تجارت

رقابت در عصر هوش مصنوعی: استراتژی و رهبری زمانی که الگوریتم‌ها و شبکه‌ها جهان را اداره می‌کنند

Competing in the Age of AI: Strategy and Leadership When Algorithms and Networks Run the World

دانلود کتاب Competing in the Age of AI: Strategy and Leadership When Algorithms and Networks Run the World (به فارسی: رقابت در عصر هوش مصنوعی: استراتژی و رهبری زمانی که الگوریتم‌ها و شبکه‌ها جهان را اداره می‌کنند) نوشته شده توسط «Marco Iansiti – Karim R. Lakhani»


اطلاعات کتاب رقابت در عصر هوش مصنوعی: استراتژی و رهبری زمانی که الگوریتم‌ها و شبکه‌ها جهان را اداره می‌کنند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Press

نویسنده: Marco Iansiti – Karim R. Lakhani

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 288

حجم فایل: 6.97 مگابایت

کد کتاب: 1633697630 , 9781633697638

توضیحات کتاب رقابت در عصر هوش مصنوعی: استراتژی و رهبری زمانی که الگوریتم‌ها و شبکه‌ها جهان را اداره می‌کنند

“یک کتاب تحریک‌آمیز جدید” – سازمان‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیویورک تایمز یک معماری عملیاتی جدید را به نمایش می‌گذارند و نحوه خلق، جذب، اشتراک‌گذاری و ارائه ارزش را دوباره تعریف می‌کنند. مارکو ایانسیتی و کریم آر. لاکانی نشان می‌دهند که چگونه اختراع مجدد شرکت پیرامون داده‌ها، تحلیل‌ها و هوش مصنوعی محدودیت‌های سنتی در مقیاس، دامنه و یادگیری را که برای صدها سال رشد کسب‌وکار را محدود کرده‌اند، حذف می‌کند. از Airbnb گرفته تا Ant Financial، مایکروسافت تا آمازون، تحقیقات نشان می‌دهد که چگونه فرآیندهای مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار مقیاس‌پذیرتر از فرآیندهای سنتی هستند، اجازه می‌دهند دامنه وسیع‌تری افزایش یابد، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا مرزهای صنعت را پشت سر بگذارند، و فرصت‌های قدرتمندی برای یادگیری ایجاد کنند – برای رانندگی دقیق‌تر. ، پیش بینی های پیچیده و پیچیده وقتی محدودیت‌های عملیاتی سنتی حذف شوند، استراتژی به یک بازی کاملاً جدید تبدیل می‌شود، بازی‌ای که قوانین و نتایج احتمالی آن را این کتاب روشن خواهد کرد. ایانسیتی و لاکانی: ارائه چارچوبی برای بازاندیشی در مدل‌های تجاری و عملیاتی توضیح دهید که چگونه «تصادم» بین شرکت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی/دیجیتال و سنتی/آنالوگ رقابت را تغییر می‌دهد، ساختار اقتصاد ما را تغییر می‌دهد و شرکت‌های سنتی را مجبور می‌کند مدل‌های عملیاتی خود را بازسازی کنند. فرصت‌ها و خطرات ایجاد شده توسط شرکت‌های دیجیتال چالش‌ها و مسئولیت‌های جدید را برای رهبران شرکت‌های دیجیتال و سنتی مملو از مثال‌ها – از جمله بسیاری از قدرتمندترین و نوآورترین رقبای جهانی مبتنی بر هوش مصنوعی – و بر اساس تحقیقات در صدها نفر توصیف می‌کند. برای شرکت‌ها در بسیاری از بخش‌ها، این راهنمای ضروری شما برای بازنگری در نحوه رقابت و عملکرد شرکت شما در عصر هوش مصنوعی است.


“a provocative new book” — The New York Times AI-centric organizations exhibit a new operating architecture, redefining how they create, capture, share, and deliver value. Marco Iansiti and Karim R. Lakhani show how reinventing the firm around data, analytics, and AI removes traditional constraints on scale, scope, and learning that have restricted business growth for hundreds of years. From Airbnb to Ant Financial, Microsoft to Amazon, research shows how AI-driven processes are vastly more scalable than traditional processes, allow massive scope increase, enabling companies to straddle industry boundaries, and create powerful opportunities for learning–to drive ever more accurate, complex, and sophisticated predictions. When traditional operating constraints are removed, strategy becomes a whole new game, one whose rules and likely outcomes this book will make clear. Iansiti and Lakhani: Present a framework for rethinking business and operating models Explain how “collisions” between AI-driven/digital and traditional/analog firms are reshaping competition, altering the structure of our economy, and forcing traditional companies to rearchitect their operating models Explain the opportunities and risks created by digital firms Describe the new challenges and responsibilities for the leaders of both digital and traditional firms Packed with examples–including many from the most powerful and innovative global, AI-driven competitors–and based on research in hundreds of firms across many sectors, this is your essential guide for rethinking how your firm competes and operates in the era of AI.

دانلود کتاب «رقابت در عصر هوش مصنوعی: استراتژی و رهبری زمانی که الگوریتم‌ها و شبکه‌ها جهان را اداره می‌کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید