اقتصاد ریاضی

استراتژی رقابتی: تکنیک هایی برای تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا

Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors

دانلود کتاب Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors (به فارسی: استراتژی رقابتی: تکنیک هایی برای تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا) نوشته شده توسط «Michael E. Porter»


اطلاعات کتاب استراتژی رقابتی: تکنیک هایی برای تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Free Press

نویسنده: Michael E. Porter

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1998

تعداد صفحه: 422

حجم فایل: 2.06 مگابایت

کد کتاب: 0684841487 , 9780684841489

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی رقابتی: تکنیک هایی برای تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا

استراتژی رقابتی مایکل ای. پورتر که اکنون به شصتمین چاپ خود به زبان انگلیسی و ترجمه به نوزده زبان نزدیک شده است، تئوری، عمل و آموزش استراتژی کسب و کار را در سراسر جهان متحول کرده است. تجزیه و تحلیل پورتر از صنایع که در سادگی خود – مانند همه پیشرفت‌های بزرگ – از پیچیدگی رقابت صنعت در پنج نیروی اساسی برخوردار است. پورتر یکی از قدرتمندترین ابزارهای رقابتی را معرفی می‌کند که تاکنون توسعه یافته است: سه استراتژی کلی او – کمترین هزینه، تمایز و تمرکز – که ساختار را به وظیفه موقعیت‌یابی استراتژیک می‌آورد. او نشان می‌دهد که چگونه مزیت رقابتی را می‌توان بر اساس هزینه نسبی و قیمت‌های نسبی تعریف کرد، بنابراین آن را مستقیماً با سودآوری مرتبط می‌کند، و دیدگاه کاملاً جدیدی در مورد نحوه ایجاد و تقسیم سود ارائه می‌دهد. در تقریباً دو دهه پس از انتشار، چارچوب پورتر برای پیش‌بینی رفتار رقبا، نحوه نگاه شرکت‌ها به رقبای خود را تغییر داده و باعث ایجاد رشته جدیدی در ارزیابی رقبا شده است. بیش از یک میلیون مدیر در شرکت های بزرگ و کوچک، تحلیلگران سرمایه گذاری، مشاوران، دانشجویان و دانش پژوهان در سراسر جهان ایده های پورتر را درونی کرده اند و از آنها برای ارزیابی صنایع، درک رقبا و انتخاب موقعیت های رقابتی استفاده کرده اند. ایده‌های این کتاب به اصول اساسی رقابت به گونه‌ای اشاره می‌کند که مستقل از ویژگی‌های روش‌های رقابت شرکت‌ها است. استراتژی رقابتی خلاء تفکر مدیریت را پر کرده است. این یک شالوده پایدار و نقطه پایه ای را فراهم می کند که تمام کارهای بعدی را می توان بر روی آن بنا کرد. چارچوب‌های غنی و بینش عمیق پورتر با ایجاد ساختاری منظم برای این سؤال که چگونه شرکت‌ها به سودآوری برتر دست می‌یابند، دیدگاهی پیچیده از رقابت بی‌نظیر در ربع قرن گذشته را در بر می‌گیرد.


Now nearing its 60th printing in English and translated into nineteen languages, Michael E. Porter’s Competitive Strategy has transformed the theory, practice, and teaching of business strategy throughout the world. Electrifying in its simplicity — like all great breakthroughs — Porter’s analysis of industries captures the complexity of industry competition in five underlying forces. Porter introduces one of the most powerful competitive tools yet developed: his three generic strategies — lowest cost, differentiation, and focus — which bring structure to the task of strategic positioning. He shows how competitive advantage can be defined in terms of relative cost and relative prices, thus linking it directly to profitability, and presents a whole new perspective on how profit is created and divided. In the almost two decades since publication, Porter’s framework for predicting competitor behavior has transformed the way in which companies look at their rivals and has given rise to the new discipline of competitor assessment. More than a million managers in both large and small companies, investment analysts, consultants, students, and scholars throughout the world have internalized Porter’s ideas and applied them to assess industries, understand competitors,, and choose competitive positions. The ideas in the book address the underlying fundamentals of competition in a way that is independent of the specifics of the ways companies go about competing. Competitive Strategy has filled a void in management thinking. It provides an enduring foundation and grounding point on which all subsequent work can be built. By bringing a disciplined structure to the question of how firms achieve superior profitability, Porter’s rich frameworks and deep insights comprise a sophisticated view of competition unsurpassed in the last quarter-century.

دانلود کتاب «استراتژی رقابتی: تکنیک هایی برای تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید