تجارت

استراتژی‌های رقابتی برای شرکت‌های کوچک و متوسط: افزایش انعطاف‌پذیری، چابکی و نوآوری در برابر بحران در زمان‌های آشفته

Competitive Strategies for Small and Medium Enterprises: Increasing Crisis Resilience, Agility and Innovation in Turbulent Times

دانلود کتاب Competitive Strategies for Small and Medium Enterprises: Increasing Crisis Resilience, Agility and Innovation in Turbulent Times (به فارسی: استراتژی‌های رقابتی برای شرکت‌های کوچک و متوسط: افزایش انعطاف‌پذیری، چابکی و نوآوری در برابر بحران در زمان‌های آشفته) نوشته شده توسط «Klaus North – Gregorio Varvakis (eds.)»


اطلاعات کتاب استراتژی‌های رقابتی برای شرکت‌های کوچک و متوسط: افزایش انعطاف‌پذیری، چابکی و نوآوری در برابر بحران در زمان‌های آشفته

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Klaus North – Gregorio Varvakis (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 282

حجم فایل: 5.07 مگابایت

کد کتاب: 3319273035 , 9783319273037

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی‌های رقابتی برای شرکت‌های کوچک و متوسط: افزایش انعطاف‌پذیری، چابکی و نوآوری در برابر بحران در زمان‌های آشفته

این کتاب راهنمای به موقع برای محققان، سیاست گذاران و استراتژیست های شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) است. شرکت‌های کوچک و متوسط ​​مهم‌ترین منابع اشتغال‌زایی و توسعه محلی به‌ویژه در اقتصادهای دانش‌بنیان هستند. با گسترش تلاطم در اقتصادهای جهانی شده، SMEها باید یاد بگیرند که با توسعه «قابلیت های پویا» خود، رقابت پذیری را حفظ کنند. بر اساس یافته‌های یک پروژه تحقیقاتی 4 ساله اروپایی و آمریکای لاتین، این کتاب چارچوبی نظری، ابزارهای عملی و مواردی را ارائه می‌کند که چگونه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌توانند تاب‌آوری در برابر بحران، افزایش چابکی، نوآوری و در نتیجه موفقیت‌آمیز را ایجاد کنند. در زمان های آشفته رقابت کنید.


This book is a timely guide for Small and Medium Enterprise (SME) researchers, policy makers and strategists. SMEs are the most important sources of job creation and local development especially in knowledge-based economies. As turbulence in the globalized economies expands SMEs will have to learn to sustain competitiveness by developing their ‘dynamic capabilities’. Based on the findings of a 4-year European and Latin American research project, this book provides a theoretical framework, practical instruments and cases on how SMEs in diverse economic, social and cultural contexts can develop crisis resilience, increase agility, innovate and thus successfully compete in turbulent times.

دانلود کتاب «استراتژی‌های رقابتی برای شرکت‌های کوچک و متوسط: افزایش انعطاف‌پذیری، چابکی و نوآوری در برابر بحران در زمان‌های آشفته»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید