دانلود کتاب Competitive intelligence: how to acquire and use corporate intelligence and counter-intelligence (به فارسی: هوش رقابتی: نحوه به دست آوردن و استفاده از هوش شرکتی و ضد اطلاعات) نوشته شده توسط «Douglas Burnhardt»
اطلاعات کتاب هوش رقابتی: نحوه به دست آوردن و استفاده از هوش شرکتی و ضد اطلاعات
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Management
نویسنده: Douglas Burnhardt
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 127
حجم فایل: 454 کیلوبایت
کد کتاب: 0273659286 , 9780273659280
توضیحات کتاب هوش رقابتی: نحوه به دست آوردن و استفاده از هوش شرکتی و ضد اطلاعات
واقعاً در مورد رقبای خود و رقبای بالقوه خود چه می دانید؟ تهدیدات واقعی کسب و کار شما در دو سال آینده چیست؟ رقبای شما در مورد شما چه میدانند، چگونه از آن مطلع شدهاند و چگونه میتوانید از کسب اطلاعات بیشتر آنها جلوگیری کنید؟ از بسیاری جهات، چالش ها و مخاطراتی که مدیران مدرن با آن مواجه هستند، با آنهایی که دولت ها با آن سروکار دارند تفاوت چندانی ندارد. اما، در حالی که تصمیمگیرندگان سیاسی مدتهاست به سازمانهای اطلاعاتی خود برای هدایت یا دستکم شفافسازی تفکر خود با شواهد و تحلیلها متکی بودهاند، اکثر مدیران اجرایی تجربه کمی در مورد فرآیند یا محصولات اطلاعاتی دارند.
مدیران عمدتاً در خلاء اطلاعاتی با تکیه بر شبکههای شخصی منابع اطلاعاتی خود و خطرناکتر از آن، مجموعه گستردهای از فرضیات بدون چالش در مورد شرکتها، صنایع و بازارهایشان عمل میکنند. به ندرت مدیری را ملاقات می کنید که بتواند به این سؤالات پاسخ دهد: رقبای شما در تلاش هستند تا در مورد شما چه چیزی کشف کنند؟ و چگونه این کار را انجام می دهند؟
این گزارش مدیران را با چارچوبهای لازم تجهیز میکند تا: o توسعه درک روشنی از نقش و ارزش هوش در تمام عناصر فرآیند استراتژی سازمانشان o ایجاد یا ارتقاء داخلی را آغاز کنند. برنامه های اطلاعاتی و ضد جاسوسی o شناسایی موضوعات کلیدی اطلاعاتی o استفاده از “محصولات” اطلاعاتی برای به حداقل رساندن ریسک و دستیابی به مزیت رقابتی o تمایز بین اطلاعات تاکتیکی و استراتژیک و به نوبه خود بهتر از تفاوت های اساسی بین اثربخشی عملیاتی و موقعیت استراتژیک قدردانی کنید
Managers for the most part operate in an intelligence vacuum, relying upon their personal networks of information sources and, more dangerously, a wide array of unchallenged assumptions about their companies, their industries, and their markets. Rarely do you meet a manager able to answer the questions: What are your competitors trying to discover about you? And how are they doing it?
This report will equip managers with the necessary frameworks to: o Develop a clear understanding of the role and value of intelligence in all elements of the strategy process of their organizations o Initiate the creation or upgrading of in-house intelligence and counterintelligence programmes o Identify key intelligence topics o Use intelligence ‘products’ to minimize risk and achieve competitive advantage o Distinguish between tactical and strategic intelligence, and in turn better appreciate the critical differences between operational effectiveness and strategic positioning
دانلود کتاب «هوش رقابتی: نحوه به دست آوردن و استفاده از هوش شرکتی و ضد اطلاعات»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.