دانلود کتاب Communities of Play: Emergent Cultures in Multiplayer Games and Virtual Worlds (به فارسی: جوامع بازی: فرهنگ های نوظهور در بازی های چند نفره و جهان های مجازی) نوشته شده توسط «Celia Pearce – Artemesia  »
اطلاعات کتاب جوامع بازی: فرهنگ های نوظهور در بازی های چند نفره و جهان های مجازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Celia Pearce – Artemesia Â
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 343
حجم فایل: 3.31 مگابایت
کد کتاب: 0262162571 , 9780262162579
توضیحات کتاب جوامع بازی: فرهنگ های نوظهور در بازی های چند نفره و جهان های مجازی
اودیسه گروهی از “پناهندگان” از یک بازی آنلاین بسته و کاوش در فرهنگ های نوظهور طرفداران در جهان های مجازی. جوامع بازی مدت ها قبل از بازی های آنلاین چند نفره انبوه وجود داشتند. آنها از کلوپهای بریج گرفته تا لیگهای ورزشی، از بازیهای نقشآفرینی رومیزی تا بازسازیهای جنگ داخلی را شامل میشوند. با ظهور شبکههای دیجیتال، انواع جدیدی از جوامع بازی بزرگسالان ظاهر شدند، به ویژه در بازیهای آنلاین و دنیای مجازی. بازیکنان در این جهانهای شبکهای، گاهی اوقات حسی از جامعه ایجاد میکنند که فراتر از خود بازی است. در Communities of Play، سلیا پیرس، محقق و طراح بازی، فرهنگهای نوظهور طرفداران را در جهانهای دیجیتال شبکهای بررسی میکند – اقدامات بازیکنان که با اهداف طراحان بازی مطابقت ندارد. پیرس به طور خاص به Uru Diaspora نگاه می کند – گروهی از بازیکنان که بازی آنها، Uru: Ages Beyond Myst، بسته شد. این بازیکنان (عمدتاً بچههای بومی) به دنیاهای دیگر مهاجرت کردند و خود را به عنوان “پناهنده” معرفی کردند. آنها با جابجایی در There.com یک فرهنگ ترکیبی ایجاد کردند که جنبه های دنیای قدیمی خود را یکپارچه می کرد. آنها که در ابتدا طرد شدند، رهبران جامعه شدند. پیرس ویژگی های جهان های مجازی را تجزیه و تحلیل می کند و به روش هایی که طراحی بر رفتارهای نوظهور تأثیر می گذارد نگاه می کند. او روشهای مطالعه بازیهای آنلاین را مورد بحث قرار میدهد، از جمله گزارشی شخصی از روند گاه آشفته مردمنگاری. پیرس «چرخش بازی» در فرهنگ و ظهور یک زمین بازی جهانی مشارکتی را که توسط بازیهای دیجیتال شبکهای فعال میشود، به همان اندازه اشتراکی میداند که دهکده جهانی مارشال مکلوهان با تلویزیون متحد میدید. پیرس در مقابله با تعریف لودولوژیک بازی به عنوان غیرمولد و با اشاره به سابقه طولانی شیوه های بازی قبل از دیجیتال، استدلال می کند که بازی می تواند مقدمه ای برای خلاقیت باشد.
دانلود کتاب «جوامع بازی: فرهنگ های نوظهور در بازی های چند نفره و جهان های مجازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.