مدیریت

راهنمای کامل تفکر طراحی برای حرفه ای های موفق

Complete design thinking guide for successful professionals

دانلود کتاب Complete design thinking guide for successful professionals (به فارسی: راهنمای کامل تفکر طراحی برای حرفه ای های موفق) نوشته شده توسط «Ling – Daniel»


اطلاعات کتاب راهنمای کامل تفکر طراحی برای حرفه ای های موفق

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Emerge Creatives Group

نویسنده: Ling – Daniel

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 182

حجم فایل: 6.00 مگابایت

کد کتاب: 9810955642 , 9789810955649

توضیحات کتاب راهنمای کامل تفکر طراحی برای حرفه ای های موفق

“تفکر طراحی یک ابزار تفکر قدرتمند است که می تواند یک برند، کسب و کار یا یک فرد را به سمت جلو هدایت کند. همچنین بخشی از تفکر است که طراحان در ذهن خود در هر پروژه طراحی از آن عبور می کنند. تفکر مانند یک طراح می تواند متحول شود. روشی که سازمان‌ها محصولات و خدمات را در قسمت جلویی توسعه می‌دهند، در حالی که فرآیندها و استراتژی‌ها را به سمت باطن بهبود می‌بخشند. این روشی است برای فکر کردن و ایده‌پردازی ساده در مورد راه‌حلی برای رسیدگی به یک مشکل یا بهتر برآوردن نیاز مشتری. فرآیند متمرکز بر راه‌حل‌ها و نه مشکل.در این کتاب شما: ویژگی‌های کلیدی تفکر طراحی را می‌شناسید؛ 5 مرحله عملی تفکر طراحی را درک می‌کنید: همدلی، تعریف، ایده‌پردازی، نمونه اولیه و آزمایش؛ همدلی: مشتریان/کاربران خود را درک کنید؛ تعریف کنید. : تعریف واضح اهداف پروژه/کسب و کار؛ ایده: ایده ها و راه حل ها را کاوش کنید؛ نمونه اولیه: ایده ها را بسازید و تجسم کنید؛ تست: بهترین ایده را بررسی و تصمیم بگیرید.”– پشت جلد. بیشتر بخوانید.. .
چکیده: «تفکر طراحی یک ابزار تفکر قدرتمند است که می‌تواند یک برند، کسب‌وکار یا یک فرد را به سمت جلو هدایت کند. این نیز بخشی از تفکر است که طراحان در هر پروژه طراحی در ذهن خود مرور می کنند. تفکر مانند یک طراح می‌تواند روشی را که سازمان‌ها محصولات و خدمات را در قسمت جلویی توسعه می‌دهند تغییر دهد، در حالی که فرآیندها و استراتژی‌ها را به سمت باطن بهبود می‌بخشد. این روشی است برای فکر کردن و ایده پردازی ساده در مورد راه حلی برای رسیدگی به یک مشکل یا پاسخگویی بهتر به نیاز مشتری. این فرآیندی است که بر راه حل ها متمرکز شده است و نه مشکل. در این کتاب شما: ویژگی های کلیدی تفکر طراحی را درک خواهید کرد. 5 مرحله عملی تفکر طراحی را درک کنید: همدلی، تعریف، ایده‌پردازی، نمونه اولیه و آزمایش. همدلی: مشتریان/کاربران خود را درک کنید. تعریف: اهداف پروژه/تجارت را مشخص کنید. Ideate: ایده ها و راه حل ها را کاوش کنید. نمونه اولیه: ایده ها را بسازید و تجسم کنید. تست: بهترین ایده را بررسی و تصمیم بگیرید.”– پشت جلد


“Design thinking is a powerful thinking tool which could drive a brand, business or an individual forward positively. It is also a part and parcel way of thinking that designers go through in their minds in every single design project. Thinking like a designer can transform the way organizations develop products and services on the front end, while improving processes and strategy to the backend. It is a way of simply thinking and ideating on a solution to address a problem or better meet a customer need. It is a process focused on solutions and not the problem. In this book you will: Understand key characteristics of design thinking; Understand the 5 action phases of design thinking: Empathize, Define, Ideate, Prototype and Test; Empathize: Understand your customers/users; Define: Define clear project/business objectives; Ideate: Explore ideas and solutions; Prototype: Build and visualise ideas; Test: Review and decide best idea.”–Back cover. Read more…
Abstract: “Design thinking is a powerful thinking tool which could drive a brand, business or an individual forward positively. It is also a part and parcel way of thinking that designers go through in their minds in every single design project. Thinking like a designer can transform the way organizations develop products and services on the front end, while improving processes and strategy to the backend. It is a way of simply thinking and ideating on a solution to address a problem or better meet a customer need. It is a process focused on solutions and not the problem. In this book you will: Understand key characteristics of design thinking; Understand the 5 action phases of design thinking: Empathize, Define, Ideate, Prototype and Test; Empathize: Understand your customers/users; Define: Define clear project/business objectives; Ideate: Explore ideas and solutions; Prototype: Build and visualise ideas; Test: Review and decide best idea.”–Back cover

دانلود کتاب «راهنمای کامل تفکر طراحی برای حرفه ای های موفق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید