روانشناسی

شرکت ها مردم هستند، شخصیت واقعی سازمان خود را نیز کشف، توسعه و رشد دهید

Companies Are People, Too Discover, Develop, and Grow Your Organization’s True Personality

دانلود کتاب Companies Are People, Too Discover, Develop, and Grow Your Organization’s True Personality (به فارسی: شرکت ها مردم هستند، شخصیت واقعی سازمان خود را نیز کشف، توسعه و رشد دهید) نوشته شده توسط «Sandy Fekete – LeeAnna Keith»


اطلاعات کتاب شرکت ها مردم هستند، شخصیت واقعی سازمان خود را نیز کشف، توسعه و رشد دهید

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Sandy Fekete – LeeAnna Keith

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 270

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780471236108 , 0471236101

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب شرکت ها مردم هستند، شخصیت واقعی سازمان خود را نیز کشف، توسعه و رشد دهید

ستایش برای شرکت ها، مردم نیز هستند
“در اکثر موارد، درک مدیر عامل از شخصیت یک شرکت به شدت با آنچه که بقیه سازمان درک می کنند متفاوت است. در مطالعه پویا، شرکت ها نیز مردم هستند، شما خواهید فهمید که چگونه شخصیت واقعی شرکت خود را شناسایی کنید. با این درک، فرصت‌ها را بهینه می‌کنید و برای مشتریان و کارمندان احتمالی‌تان غیرقابل مقاومت می‌شوید و صرفاً با خودتان عمدی خواهید بود.»
-Hal F. Rosenbluth، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، Rosenbluth International
“کارشناسان می گویند که بهتر است چیزی در مورد همسر خود بدانید تا همه چیز در مورد ازدواج. در “شرکت ها مردم هستند” نیز، ساندرا فکته ثابت می کند که بهتر است جوهر شرکت خود را بدانید تا همه چیز در مورد تجارت. بینش او به وضوح ارائه شده است. به خوانندگان آگاهی لازم برای مدیریت، فعالیت یا بازاریابی کسب و کار خود را می دهد. این کتاب پیشرفتی است. من آن را به شدت توصیه می کنم.”
– جی کنراد لوینسون، نویسنده مجموعه کتاب های بازاریابی چریکی
“کتاب پیشرفت سندی فکته یک مزیت قابل توجه برای مدیرانی خواهد بود که به دنبال به حداکثر رساندن قدرت برندهای شرکتی خود و ایجاد رابطه انعکاسی و سازنده تر با کارمندان هستند – که در نهایت نتیجه را بهبود می بخشد. این کتاب به مدیرانی کمک می کند که این ارزش مهم را درک کنند. قضیه.”
-جیمز آر. گرگوری، مدیر عامل، CoreBrand، LLC، همکار
تصویر شرکت بازاریابی
شرکت‌هایی که سعی در ایجاد برندهای خود دارند، اغلب نمی‌دانند چه چیزی را نشان می‌دهند – تجربه مشتری از وعده‌های برندشان چیست؟ نام تجاری آنها وعده داده می شود و سپس با آن شخصیت زندگی می کنند.”
– اف. جوزف لپلا و لین ام. پارکر، نویسندگان همکار
نام تجاری یکپارچه و برند محور
در نهایت، کتابی مبتنی بر تئوری مستحکم است که شرکت‌ها را زنده می‌کند. این دیدگاه جدید و هیجان‌انگیز از شخصیت سازمانی رویکردی تازه‌سازی را ارائه می‌کند که به رهبران اجازه می‌دهد ترجیحات شخصی خود را کنار بگذارند و تغییرات در مقیاس بزرگ، انتقال فرهنگ و برنامه‌ریزی استراتژیک را مطابق با آن رهبری کنند. ترجیحات ذاتی شرکت های آنها.”
-هنری ال. تامپسون، دکترا، رئیس و مدیرعامل
سیستم های با کارایی بالا


Praise for COMPANIES ARE PEOPLE, TOO
“In most cases, the CEO’s perception of a company’s personality is drastically different than what the rest of the organization perceives. In the dynamic read, Companies Are People, Too, you’ll discover how to identify the true personality of your company. With this realization you will optimize opportunities and become irresistible to your customers and prospective employees by simply being yourself–on purpose.”
–Hal F. Rosenbluth, Chairman and CEO, Rosenbluth International
“Experts say that it’s better to know something about your spouse than everything about marriage. In Companies Are People, Too, Sandra Fekete proves that it is also better to know the essence of your company than all about business. Her insights are presented clearly, providing readers with the enlightenment they’ll need to manage, function in, or market their own business. This is a breakthrough book. I recommend it highly.”
–Jay Conrad Levinson, author, the Guerrilla Marketing series of books
“Sandy Fekete’s breakthrough book will be a significant benefit to executives looking to maximize the power of their corporate brands and to build a more reflective and constructive relationship with employees–ultimately improving the bottom line. This book will help those executives who understand this important value proposition.”
–James R. Gregory, CEO, CoreBrand, LLC, coauthor
Marketing Corporate Image
“Companies trying to build their brands often don’t know what they stand for–what is the customer experience their brand promises? Companies Are People, Too, with the perfect balance between theory and practice, gives readers the tools to identify the personality behind their brand promise, and then live that personality.”
–F. Joseph LePla and Lynn M. Parker, coauthors
Integrated Branding and Brand-Driven
“Finally, a book based on solid theory that brings companies to life. This exciting new view of organizational personality provides a refreshing approach that allows leaders to set aside their personal preferences and lead large-scale change, culture transitions, and strategic planning according to their companies’ innate preferences.”
–Henry L. Thompson, PhD, President and CEO
High Performing Systems

دانلود کتاب «شرکت ها مردم هستند، شخصیت واقعی سازمان خود را نیز کشف، توسعه و رشد دهید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.