search.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.