موسیقی

آهنگسازی برای سینما: نظریه و پراکسیس موسیقی در فیلم

Composing for the Cinema: The Theory and Praxis of Music in Film

دانلود کتاب Composing for the Cinema: The Theory and Praxis of Music in Film (به فارسی: آهنگسازی برای سینما: نظریه و پراکسیس موسیقی در فیلم) نوشته شده توسط «Ennio Morricone – Sergio Miceli»


اطلاعات کتاب آهنگسازی برای سینما: نظریه و پراکسیس موسیقی در فیلم

موضوع اصلی: هنر – موسیقی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Scarecrow Press

نویسنده: Ennio Morricone – Sergio Miceli

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 310

حجم فایل: 2.20 مگابایت

کد کتاب: 0810892413 , 9780810892415

توضیحات کتاب آهنگسازی برای سینما: نظریه و پراکسیس موسیقی در فیلم

انیو موریکونه با نزدیک به 400 موسیقی، یکی از پرکارترین و تأثیرگذارترین آهنگسازان فیلم است که امروزه کار می کند. او با بسیاری از کارگردانان مهم همکاری کرده است و موسیقی های او برای فیلم هایی مانند خوب، بد، و زشت. روزی روزگاری در آمریکا؛ روزهای بهشت؛ ماموریت؛ دست نیافتنی ها؛ مالنا; و Cinema Paradiso تماشاگران سینما را با این باور به دست می‌آورد که چیزی خاص به دست آمده است – اعتقادی که آهنگسازان، محققان و طرفداران به طور یکسان در آن اشتراک دارند.

موریکونه و سرجیو میچلی، موسیقی شناس، در کتاب آهنگسازی برای سینما: نظریه و پراکسیس موسیقی در فیلم، مجموعه ای از سخنرانی ها را درباره ترکیب و تحلیل موسیقی فیلم ارائه می دهند. این درس‌ها که از چندین سخنرانی و سمینار اقتباس شده‌اند، نشان می‌دهند که چگونه طراحی صدا را می‌توان تحلیل کرد و راه‌حل‌های موسیقی متنوعی را برای انواع مختلف فیلم ارائه کرد. اگرچه برای آهنگسازان طراحی شده است، اما برای کسانی که هیچ آموزش موسیقی ندارند به راحتی قابل درک و جذاب است. آهنگساز با تکیه بر آثار موسیقی خود و دیگران، بینشی از روابط خود با بسیاری از کارگردانانی که با آنها همکاری داشته است، از جمله سرجیو لئونه، جوزپه تورناتوره، فرانکو زفیرلی، وارن بیتی، ریدلی اسکات، رولاند جوفه، برادران تاویانی، و دیگران.

این درس‌ها که توسط Gillian B. Anderson، رهبر ارکستر و موسیقی‌شناس ترجمه و ویرایش شده‌اند، اشتیاق موریکونه به بیان موسیقی را نشان می‌دهند. این اثر پیشگامانه که در حالت مکالمه ای قابل درک و جالب ارائه می شود، تجزیه و تحلیل را با جزئیات کاربردی آهنگسازی موسیقی فیلم در هم می آمیزد. آهنگسازی برای سینما که مخاطبان زیادی از آهنگسازان، موسیقیدانان، مورخان سینما و طرفداران را هدف قرار داده است، حاوی گنجینه ای از اطلاعات و مشاهدات عملی از یک موسیقی شناس برجسته و یکی از موفق ترین آهنگسازان در صحنه بین المللی فیلم است.

ترجمه: Gillian B. Anderson


With nearly 400 scores to his credit, Ennio Morricone is one of the most prolific and influential film composers working today. He has collaborated with many significant directors, and his scores for such films as The Good, the Bad, and the Ugly; Once Upon a Time in America; Days of Heaven; The Mission; The Untouchables; Malèna; and Cinema Paradiso leave moviegoers with the conviction that something special was achieved—a conviction shared by composers, scholars, and fans alike.

In Composing for the Cinema: The Theory and Praxis of Music in Film, Morricone and musicologist Sergio Miceli present a series of lectures on the composition and analysis of film music. Adapted from several lectures and seminars, these lessons show how sound design can be analyzed and offer a variety of musical solutions to many different kinds of film. Though aimed at composers, Morricone’s expositions are easy to understand and fascinating even to those without any musical training. Drawing upon scores by himself and others, the composer also provides insight into his relationships with many of the directors with whom he has collaborated, including Sergio Leone, Giuseppe Tornatore, Franco Zeffirelli, Warren Beatty, Ridley Scott, Roland Joffé, the Taviani Brothers, and others.

Translated and edited by Gillian B. Anderson, an orchestral conductor and musicologist, these lessons reveal Morricone’s passion about musical expression. Delivered in a conversational mode that is both comprehensible and interesting, this groundbreaking work intertwines analysis with practical details of film music composition. Aimed at a wide audience of composers, musicians, film historians, and fans, Composing for the Cinema contains a treasure trove of practical information and observations from a distinguished musicologist and one of the most accomplished composers on the international film scene.

Translated by Gillian B. Anderson

دانلود کتاب «آهنگسازی برای سینما: نظریه و پراکسیس موسیقی در فیلم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید